Twan Geplaatst 6 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2006 Bij Zembla vanavond een uitzending over drinken onder jongeren in Nederland. Nederlandse jongeren drinken het meest van Europa. En dat terwijl er steeds meer bekend wordt over de schade van alcohol op jonge hersenen.Zembla, 20:00 uur, Ned. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 6 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2006 ja erg he. Het lijkt de depressie van de jaren 30 wel, toe vader drink niet meer. Nu is het toe vader, zoon, dochter, moeder, toe drink niet meer. Eigenlijk is de vraag wel waarom we in deze tijd zoveel behoefte hebben aan drank en drugs om de realiteit maar niet onder ogen te zien. Wat is er zooooo moeilijk?? Ik bedoel, ik ben geen haar beter hoor, ik wil ook vaak "weg" en vluchten en het even niet meer voelen. Maar wat is er nou zo veranderd dat we (generalisee ik) niet meer kan zeggen: Oke zet de schouders eronder we MAKEN er wat van me elkaar? Dat ik de realiteit een... tja, wat vind ik er eigenlijk van?Of in iedergeval het "gevoel van het moment" te willen veranderen. Iemand gaf me eens het voorbeeld dat het ozo heerlijk is om in een "roller coaster" te zitten (vind ik ook leuk) of te bungy jumpen. Als het maar "anders" voelt.Ik wil me eigenlijk constant anders voelen dan ik op dat moment doe.raar he.Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 6 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2006 Het neemt gelukkig weer een beetje af maar het is een groot probleem. iK werkte samen met de GGZ in Delft, drank, drugs enzo zat in mijn taken pakket.Ik voel me op dit moment helemaal niet jofel, buikpijn, akelig dus ik ga nog maar een keer vroeg naar bed.Kom er morgen wel op terug.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 6 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2006 Anjo,we zullen je beloven als jij vroeg naar bed gaat dat we 'lief' blijven doen tegen elkaar vanavond. Welterusten en slaap lekkerPietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden