Houtje Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Lang niets gehoord, sorry voor al die onzin op het forum. Kun je even berichten? Daarna zal ik dit draadje even opzomeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 het woord 'opzomeren' verraadt waar jij vandaan komt Koekie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Nee Prinses Pietje het is een afleidingsmaneouvre (hoe schrijf je dat) ga je al in een gala-pyama slapen? Met een kroontje op? En meneer PieterPukker wordt dat prinses-gemaal. Hoop dat ie het geinig vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2006 Pieter Puk is meer van de voetbal en de tennis op het moment, heb ik geen kind aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2006 Hoi ik ben even thuis en doe de groetjes en over veraden waar je bent PP met koekjeIK liep 2jaar geleden op een industrie terein sta ik op eens oog in oog,Met het opzoomertje van de hef.Helemaal vies en in een hoek gegooid!!, hij is bijna 2 meter groot, het verdriet van een stadMooie stadHelderDe kinderen waren minder bang om te slapen als ze hem zagen branden op de Hef hop opgezomert met dat ding.Snelle stad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2006 ja, Heldertjeik hou ook erg veel van de stad waar je het over hebtPietje,alweer aan het werk geweest? Pippi Langkous deed het maar een dag he, dat weet je toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2006 Daar zakt nu mijn kous van af, maar 1 dag moet ik maar niet te lang bij stil staan, ze was slimmerdan ik, denk ik .Dusse ik ga nog eventjes door he Helderen sterker was ze ook al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2006 Goedeavond,Gisteren kon ik bijna niet volgen, dit is voor mij geheel onbegrijpelijk.Geeft niets, ik ben net wakker, gisterenavond bezoek gehad en het was te gezellig dus van middag nog maar even gedut tot nu. Niet fatsoenlijk want ik moet nu gaan rennen naar mijn broertje, die is vandaag jarig.Katrina, fatsoen, wat zeg je wel, wat niet. Ik heb altijd geleerd dat je niet over geld, politiek en religie mag spreken. Zal ik dus ook nooit doen in gezelschap, echter jullie zijn niet meer gezelschap voor mij.Dus ik heb al die regels al verbroken. Respect voor elkaar hebben en dat ook tonen vind ik wel belangrijk maar dat betekent niet dat je altijd lief voor elkaar hoef te zijn. Mee praters heb je niets aan.Dat is ook elkaar met respect behandelen.Helder, ik weet zeker dat ik Pipi Langkous wel eens heb zien drinken in ibiza of zo. Was haar vader geen piraat? Heb nu al zeker in geen 30 jaar meer iets van pipi vernomen dus wie weet als je al zo jong aan de rum zit............Sterk zijn heeft absoluut niets met een paard op tillen te maken.Hoe gaat het met je concentratie? Ik wil me nergens mee bemoeien en zeker mijn neus in iets steken waar zij niet hoort. Maar niet slapen, moeite met concentratie kan ook op depressie wijzen.Een mens is nu eenmaal heel bevattelijk voor verandering ook als het goede veranderingen zijn.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2006 en je hebt ook vast geen aap die meneer Nielsen heet, is het wel? Helder??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2006 Chinagirl en ik hebben vorige week op het plafond gedanst. Moest toen ook al aan Pipi denken.Anjo, lieverd, ik begrijp hier ook geen snars van. Misschien moeten we het eens aan Chinees Meisje vragen?Francesca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2006 Lieve Fran en Anjo, Ook het Chinees meisje kan het ff niet meer volgen. Opeens duikt fatsoen op, ongeschreven en geschreven regels, omgangsvormen. Ik geloof dat Chinees meisje van kleur is geschoten!!!!!!!!!Wat Chinees meisje wel weet is dat zij fatsoen en alles wat daarbij hoort zoals normen en waarden, dus hoe ga je met elkaar om enz. heel erg belangrijk vindt. Dat is de basis voor alles, behandel je medemens zoals je zelf behandeld wil worden.En ja, Fran wanneer gaan we weer dansen, Pipi zie ik nog weleens voorbij komen dan kan ze ook meedansen, na al die rum van haar is ze toe aan dit forum. Vast ook last van Gremlinsliefs C Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2006 Hoi Chinees Meisje!Ik begreep vooral dat opzomergedoe niet. Is Chinees voor mij. Maar is ook niet zo belangrijk eigenlijk.Tja, dansen op het plafond... Dat is alweer een paar dagen geleden. Misschien vandaag weer?Liefs,Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 1 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2006 Het OPZOMERGEDOEnader uitgelegd:in de stad Rotterdam zijn al jaren acties om de stad met elkaar mooier te maken. Dan gaat bijvoorbeeld een hele straat samen plantenbakken plaatsen, of ze vegen de hele buurt aan met elkaar. Dat heet dan OPZOMEREN. Daar hoort een soort symbooltje bij (waar Helder het over heeft).Toen Koekie het over opzomeren had, verraadde ze dus dat ze iets met Rotterdam te maken had. Toen Helder een OPZOMERTJE mee naar huis had genomen (dat symbooltje) verraadde hij dus ook wat met Rotterdam te hebben en toen ik zei dat ik ook van die stad hield...! Begrijp je?????Het was ook wat cryptischhoop wat duidelijkheid te hebben gegeven, het was niet de bedoeling hier een tweetjes te plaatsen maar ik vond het zo lollig dat Koekie het over Opzomeren had!!En ik ben nu eenmaal een speurneus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 1 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2006 En Chineesmeisje haalde een paar dingen door elkaar maar weet t nu weer. CG een heel Opzomerpakket op de scouting liggen van een aktie die we hebben gedaan, dus rarara waar woont Chinees meisje.......liefs CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 1 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2006 Tja dat rotterdamse he het blijft chinees, wie er niet geweest.HelderIk begin te denken dat ik een lokaal net werk te pakken heb ha ha die gaat naar de Hoek !!!die naar de caravan , in het ...Shinees. de kampingEn zal Femmy het niet zat worden dat gesleur over het forum met haar draadje, haar vlechten staan strakjes het zelfde als bij pipi, als ze eindelijk gaat schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 1 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2006 of Helder,Rotterdammers zijn de grootste zuiplappen!dát kan natuurlijk ook!en nu weer aan het werk!groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 1 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2006 Uiteraard zijn we dat maar we zijn ook degene die er wat aan willen doen. Geen woorden maar daden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden