pietjepuk Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Ja, Houje, Het eerste stadium van Maslov, Houje, is zoals de minister van Economische zaken weet: jezelf voeden en kleden. Daarna komt een dak boven je hoofd, dan liefde geloof ik, en dan behoefte aan een schouderklopje van anderen en als hoogste niveau dat je kan bereiken is de tevredenheid met jezelf, heb je de goedkeuring van anderen niet meer nodig. Tja, mij testen he??? Ik weet het nog best wel zo ongeveer hoor! Maarrrrrr.... nu ik dit zo opnoem, lijkt het of ik in het alllllllerlaagste stadium zit. Ik heb het hier de hele dag over drinken en ook over eten en nu over kleden. Dát is niet zo best, mijn waarde vriendin! Daar ga ik eens diep over nadenken.En Anjo, ja, je hebt gelijk, dat was ik. Maar wat voor toetje was het nou? ik geloof een spoon?! maar dat was zo, het gevoel kwam direct! "het stofje kwam weer los' zou geloof ik Verientje zeggen (wie zegt dat altijd zo mooi?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Nee, niets geen druppie. Zeg niet dat ik het niet geprobeerd heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Nou, ik had al eerder gesuggereerd dat de weergoden misschien Grieks zijn...Heb het zedig weer weggehaald...Twan, doe jij eens een regendans? Of Helder? Of Water? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Oke, ik ben dus niet de enige die een hoofd vol met waardeloze informatie heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Soms is het ook een waardeloos hoofd vol informatie...Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Hoi hoi met Helder in de lees modus wat een hoop lees werk weer.Ik heb mijn dag weer ik moet maar wat minder drinken volgens de eneco.Ze hadden mij water geschat vorig jaar en nu is mijn defintiefe opgave lager.Das mooi, wij zijn blond.wij zijn eneco.Conclusie eneco meneer is klokje rond dat kan niet anders. toch ?Dus hoppa bonnetje voor 1 miljoen liter heerlijk zwemwater ik laat het maar breed hangen met dit weer.Komt er van daag een brief met O foutje, het bedrag word aan u over gemaakt HA HA.Dus als het wat stil word plots. Zit ik overzees van de centen tegenieten.Heerlijk Helder Water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Ik heb net nakend op mijn balconnetje geregendanst..... maar helaas!!!heb ik wel vaker, dat ze me niet helemaal snappen, die weergoden! Wil ik warm, doen zij koud, wil ik koud, doen zij warm, maar gelukkig heb ik nog een ventilator die op stand 3 gaat, zometeen naast mijn bedje. En morgen moet ik verdorie nog vroeg op ook omdat ze tussen 8 en 12 mijn CV ketel komen onderzoeken, ken je dat? die komen dus kwart voor 12 he!Parnassia is een naam van een strand bij Bloemendaal maar idd dezelfde naam als een afkickinstelling in Den Haag, geloof ik.. maar eigenlijk is Parnassia een duinplantje! vrij zeldzaam maar schijnt hier in de duinen wel voor te komen.Tante Til, blij dat je er weer bent!! is zoonlief weer van slag? bah, dat is balen, en de rest ook. Niet fijn om je zoveel zorgen te moeten maken om de mensen om je heen. Elke keer als ik mijn bed verschoon denk ik aan je!!!sterkte met alle sores! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Nee Francesca,De weergoden zijn Katholiek, dus denk maar niet dat ik in m'n nakie buiten ga staan dansen...Dan maar geen bloeiende hortensia's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Excusez-moi, Toine, maar de weergoden zijn NIET katholiek!En och, ook katholieke weergoden zouden misschien wel een extra inspanning doen als ze jouw goddelijke naakte lichaam zagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 En Hoi hoi Matilde Fijn dat je weer wat vaker komt schrijven, welkom he, je hebt nog alwat zorgen lees ik, ik hoop dathet zich weer een beetje ten goede keert voor je.Ik heb je leuke en liefe stukjes gemist hoorHelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Helder,moet jij niet werken jongen?? nee, jij kan natuurlijk rentenieren nu, met die Eneco voordeeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Fran,Ik maak me bezorgd over je. Je raakt een beetje over verhit, vrees ik.Voetjes in een emmer koud water, diep ademhalen en denken aan de paus, dat doe ik ook altijd in tijden van oververhitting.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Gheghe... Goed idee! Doe ik meteen!Zal meteen afgekoeld zijn. Hoop ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 En werkt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Nou nee...Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Dan weet ik het ook niet meer, hoor:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Foto van JP? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Kan niet slapen, lig ik net begint heel NL te brullen en te joelen, ikke blond, dacht dat we er al uit lagen....Nou dan zal ik me maar weer eens nuttig maken op een ander front..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden