Spring naar bijdragen

ADB Poule: Italie - Duitsland


Twan

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Bij deze is de poule geopend. Wie doet er mee?
Er mag gegokt worden tot aanvang van de wedstrijd, dat is om 20:50 uur. (uitzending op Ned 2)

De hoofdprijs is een compliment,
en niet zomaar één,
het is een megacompliment
in de vorm van een koor van complimenten en aardige opmerkingen
dat zal opstijgen uit het forum,
allemaal jouw kant op, lieve winnaar!

Grijp je kans!

Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

voetbal interreseerd mij niet ( als een van de weinige mannen) maar ik hoop dat duitsland verliest al is het alleen maar omdat we anders de komende 4 jaar moeten aanhoren"wier sind weldmeister".En als je zoals ik 5 km van de grens woont is dat een beetje veel van het goede.

groeten Wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Wil,

Welkom bij de club van VDB, maar in deze tijd ontkom je er niet aan. Schaar je bij al die vrouwen die toch gaan wedden want we gaan natuurlijk wel voor het supercompliment van Twan.

Dus It......Dtl........

Laat die moffen een poepie ruiken, zo dicht op de grens, je kan niet anders.

CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fran,

Ben blij dat er iemand nog een beetje oplet.

Katrien heb ergens bovenaan al ingevuld It 2 - Dtl 1. Wil moet gewoon even een statement maken, niet verschuilen achter ik hou niet van voebelen en woon vlak bij de grens. Kleur bekennen. Nogmaals kom op Wil wat wordt t It... - Dtl...

CG

Droog is beter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katrina,

Je hulp is dringend gewenst op de andere dagdraad. Er is een heikele discussie aan het ontstaan over het al dan niet grappend vermogen van één van jouw reacties. ChinaGirl begint steeds ergere quotes aan haar berichten toe te voegen. Help je ons even uit de brand? Mag ook met een poederblusser... :)

Bedankt,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twan,

doe nou s ff rustig met dat reageren ben ook geen 40 meer:P Dus beetje rustig aan en de hitte, ga Katrien nog ff opjutten, weet ik helemaal niet meer.

En trouwens wat NU WEER........ ik doe het ook nooit goed [volgens de cactussen Een niet helpende gedachte, ha ha ha]

Ga ajb naar die wedstrijd kijken

CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...