pietjepuk Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 Daar we de 100 zijn vergeten vieren we de 102 dagen alco de baas van Anjo.Paar missertjes in die tijd gehad? wie niet???Anjo, van harte,KANJER!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 ach, weet je wat, desnoods trekken we die missers er vanaf en maken er 100 dagen van!! dan klopt het helemaal en zijn we toch op tijd!! GEFELICITEERD!!! hopelijk genoeg reden om dit keer weer lekker op te krabbelen! en op naar de 200!... of eerst maar eens 103!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verientje Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 Anjo, op andere draadje nog tikje op de schouder, op dit draadje een :sun:voor jou!!!Verientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 Lieve Anjo,Van Harte meid, geweldig van je!!!:heart:En natuurlijk gewoon doorgaan he?Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 Lieve Anjo,geweldig meid. En juist door alle struikels en weer opstaan en het weer oppakken, geweldig. Ik heb bewwondering voor je.Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 Lieve Anjo:present:Van Harte Gefeliciteerd:musicnote:Liefs CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 Wat ontzettend lief van jullie. Al voelt het op het moment wel erg onverdiend. Toch een opsteker en die had ik echt heel erg hard nodig. Ik heb alles afgezegd voor vandaag en kruip in mijn bed met alle papieren, een goed makertje voor mijn ouders. Je zult maar zo'n kind hebben. En ook voor mijzelf, weglopen heeft geen zin daar komt vluchten van.Dank je wel, jullie zijn lieverds.:lipsAnjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden