Twan Geplaatst 12 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2006 Welgemeende felicitaties!!!Voor Wil133, die vandaag 365 rozen heeft verdiend voor zijn eerste verjaardag!Zet je achterdeur maar open Wil, ze komen er aan!:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:En voor Angel6, die vandaag haar eerste vermaanddag viert, ook 31 rozen!:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:En voor Mismaff, die ook haar droge vermaanddag viert!(Sorry Mismaff, ik wist het niet, maar bij deze!) :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:En alledrie heel veel succes met het vervolg van de weg!We zijn trots op jullie!Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2006 Ook van mij hartelijk gefeliciteerd allebei!Tegen Twan kan niemand meer op, dus van mij geen rozen, maar een Francesca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2006 Will en Angel,van harte proficiat en mijn complimenten!!!Zo zeg,klasse.Liefs Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2006 Angel Gefeliciteerd met een maand Alcohol de Baas:present:Wil vant, wat ontzettend goed van je!!! Wat moet en mag jij ongelovelijk trots op jezelf zijn!je bent een inspiratie voor ons allen! Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2006 Allen,Dank dank dank dank. Ik stond vanochtend op met een feeststemming. Had echt even het idee dat ik jarig ben Nu ik zo op het forum kijk wordt dit gevoel nog eens extra benadrukt. Vanavond heb ik mijn eerste feest waar heel veel alcohol gedronken gaat worden dus mijn eerste uitdaging moet op deze feestelijke dag aan te gaan zijn! Ik blijf alert.Bedankt voor jullie felicitaties dit doet mij goed.liefs Angel6Wil Van harte gefeliciteerd met je eerste jaar! Waar jij nu staat hoop ik volgend jaar om deze tijd te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 13 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2006 Nee Angel, volgend jaar om deze tijd sta je bij één jaar en één maand!Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2006 Twan,Scherp opgemerkt maar je snapt vast wel wat ik bedoel Angel6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verientje Geplaatst 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2006 Ook van mij gefeliciteerd Wil, met je JAAR ADB! :sun:Ik vind het een enorme prestatie hoor, petje af!!!Angel ook gefeliciteerd met je 1e mijlpaal, toppie, ga zo door!!!En Twan, wat ben jij een ongelooflijke lieverd!!!Verientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2006 Angel en WillVan harte TOP ben gewoon jaloers op jullie, maar dat maakt niet uit, mijn tijd komt gewoon echt wel een keertje. Nu voor jullie:musicnote:Geniet van je succes.liefs CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wil133 Geplaatst 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2006 hoi allemaal,Ik wil iedereen bedanken voor de lieve woorden die ze geschreven hebben, vooral twan met zijn bloemen . gelukkig heb ik met een nieuw huis gekocht, dat staat nog leeg en heb ik dus plaats genoeg voor de bloemen. Angel6 jij ook van harte gefeliciteert met je eerste maand alcohol vrij,Ik wens iedereen heel veel sterkte in zijn/haar strijd tegen de alcohol.groeten wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2006 Wil en Angel: van harte proficiat!He, ik dacht dat ik het niet kon maar met preview verd......d!Hiep hiep hoera: Kate: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2006 Hihi, Kate!Waarom zou je het niet kunnen? :camera::light:Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden