Spring naar bijdragen

maandag 3 juli


tapas

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 76
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Waarde medeforummer,

Ik weet niet of het al tot uw nuchtere brein doorgedrongen is, maar met uw slogan gaat u voorbij aan de doelstelling van de meeste forumgenoten, ik meen te mogen zeggen ook aan de uwe, zijnde 'Gewoon nooit meer drinken'. Een slogan die ik bij deze registreer.

Hoogachtend,
Francesca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh My God!

Grof geschut!
Nou, daar heb ik niet van terug...

Wel vreemd dat je over de rug van je vrienden probeert goede sier te maken met een (zwakke) slogan.
Ik vond het bronmateriaal en heb het omgevormd tot de slogan die hij eigenlijk al die tijd al wilde zijn...

Ik neem wel een andere, als het zo belangrijk voor je is...

Vul maar in,
Twan

:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat staat er op die handoek?
Mag ik dat even weten?

edit: waarom hebben jullie het onder elkaar altijd over 'sterke vrouwen', en als mannen tegen jullie praten over 'vrouwtjes'. Dat vind ik niet zo aardig van je tegenover de andere vrouwen, Francesca.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word er zo moe van om altijd maar weer de verstandigste te zijn, maar het is blijkbaar weer nodig...

Schatje, veel plezier met je slogans en je handel in petjes en mokken.

:sun:

Teleurgesteld is niet het goede woord.

Verdrietig,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jee,

die Twan is scherp zeg! vonden jullie hem nou een aanwinst op het forum? hij probeert een beetje concties te sluiten met Helder en nu geeft ie mij de verantwoordelijkheid over de keuze van de slogan, terwijl ik gisteren alleen nog maar koffie mocht zetten, ik vind dit een heel gevaarlijk kereltje (leuk, he, verkleinwoorden gaan ook op voor mannen (of mannetjes))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha allemaal,
allereerst PP, dank je wel voor je roos. Hoezo "bonje" ? pas maar op als ik echt "los" kom.
Als er nog rozen over zijn geef ik er een aan Verientje en een aan Medea. Zoniet dan komen hier 2 nieuwe, dankzij Francesca weet ik nu hoe dat moet. Ik had dat hele vakje nog nooit gezien
:present::present:
Fran, bij pb"s is er geen vakje preview, vind ik lastig, ik weet niet uit mijn hoofd hoe ze er allemaal uitzien, is daar een truc voor?? Ben als de dood dat ik dan een totaal misplaatste kies

Laat je :light: over mij schijnen aub. Ik ben goed in word, excel en zo maar in dit soort "frivoliteiten" ben ik echt een kluns.
Fijne avond allemaal, nog laat in de tuin of op het balkon. Geniet ervan
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als al die mannen hier nou:

1. een T-shirt gaan dragen met "I :heart: ADB meisjes"
2. verder gewoon voetbal of wielrennen gaan bekijken
3. zich met de rest a.u.b. niet bemoeien
4. niet met ons in discussie gaan want
5. dat verliezen ze ALTIJD

dan kunnen wij rustig verder regeren, niet waar PP (Economische zaken, hoeveel spaar ik uit per week door ijskoffie drinken ipv ww? en alles te fietsen ipv te rijden?), TT (beter een Fiets.....), mevrouw Emma van Filosfie en Empathie, en de rest van de gewaarde collegae?

Dames, denken jullie even aan de BBQ in de tuin van WA vanavond? Maxima vindt korte broeken OK hoor. Maar drank is ten sterkste verboden, Amalieetje en Alexieeetje moeten het goede voorbeeld krijgen dus bergen melkijs (roomijs) liggen klaar. Hoedje op en feesten maar. WA moet werken, vandaar..... Girl's Night !!! Yeah, let's Party !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koekie

ik zal deze vraag even doorspelen aan mijn ministerie, je weet toch, een minister rekent dat niet zelf uit! Komop zeg! geen tijd voor!

Ik vind het een beetje sneu voor Twan en Helder eigenlijk, mogen zij niet mee om op Amalia en Alexia te passen ofzo? of gewoon, om onze drankjes te mixen,
of iets anders wat niet al te moeilijk is???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee maar dan mogen Spruit I en II van mij ook mee. Die gedragen zich namelijk KONINKLIJK. Punt uit punt ennel. En die koffieshake is altijd heerlijk maar een hoop afwas. Denk je dat ze dat aankunnen, ze maken zogauw ruzie hè die mennekes altijd.

Helder en Twan, zijn jullie zover? Jullie mogen achter in mijn koets (sorry guys, dat deel heeft geen èèèèrkeu. Maar jullie zijn toch stoere mannen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koekie,

Ben al vaak uitgescholden voor viswijf, dronken droppie, lazerus wijf maar vermomde cactusstekel is hierbij een compliment :-) Begrijp alleen niet veel van die uitspraak (moet je denk ik langer voor op dit forum deelnemen).

Minder drinken? Ben dinsdag 13 juni jongstleden gestopt en tot op de dag van vandaag geen druppel alcohol gedronken. Dat is morgen toch echt drie weken! Jiha:D

angel6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Angel6,

Het is simpel. Tactus>> Cactus. Een stekelige opmerking (of een rake terechtwijzing door de Cactussen) noem ik een Stekel. Maar een Stekel hoort bij een Cactus.... ik houd van vreemde associaties en melige grapjes.

Sorry voor de serieuzerds onder ons (sous nous).

En: niet drinken begint bij het EERSTE glas laten staan. Daar zit namelijk een goor beestje in een zgn. Gremlin die leeft van de drank en die je zo laat snakken om 1600 uur. Dat heeft bij mij máááánden geduurd, wil je niet ontmoedigen maar BE-moedigen.

En ja, Emma is van 12-10-2005, Fleur van 5-11-2005 maar die was al een jaar droog toen (geheel zelfstandig) daarom noemen wij haar Fleur de Grote of onze Grote Voorganger Fleur.

Ik ben even ingelogd onder mijn eerste naam ooit, even kijken ???? berichten, toen nog ???? tig als Houtje (dat ben ik ook) en nu ben ik eindelijk mezelf, KOEKIE.


------------------------

Groetjes van Koekie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katrina,
Dat klinkt niet goed. Veel sterkte en ik doe het zo wel voor je.
:sun: waarom is er geen emoticion voor knuffel? Bij deze in ieder geval.

Ik lees het zo even door en zie al gelijk iets waar ik nog nooit van gehoord had, al die tijd geworsteld en geknokt terwijl het zo simpel was. Gewoon niet zo veel drinken.
Geen wonder dat jullie allemaal over elkaar heen vielen van opwinding. Ik was er zelf ook nooit op gekomen.

Koekie,
Het belangrijkste woord was liefdevol, ik was niet geirriteerd, het viel me op en ik dacht; waarom?

Fran,
Ik heb ineens zo'n last van uitslag en een trekkend gevoel. Enig idee?

PP,

Van mij de tweede schop onder je derriere. Als ik lees wat jullie al geknokt en gevochten hebben tegen
die gremlins dan twijfel ik er niet aan dat je dit ook gewoon ga trekken.
Je hebt het al eerder moeilijk gehad en ook overwonnen, niet twijfelen, en in jezelf blijven geloven.
Trouwens je moet wel, er staat je een roemrijke carriere te wachten op Twan zijn ministerie.

Ik weet niet wat het is maar irritatie overal op het moment. Was net bij dochter 2 en zoon en die hadden wrijving met vriendin en vriendin. Bij de buren idem dito, het ligt aan het weer, denk ik.
Ik heb geen last van irritatie, ik ben naar de bieb gegaan en heb een boekje ontdekt van Arthur Joplin dat ik nog niet kendde en Zadelpijn etc. verlengd. De dames lopen door elkaar heen dus ik moet overnieuw beginnen. herken veel maar heb nog nooit de neiging gehad om in het openbaar mijn tshirt in mijn bh te stoppen. Iemand hier op het forum wel?

Twan, ik ben erg geheel allergisch voor als een man mij vrouwtje noemt. of naar vrouwen als vrouwtjes verwijst. Vrouwke naar vriendin of dochter of manneke naar mannen onder de 8 ook acceptable maar
daar trek ik echt mijn grens.
Ja ik weet, je plaagde maar.

Iedereen een goede nacht.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Puh.... het pluche bevalt me veels te goed en om me te irriteren is het te warm.....

PP is er ook een zwembad op de borrel vanavond? En dan daarna kampvuur en stoere verhalen, dan roepen we "de jongens" er weer bij.

Voor wie gaat slapen, sterkte het is nog warm hier om 2100 uur nog 31,3 graden.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...