Spring naar bijdragen

dinsdag 4 juli


Houtje

Aanbevolen berichten

Een hete dinsdag zal het worden vandaag. Het is de 4th of July, Amerikaas nationale feestdag, én de titel van die film. Hoe vonden jullie die film? Dit weekend weer een Apocolyps Now gezien, stuk minder indrukwekkend dan op mijn 17e.
Ik word dus oud....:D

Tip van de dag: Bitter Lemon Light, heeeerlijk ik drink liters op een dag, én water, én thee.

Iedereen een koele dag, niet druk maken, weinig praten scheelt warmte in je lijf, sloom doen, doe mij maar na, nooit beweging in te krijgen je kent dat wel.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 67
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi late vogels, hier een vroege vogel,

4th of july nog nooit gezien, schaamrood staat op de kaken, Apocolypse wel indrukwekkende film.
Doet u mij maar spa spa en nog eens spa met af en toe een bakkie pleur en een maltje.

Koekie, indachtig jouw reactie, ga vandaag een afspraak maken met de HA, al was het alleen maar voor het idee dat ik iets in huis heb. Gaat op t moment beter.

Iedereen die moet werken hou t rustig, hang aan de kraan, iedereen die om wat voor reden niet kan, mag of hoeft te werken hou het rustig, zoek de schaduw en hou een siesta van een uurtje of tig.

Zie jullie wel weer aan het eind van de dag.

Maar.......laten we vooral genieten van dit weer:rose:

liefs CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik heb helaas helemaal geen film gezien gisteren, ik heb namelijk geslapen.
Dat is maar goed ook wat ik heb de afgelopen 5 nachten gewerkt.
Heb vannacht eens rustig het dagdraadje van gisteren doorgelezen, maar liefst 80 berichten!!!
Ben benieuwd of dat vandaag weer gaat lukken. Niet als iedereeen aan het water gaat liggen tuurlijk.

Bij het naar huis rijden voelde ik me sterk en dacht ik ga niet meer drinken ..... en kijken of ik me kan aanmelden voor de internetbehandeling.

En wat doe ik als eerste bij binnenkomst, juist ja kijken of er nog een kontje van dat roze spul in de koelkast staat. En opgelucht dat het er niet meer was!!!!!!

Dus tweede actie was om de computer maar aan te zetten om me weer wat sterker te voelen, want het geeft je wel een steunend gevoel, ook al lees je de berichten alleen maar, echt waar.

Affijn de gremlins waren hier al vroeg actief, maar ze krijgen me vandaag in ieder geval niet te pakken,
zo dat is dat.

Bedankt mensen voor jullie vaak humorvolle berichtjes, ik zal ze lezen en er steun aan hebben.

Dan wordt dit dus maar mijn nieuwe verslaving, nog goedkoper ook.

Een hele fijne zonnige en vrolijke dag toegewenst door

Schatje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

PP,
Vond je Mr. Schmidt ook zo geweldig? Ik heb hem volgens mij in totaal al vier keer gezien, dus gisteren heb ik even gepast. De slotscene brengt mij iedere keer weer aan het snotteren...

Ik ga vandaag een aantal test-dagen in (meer dan anders bedoel ik). Home alone. Hubbie zit in het buitenland. Normaal een aanleiding om eens extra feest te vieren, want ik hoef toch geen verantwoording af te leggen. Opgepast dus! Waarschijnlijk maar extra vroeg naar bed.

Waarschijnlijk was ik daardoor van de zenuwen gisteren ook een beetje baldadig op het forum. Helemaal geen kwade bedoeling hoor, en allemaal grappig bedoeld, maar ik weet dat ik dan wat overmoedig en assertief kan zijn. Excuses aan wie zich eraan gestoord heeft.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twan, lieverd, je was alleen maar baldadig omdat ik lekker meedeed, zoniet de aanstichtster was...

Anjo,
Ik pleit Twan volledig vrij van het gebruik van het woord 'vrouwtjes'. Dat was ik. Twan kwam net op voor jullie vrouwtjes... :D
Geen idee wat je uitslag kan zijn. 't Zal wel de hitte wezen.
Ik ben trouwens wakker geworden met een muggenbeet op mijn voetzool.

Iedereen veel plezier, en mogen jullie hersenen hittebestendig zijn...

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
en we gaan weer voor een heeeel warme dag. Goh dacht ik gisteravond, als ik m'n dekbed eens uit de hoes pulk, zou dat schelen in de warmte?? Ja ik ben blond. Maar goed, heerlijk geslapen dus.

Vandaag heb ik 1 van mijn ramen gemold dus nu moet ik op zoek naar een ramenhersteller. Het kozijn ligt uit z'n scharnieren of is afgebroken. Hoe een "vrouwtje" met mijn kippekracht dat voor elkaar krijgt is mij een raadsel. Maar nou weet ik niet of ik een klusser nodig heb, of een kozijnenman, of de aannemer die deze kozijnen heeft geplaatst. En ik dacht net mij een dagje naar het strand te begeven. Kan ik dus wel op mn nog witte buik schrijven.

PP, dank voor de mooie volzin ou Francaise. Maar ik kon nog net uitbrengen dat ik uit nederland belde en of ze sie voe ples Anglaise wilde parrelen. En jawel dat deed ze. Dus kamer voor de eerste nacht reservee overvlakkee. Ik kan weer trots zijn op mezelf.

Ik heb gisteren naar een vreselijke B film zitten kijken totdat ik doorzapte rond een uur of half tien en daar mijn zeer geliefde Jack zag. Grrrr, ik moet ook in het gidsje kijken. Maar die film zal nog wel eens op tv komen hoop ik.

The 4th of July vond ik toendertijd wel heel mooi, nu vind ik het meer een tearjurker. Maar het gegeven hoe ze in Amerika met hun veteranen omgaan...

Goed, ik ga op zoek naar een kozijnen hersteller.
toodles Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, "vrouwtje" zijn heeft zo z'n voordelen; buurman gebeld met ladder. Raam zit weer in het kozijn en is dicht (lekker met dit weer) en tips gekregen hoe het te herstellen. Dus ga ik een "mannetje" zoeken die de aanwijzingen van buurman uit kan voeren.

goed, opstakel 1 van deze dag.
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook een Jack fan, Terms of endearment, een heerlijke tranentrekker.
Ik ga zo een paar uur naar Noordwijk met een vriend die een nieuwe auto heeft met Airco. Een ideale dag om het uit te proberen. Beetje zitten, kijken, zwemmen en een visje eten aan de boulevard. Ik heb een paar dagen vrij. Morgen naar de psycholoog voor het 2e deel van de persoonlijkheidstest. Had vorige week een telefonische aanvaring met hem omdat ik volgens hem de afspraak niet na was gekomen. Hij belde om 12.30 terwijl ik volgens mij er pas om 14.30 moest zijn. Hij wat bot en onfatsoenlijk, legde zonder meer de fout bij mij. Hij gedroeg zich niet als goed psycholoog in mijn ogen.
Zie er nu tegenop om morgen naar hem toe te gaan. Bah. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Ik wacht de test maar eerst even af en ga dan bij mezelf te rade wat te doen. Ik moet me bij die man op zijn minst een beetje prettig voelen.
Sterkte allemaal met de warmte, veel water en de voetjes omhoog!
groeten
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een failliet vrouwtje :devil:

Stuur nooooooooit een Koekie die last heb van Gremlins naar de Mediamarkt..... Dé snoepwinkel voor computerkoekies......

Het mandje puilde uit......

ik gring voor een koekie-kadootje voor dat ze zo braaf haar best doet. Ondertussen heb ik mijn tas vol met kadootjes, ja ook voor jullie lieve gassies.

Ik zat in de trein al te sjaken, iemand vroeg "U ziet zo wit, gaat het" ?
Met een trillip zei ik: "weet U, ben ik NDB, ADB (hoop ik), SDB (moet heb rokje gekocht in maat te klein), nou nog FDB worden".

Wie dit raadsel oplost kan een zak drop winnen, zoals Emma weet (zij heeft óóit eerder in najaar 2005) een prijsvraag gewonnen, heb ik die belofte gehouden en toen we met zijn allen ging fietsen in mei had ik voor haar een bloemetje (beleefdheid voor de gastvrouwe o nee vrouwke, meiske, mevrouwtje) en nu heb ik iets heeeeeeeeeel ergs leuk, dus jongens, snel !!!!!!!!!! puzzelen.

Twan,

Ik ga je helemaal plat mailen okee. Dan zet ik een emmer water klaar je kop erin en schud ik de gremlins eruit.
Daarna mag je gaan bijklussen op het Ministerie van Silly Walks. Remember? Ahhhhhhhhh........

Mijn eigen pretpakket dat ik me heb aangeschaft bestaat uit:
een tweede harde schijf van hou je vast 250 GB, mijn gewone harde schijf wordt nu uitgelachen,
een internet headset voor Zoon die heeft morgen rottige ingreep bij tandarts (vlees en bot tussen zijn voortanden uit, hopelijk groeit spleetje dan dicht = geen beugel). Scheelt me ook 3000 euro aan mond-ijzers. Vooruitlopend op die besparing kon er wel een lippenstifje bij van Dior. Die andere, eerste is nl. aan zijn eindje.

Weet je hoe het heet, ja Dior, en dan "Rouge Addict" (hoezo kruisverwijzing)........
o ja en een vreselijk lekker luchtje daar word ik ook zoooooooo vrolijk van.

Zal ik maar niet opbiechten dat ik nog een usb-stickje van 2 giechelbaite heb gescoord?
En bandjes voor de video voor de vakantie, maar dat is "vakantie" mee, eens, Excel, kolom A, cel 13.

En CD-tje, tja 100 voor 22 euro laat ik niet liggen dat is 22 cent !!!!!

Vreemd vreemd vreem ik was toch 200 fleuri kwijt, maar de externe disk was maar 99. Daar ging ik voor. Gelukkig hebben we de kinderbijslag om te verpatsen !!!!!!!!!!!

Twan,
Adopteer zo'n chinees meisje, scheelt 240 euri per kwartaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O gosh Twan,

Niets aan de hand, joh.
Juliie waren aan het dollen waar ik dan altijd om moet lachen en toen ging ik er dus serious op in.
Dus een roosje:present: voor jou als goedmakertje. Het was niet zo bedoeld, manneke.

Fran,

Ik heb ooit met mijn stomme kop mijn benen droog gechoren in de auto op weg naar mjn werk.
Had geen tijd gehad en dacht zo kan het ook. Oei, dat heb ik geweten, rond uit pijnlijk!
Een trekkige gevoel en het gevoel of ik niet alleen de haartjes maar ook mijn vel er van af gehaald had.

Tosca,

Balen van je shrink. Ik heb met die van mij ook behoorlijk in de klins gelegen in het begin en nu hebben we juist een hele goede verstandhouding. Maar als je je niet op je gemak bij hem voelt moet je dat echt aangeven want dan heeft therapie misschien ook weinig zin.
Eerst maar eens genieten van je dag uit. Het klinkt heerlijk.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koekie, dat je de Nicotine, Alcohol en Snoep De Baas bent weet ik wel, maar wil je nu ook nog Forum De Baas worden, je wilt toch niet zeggen dat je verslaafd bent aan ons hè!!!!

Volgens mij is daar nog geen pilletje voor en de ontwenningsverschijnselen zijn gruwelijk en je krijgt er ook nog eens heel erg dorst van!

Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anjo,

Ik zat al een paar uur te denken dat je uitslag kreeg van mij en mijn gedol...
Tja, mijn nieuwe slogan... Ik dacht gisteren: snel even dat stoppelveld op mijn olifantenpootjes bijmaaien... Droog. Man, man, man! Op het moment zelf voelde ik niets, maar vijf minuten later begonnen mijn benen te prikken en rood te worden en ik denk dat ik inderdaad de helft van mijn vel mee afgeschoren heb.

Zullen we dit bij Tips en adviezen zetten?

Liefs,
Francesca

Twanneke, manneke: op je tanden bijten, hoor!
Vraag maar zo'n betonnen roos aan Koekie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koekie,

Niets zo lekker als eens totaal uit de bocht vliegen in de winkel van je keuze. en dan daarna de shakes krijgen hoort erbij maar ondertussen heb je het toch maar binnen.
Trouwens goed van je dat je het over lippenstift had, moet die van mij even in de ijskast leggen.
Moet er nog een jaar mee doen en dit weer doet er geen goed aan.

Zonde voor het kleine koekiemonster, hopelijk heeft hij er niet te veel last van.

liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mannekes en vrouwkes,

Ik krijg het idee dat ik gisteren de bron was van irritatie. Was niet mijn bedoeling, echt niet.

Opmerking naar koekie toe was lief bedoeld. Opmerking naar Fran ook en Twan antwoordde ik gewoon
serious en sloeg daarbij de plank mis.


Zand erover?

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo-lief,

Zand waarover?
Net als Twan zat ik er een beetje mee dat ik gisteren weer zo dwaas gedaan had. Ik kan soms nogal opgaan in mijn eigen lollig/meligheid...
En er loopt net een ander draadje over wat kan en niet kan. Daarom bedacht ik achteraf dat ik misschien over de schreef gegaan was. Snap je?

