Twan Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Hallo Allemaal,Bij deze is de poule geopend. Wie doet er mee?Er mag gegokt worden tot aanvang van de wedstrijd, dat is om 20:50 uur. (uitzending op Ned 2)De hoofdprijs is een compliment, en niet zomaar één, het is een megacompliment in de vorm van een koor van complimenten en aardige opmerkingen dat zal opstijgen uit het forum, allemaal jouw kant op, lieve winnaar!Grijp je kans!Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 4 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Italie 1Duitsland 0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Italie: 2Duitsland: 1voor als meer mensen deze uitslag hebben:bij de rust: Italie: 1 Duitsland: 0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Italië 1Duitsland 2Francesca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Italie 2 - Duitsland 1CGNat is lekker, droog is veel lekkerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 4 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Katrina,Gastronomisch en culinair zou Dld het nog niet tot de juniorenpoule schoppen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wil133 Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Hoi voetbal interreseerd mij niet ( als een van de weinige mannen) maar ik hoop dat duitsland verliest al is het alleen maar omdat we anders de komende 4 jaar moeten aanhoren"wier sind weldmeister".En als je zoals ik 5 km van de grens woont is dat een beetje veel van het goede.groeten Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 4 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Beste Wil,Zet je eroverheen! Ik heb ook niets met voetbal, ik wil alleen maar winnen!Wanneer heb jij voor het laatst een koor aan complimenten gewonnen?Zal ik je neerzetten voorIt 2Dld 0? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 He Wil,Welkom bij de club van VDB, maar in deze tijd ontkom je er niet aan. Schaar je bij al die vrouwen die toch gaan wedden want we gaan natuurlijk wel voor het supercompliment van Twan. Dus It......Dtl........Laat die moffen een poepie ruiken, zo dicht op de grens, je kan niet anders.CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 4 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Rien ne va plus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 laat t maar stromen richting Opzomerland regio Oost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Katrien,Johannes Paulus II is dood, hoor.CG wilde Wil133 alleen maar aansporen om die --- in te vullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Fran,Ben blij dat er iemand nog een beetje oplet. Katrien heb ergens bovenaan al ingevuld It 2 - Dtl 1. Wil moet gewoon even een statement maken, niet verschuilen achter ik hou niet van voebelen en woon vlak bij de grens. Kleur bekennen. Nogmaals kom op Wil wat wordt t It... - Dtl...CGDroog is beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 4 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Katrina,Je hulp is dringend gewenst op de andere dagdraad. Er is een heikele discussie aan het ontstaan over het al dan niet grappend vermogen van één van jouw reacties. ChinaGirl begint steeds ergere quotes aan haar berichten toe te voegen. Help je ons even uit de brand? Mag ook met een poederblusser... Bedankt,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Twan,doe nou s ff rustig met dat reageren ben ook geen 40 meer:P Dus beetje rustig aan en de hitte, ga Katrien nog ff opjutten, weet ik helemaal niet meer.En trouwens wat NU WEER........ ik doe het ook nooit goed [volgens de cactussen Een niet helpende gedachte, ha ha ha]Ga ajb naar die wedstrijd kijken CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 4 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Oké, zal ik doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 dan mag ik m ook even aanpassen he?ook 1 0 voor Duitsland (na verlenging) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 doe mij toch maar italie 1 0 mag dat nog?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 4 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Ja hoor, mag best!Nog iemand wisselen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 4 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 of wil je toch liever 2-0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 neuh,zo is het wel goedlaat ik het maar op 1 0 houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 4 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Nou, de stand is 2-0 voor Italie geworden!Wil133 deed niet mee, maar het is de uitslag die ik voor hem had ingevuld. Zullen we allemaal een compliment aan Wil133 geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Jippikaajee voor Wil!!!133 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 nee he,toen jij dit schreef riep ik naar mijn man: he, het is toch net éen nul geworden. Nee, riep ie terug, twéé nul! sukkelig he!!!! wist ik niet, okee, dan is Wil de verdiende winnaarzie je toch dat mannen er meer verstand van hebben he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden