Spring naar bijdragen

donderdag 29 juni


Twan

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Francesa,

A rose is a rose..........

Belachelijk maak je hier niet zo snel, hoor. Dacht ook dat Twan een man was/is maar is toch niet zo belangrijk? Die roos heb je toch maar in een vaasje staan.

Mijn bui is nu al voor de vierde keer veranderd vandaag. Fijn, zo'n achtbaan dagje.
Ben ik te lief/ te aardig of is het gewoon dat mijn vader een man is? Na 4 jaar bellen en schrijven van mijn kant geen sjouge, een bezoekje van mijn vader is er zoveel kub van mijn rekening af dat een klein land in Afrika geen zorgen meer zou hebben.
En toen ik met blik op de grond vertelde dat ik Duits heb laten gaan en zei hij:" heel verstandig, concentreer jezelf maar even op jezelf. Hard werken kan later ook nog."
Lieve man.
En wie goed doet die goed ontmoet, dus eindelijk na 3 maanden ligt het stapeltje wat ik nog moest doen klaar.
Wat een bevalling.......

Emma, Antibbe het oude gedeelte moet je niet missen, en het Picasso museum zo mooi.
Wil je dan voor mij een glaasje Perrier onder de plantanen drinken?
Zo lekker Zuid Frankrijk, mmmmm Tender is the night mee als leesvoer. Of The garden of Eden van Ernst Hemingway En Peter Mayle voor de wat luchtigere kost.

He China girl, hoe gaat ie?

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh,

ik heb even een onderzoekje gepleegd: jullie hebben gelijk: Twan is een man!!!

hij schrijft nl op een gegeven moment: 'namens het manvolk'.

Francesca, je hebt dus wél bloemen van een man gekregen. Voelt goed he? en ach, dat zijn opmerkingen intelligent zijn, er zíjn natuurlijk óók intelligente mannen. Je moet er wel hard voor zoeken maar ze bestáán wel!

Ons eigen Helder is een goed voorbeeld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig, al die verwarring. Ik begin steeds meer te denken dat het forum dus echt bestaat uit het doorsnee van onze bevolking. Voor mij zelf sprekend vind ik dat alleen maar leuk.
Heerlijk en bijzonder leerzaam. Toen ik Ziba voor het eerst las viel bij mij ook gelijk een stereotype om.
Ok, dat kan dus ook nog.... liep ik tegen mijn eigen kortzichtigheid op.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, Damus,

Wat heerlijk al die Babylonische spraakverwarring, hier hou ik vanB) Je weet het he, de intelligente mannen hebben altijd de buurvrouw:P Zelf heb ik een echte techneur, zwart en wit is door hem uitgevonden en je weet t, of niet. meten is weten. Als t niet te meten is bestaat t niet, en dat voor een echte zorgvrouw:huh: dat ik t al zolang met hem vol hou.

vandaar de drank..........

Chinagirl



-----------
living on the edge of time

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ggmmmpfff... Zolang we om onszelf kunnen lachen, komt het allemaal in orde.
Daarnet schakelde mijn toetsenbord ineens over op querty. Het eerste wat ik deed was een ex opbellen... Bleek niet bereikbaar, en vijf minuten later had ik het zelf opgelost...

Anjo, ik weet niet of de doorsneeburger zo blij zou zijn met jouw bespiegeling dat wij een doorsnede zijn van de maatschappij, hoor... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zie je maar Fran, we hebben geen mannen nodig, en al helemaal geen techneuten, ha ha. We kunnen veel meer dan al die mannen denken.

Anjo het gaat goed met mij, met de drank niet zo, maar ik heb me ondanks dat in jaren niet zo goed gevoeld.

Chinagirl.

----------------
living on the edge of time

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk je verdorie even boodschappen te kunnen gaan doen, een wasje te kunnen draaien, de hond borstelen (nieuwe vacht komt erdoor), een maaltijdsalade te kunnen bereiden (want die kun je zo handig vroeg klaarmaken, heb je je handen daarna lekker vrij) en boodschappen te kunnen doen (die lekkere wasverzachter was weer niet bijgevuld, net nu hij in de aanbieding is), wordt er achter je rug om van alle kanten vraagtekens gesteld bij je mannelijkheid!

Voor eens en voor altijd:
Ik herken mij niet in het beeld als zou ik een vrouw zijn!

Jullie hebben wel gelijk wat betreft mannen hoor, 't is dat ik het bonnetje van die van mij niet meer heb, maar anders...

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, sorry. Maar totdat Tactus mijn eerste rekening betaald heeft moet ik ook nog wel op een andere manier mijn geld verdienen. Ik heb dat ding al drie weken geleden verstuurd. Hebben jullie daar ervaring mee, duurt dat altijd zo lang?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, Twan

daar heb ik ervaring mee, en een aantal mensen met mij. Ik heb gewoon een aantal keer opnieuw een aanvraag ingestuurd en opeens was het zomaar raak. Dat heeft bij meer mensen zo gewerkt, dus niet afwachten maar gewoon opnieuw insturen.

ik weet niet of dat nog werkt maar toen ik begon wél!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Manlijk vrouwelijk, nostalgie is dat ik gewerkt heb vandaag jawel naar de zaak geweest, enne ik voel
mij, net Pipi langkous, die is ook 1 dag naar school geweest om te voelen wat het is grote vakantie
mee maken, zo alle normale Mensen PP!

Dus ik zit nu te vreden thuis te genieten van een wel verdiende vrije avond. tjonge wat is dat lekker zeg


En wat is het moeilijk me niet overal mee te bemoeien, bemoei zucht is onzijdig ben ik bang,

Enne Piet als jij met het hele spul naar den Haag gaat das mooi , dan let ik wel op het Forum.

This weer vanouds

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die hoop zand met drollen erin? Die heeft iemand daar achtergelaten...

Twan, bij nader inzien: ik wil je wel betalen
- als je voor mij ook zo'n lekkere maaltijdsalade klaarmaakt
- en een wasje draait
- en een strijkje doet
- en mijn huisje poetst
- en de kat borstelt
- en mij roosjes geeft
- die je mooi schuin aansnijdt
- en in water met een zakje Crysal zet
- en lieve woordjes tegen me fluistert

De rest zal ik niet van je vragen.

Wat denk je?



:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...