En nou als de donder weer aan het werk! (Dat zeg ik tegen mezelf, voor alle duidelijkheid.)

Francesca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag

ik ben wezen 'stadten', even de uitverkoop af, he. Bloesje gekocht, jasje en broek. Maar... ik ga voor de uitverkoop en vind dan alleen maar dingen leuk die níet in de uitverkoop zijn. Heb ik weer. Maar ik ben blij met mijn nieuwe spulletjes! Het was geen weer om te winkelen en dus enorm rustig in de betreffende stad.

Twan, Emma en Tosca, ja ik ben een enorme Jack Fan. Iedere grimas en iedere stap die hij zet vind ik knap. Terms of Endeerment is mijn lievelingsfilm maar ook die met Helen Hunt vind ik erg leuk. Mr Schmidt schoot constant in mijn gedachten vandaag, dat eind inderdaad, die tekening van Ndugno (ofzo), echt heel erg mooi! En die schoonzoon voor het altaar met zijn vreselijke snor en zijn haar, echt heel erg goede film! Ik heb genoten. Goed idee om elkaar te waarschuwen bij goede films, kleine moeite en prettig, zo tijdens de Tour en Wimbeldon en de WK (bah)

Emma, heerlijk, je vakantie komt zo steeds dichterbij! Ik ben benieuwd!!

Koekie, ik was helemaal aan het puzzelen, DB begreep ik wel, Alcohol, Snoep en Nicotine was ik ook al uit. Die F zocht ik meer in de richting van Computers maar ik wist m niet. Toen ik verder las zag ik dat Verientje m al lang had!

allemaal een heel fijne dag maar weer, het is inmiddels gewoon te warm om naar buiten te gaan. Ik ga verder met "zadelpijn'. Ik ben nu bij het hoofdstuk Jacqueline en zie er wat tegenop omdat het me een heftig hoofdstuk lijkt. Maar ik ga er toch maar eens aan beginnen

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee katrien, zo werkt het niet. Als je moeder het kan zal je altijd blijven vragen. Hoe hatelijk het gedicht ook is.
Ik heb m'n "raam kwestie" zelf opgelost, vertel dat vol trots aan mijn moeder, belt m'n vader toch nog even "dat het anders kan". Handiger, duurzamer etc. etc. Zo goed als ouders nooit los komen van kinderen is het voor kinderen, hoe oud en hoe volwassen, hetzelfde. Maar ik mag ze wel m'n ouders.

Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,

je vroeg gisteren weer wat hulp, misschien helpt dit je. Deze alinea schreef je toen het nog heel goed ging:

moet je maar eens goed bekijken wat je toen schreef:

"Ten eerste ben ik blij dat ik nu niet meer drink.. ik merk er veel voordelen van.. ik ben stabieler, geen labiele katerdagen, ik herstel me makkelijker in het dagelijks leven als er iets heftigs gebeurd, ik ben niet meer elke keer bezig met wel of niet.. ik hoef niet meer boos op mezelf te zijn als ik het wel doe, geen schaamte, geen schuldgevoel.. "

Je stelde toen aan de kaak of het niet ook sáái was, waarover we gediscusieerd hebben, maar alleereerst schreef je toch deze alinea met heel belangrijke voordelen!!!

Hoop dat je er wat aan hebt (mocht je vandaag nog inloggen)

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog bericht van de failliete achterhoede:

de koopziekte heeft een popcornmachine het leven gekost. Wat kan je hoop lol (*) hebben met twee kids en een popcornmachine (ordinaire feun met bakkie) hele huis ruikt naar verbrande mais. Geef niet.

Ivm ingreep Zoon morgen mag hij eten kiezen: pannekoeken met appel en ijs. Mee eens. PP ook d'accord?

PP, ik heb ook nog snel-snel even een slag geslagen bij H & M omdat het in Spain strax 40+ is en Dochter dan echt niet in voetbalbroek kan.

Verien,
De zak drop komt naar je toe. Nou ja, het kan erger hè die verslavingen. Kan je drop eten. Mens ik schrok wel hoor. Binnen 24 uur na de Refusal alcohol drinken, je hebt toch wel de bijsluiter gelezen je moet minstens een week wachten als die spiegel zo hoog is moet die eerst helemaal afgebroken worden. Ik vind het ook heel jammer want het is een goed hulpmiddel waar je nu bang voor bent geworden. Ik hoop niet dat anderen nu ook bang zijn ervoor. Het heeft mij alleen maar gebaat. En Tosca toch ook?

Niet meer doen hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...