Spring naar bijdragen

donderdag 29 juni


Twan

Aanbevolen berichten

Joepie!

Ik kan een dagdraad openen!
Mijn liefde voor politiek maakt dat ik op dit nachtelijk uur nog voor de tv zit te wachten op de hervatting van het spoeddebat in de 2e kamer over Ajaan Hirsi Ali / Rita Verdonk. Ik zit al vanaf 20:30 te kijken, zal wel een uur of 04:00 worden... Over een kwartier begint het weer, maar dus nog even tijd om de dag te openen. Dat is één van de voordelen van eigen baas zijn en thuis werken, je eigen tijd indelen als dat nodig en/of leuk is.

Fijn gevoel om als enige in de buurt nog wakker te zijn, en nuchter!

Welnu, bij deze verklaar ik deze nieuwe droge dag voor geopend!

Goede raad voor vandaag: When life gives you lemons, make lemonade.

Fijne dag allemaal!
Twan


Update: om half vier toch maar naar bed gegaan, het vervolg van het debat werd weer uitgesteld tot half vijf. Om acht uur opgestaan (er moet ook gewerkt worden), dus vanmiddag waarschijnlijk even een dutje...).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik denk dat met jullie nog heel veel mensen gekeken hebben, ik zelf ook vond het maar een lachwekkende vertoning. Heb het einde niet gezien maar daar zullen de kranten vandaag wel van vol staan. Tenminste als het niet te laat is geworden.

groeten Wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Twan,

Ik zag het ook maar was nog niet wakker genoeg om te reageren.

Ik hoor van jou wel hoe het afloopt, vind dit gebeuren zo belachelijk om er voor wakker te blijven.
nederland op zijn allersmalst.

Ik ga maar eens koffie zetten misschien dat ik dan wakker wordt.

Fijne dag!

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb vorige keer tot 3 uur gekeken dat moest ik zwaar bezuren (veel kruimels en losse pluizen haha) en nu dacht ik ach, dat stel wattebollen bij mekaar durft mekaar niet eens een schop onder de kont te geven.

Ik zag de "verspreking van Balkenende" op TV vanmorgen en ik denk dat hij daarmee het lot van Rita heeft bezegeld. Rita Exit, en dan moet het kabinet ook vallen, komt er tussenformatie, en ritselen ze de Christenunie erbij of zo om de verkiezingen te halen? Of dan maar een jaar eerder?

Wouter wrijft in zijn handjes en Loesewies kan D66 een klap omhoog geven.... ben ik opzich niet ontevreden mee. Wat we nu hebben is véél erger (persoonlijke mening).

Ondertussen zit ik mooi met een defecte computer dus op de laptop die voor mijn werk is, het grapje gaat 150 fleuri kosten (kreun, steun) en het is ook nog mijn eigen schuld. Stom, stom, stom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He

kunnen wíj de macht niet gewoon gaan grijpen met zijn allen daar in den haag?

Nu ze niet weten wat ze moeten kunnen we een coupe plegen. Wij hebben zo vaak goede ideeen en denken zo goed na over alles dat we een eind zouden kunnen komen!

Om het ons zelf makkelijker te maken gooien we alle kroegen dicht (wat mij betreft mogen het allemaal ijstenten worden), drank verkopen in winkels wordt ook verboden, iedereen krijgt een gratis fiets.

Leuk toch? FLeur voor president? en Houtje kan wel vise premier worden met Emma, Tante Til is van het ministerie van Sport, volksgezondheid doen we met zijn allen, Helder en Satja worden gewoon adviseur, Hermiena doet ministerie van creativiteit, Katrien ministerie van Filosofie, misschien samen met Tapas en Tosca, Anjo, Verientje? wat willen jullie.

Eigenlijk een erg goed idee, Houtje, we zouden een eind komen, denk je niet?

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He pietje,

Mag ik dan onderwijs? Lijkt me heerlijk, gewoon weer leerling eerst, dan docent en dan pas Den Haag.
Nooit meer we moeten van Den Haag dit en nooit meer daar is geen geld voor.
Volgens mij heb ik de rest ietwat gemist, ben gisteren vroeg naar bed gegaan.

De watermaatschappij beweerd bij hoog en laag dat ik meer ben gaan gebruiken over de laatste 4 jaar!
Dus van 5 personen naar 1 die dan ook maar een paar wasjes draait geen afwasmachine en een douche per dag van hooguit 5 min. Besproei de tuin ook niet. En mijn meter is niet stuk, zeggen ze.
Ik snap het echt niet en dat is eigenlijk op dit moment het minste waar ik me zorgen om hoef te maken.
Het slaat me lam.

Zal eens rond gaan bellen. UWV en zo. Vind ik zo moeilijk zou ik het liefst met Johnny de Wandelaar onder de wol kruipen maar zelfs daar heb ik de pff niet voor.
Dus dat is wel weer positief, ik maak me nu wel zorgen om morgen.
Maar wat is het een moeilijk proces en wat kost het een energie maar het is nog te behappen.
Het stemmetje nee klinkt harder, oude oplossing voor nieuw probleem, we weten wat de uitkomst is dus dat gaan we anders doen. Dus nieuwe oplossing........maar die heb ik zo een twee drie nog niet voor handen. Tot die tijd ook met dit maar stapje per stapje

Heeft iemand nog zo'n looprek in de aanbieding?

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg PietjePuk,

Ho Ho...

Aangezien ik het draadje begonnen ben lijkt het me niet meer dat normaal dat ik Minister President word.
Het bevreemd me dan ook zeer dat ik op jouw lijstje niet eens voorkom.
Ik wil je bij deze uitnodigen om als formateur de rest van het gepeupel onder mij de groeperen, in rijen van twee alsjeblieft.

Programmapunten:

- Wormen en maden.
- Woensdag weer gewoon gehaktdag.
- Ome Willem moet terug.
- Fatsoen moet je doen.

Ik geef toe, de lijst is niet volledig en er moet nog wat aan gesleuteld worden, maar ik denk dat we hiermee een stevig begin hebben.

naam:
"DROOG"
(Door Redelijkheid Onder Ogen Gezien)

Ik hoor het wel,
Groetjes,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de volledigheid (het schijnt allemaal nogal nauw te komen en op één zin te kunnen vallen):
Je bedoelt de Bereboot?

Ik zal kijken wat ik kan doen.

Zie, dit gaat me heel goed af... Voor nu alvast:

Bereboot!
http://jeugdsentiment.web-log....3/12/de_bereboot.html

Oebele!
http://jeugdsentiment.web-log....t/2004/02/oebele.html

Stuif es in!
http://jeugdsentiment.web-log....3/11/stuif_es_in.html

Liefs,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes Q&Q! Zag het pas geleden nog in herhaling, viel toen vies tegen maar ja ik ben ook geen 10 meer:$

Heb net ook Duits afgeketst. Ik wil dat eigenlijk nu helemaal er nog niet bij. Zullen de schuldeisers blij mee zijn maar daag hoor.
Heb daarnet wel op iets heel anders gereageerd, methode ontwikkeling Spaans, grapje, Engels natuurlijk.
We zien wel wat op mijn pad komt.

Ik heb er nog even over nagedacht en ik zal stappen nemen die ik moet doen maar ik zal er op blijven hameren dat dit jaar voor persoonlijke ontwikkeling staat. Hoe dat weet ik nog niet.
Maar onder de noemer van goed voor mijzelf zorgen laat ik me nu niet in een hoek duwen.
Ik doe er niet aan mee.

Dus MP Twan, doe er wat aan!!!

Wie heeft er nog een curcus Duits thuis liggen, geen grapje?

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Katrina,

Ja dat dacht ik dus ook. Ze vragen er altijd naar dus ben niet zo bang dat ik nu mijn eigen ramen in gooi.
Wil er dus dit jaar wel wat aan gaan doen zodat ik volgend jaar het wel aan durf.
Ze hebben me op het oog voor het kernteam.
Ik weet het allemaal niet zo op het moment. Hoorde vandaag dat ik dit jaar niet af kan studeren.
De nuts bedrijven etc. hebben voorrang.
Maar ik mag van de UWV wel bijgeschoold worden tot pijpfitter. Als het maar MBO niveau is......
Ik snap er helemaal niets meer van. Kan ik zo boos om worden, dat hele systeem klopt niet.
Zo heb ik ook eens 4 jaar zonder verzekering gezetten, ja mevrouw u mag niet in het ziekenfonds,
ja maar ik heb maar een uitkering voor 13 uur dus kan ik niet betalen. ja sorry mevrouw dat zijn de regels.
En zo kan ik even doorgaan, kwijtschelding gemeentelijke belastingen, nee mevrouw u heeft 55 eurocent te veel inkomen. Etc etc.
Of toen de UWV een jaar wachten met betalen, ja sorry mevrouw op papier heeft u inkomen.

En nu sta ik er weer voor. Maar geeft niets, ik ben niet voor een hoedje te vangen.
Hoofdpijn krijg je er wel van.

Hoe gaat het met jou?

Liefs,
anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twan,

formateur? lijkt me prima! MP (zoals dat heet) vind ik toch wel een heel mooie taak voor ons aller Fleur hoor. Maar als je toch formateur bent: mag ik vragen om samen met Mathilde dan op het ministerie van Sport te mogen komen? ik wil graag part time en tante Til ook denk ik, dus samen ministerie van sport lijkt me heeeerlijk!

kijk maar eens TV NU: volgens mij moeten we Nú met zijn allen richting den Haag, de verwarring daar is op zijn top volgens mij!!!!!

Het land heeft ons nodig!!! De coupe heeft nu een grote kans m.i.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi PP,

Mag ik dan de zorg doen, eindelijk. Weet ik zeker dat er een hoop gaat veranderen, beter, meer handen aan het bed en belangrijkste vooral goedkoper.

En Anjo ik heb een looprek voor je maar is een rollator of misschien nog beter een scootmobiel niets voor je. Lekker scheurend evt. met zijspan door het Nederlandse!!!!!! En wat een gezeur telkens weer, ik heb beroepsmatig met UWV te maken gehad, gek wordt je ervan en als je het nog niet bent dan wordt je het wel!!!

En Twan, ik wil de Paulus de Boskabouter, Pipo, Floris, Rintintin en Tita Tovernaar terug, mag jij MP zijn, O ja en Catwezel, weet niet meer hoe je t schrijft:o

Misschien is Koekie ook nog een optie voor formateur en de gremlins sturen we naar het Torentje, Goed?

Chinagirl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Francesca,

Misschien woont Twan wel met man, dat rijmt, net zoals Eefje met een vrouw, dus........ je hebt je gewoon niet belachelijk gemaakt, maar je gaat net zoals ik en nog vele andere uit van het stereotiepe mannetje/ vrouwtje:rose:

Twan de MP wil jij het verlossende woord aan ons geven! Om verdere misverstanden te voorkomen.

liefs Chinagirl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...