Twan Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Marieke, check even je mail bovenaan de pagina, ik heb je een PB gestuurd, dat maakt het wat duidelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 He Kaab,Ik zie dat je ingelogd bent, hoe istie?Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 En Lenaliey hoe is t met jou? Kaab man, je ziet t CG leert snel:P, hoe je t nog een beetje droog?gr CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kaab Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Hoi twan, CG en anderen!!Ja gaat nog steeds goed.Gisteren ook eindelijk ingeschreven bij tactus.Hoor over 1 a 2 dagen meer...Was aant meelezen op forum.Niet vaak behoefte om te schrijven!!!Zal proberen wat vaker te doen!!Kaab. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kaab Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Hoi ook Katrina,Ja ik ben ook een typslak!!!Ben al weer 2 weken aant werk!!!Maar heb in September nog 2 weekjes vak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 beste mensen,ik heb de berichten gisteren gezien, ik heb ook gezien dat CG even dacht dat ík er wat mee te maken heb, ik heb haar privé een berichtje gestuurd met de vraag of ze dat weg wil halen want ik vind dat heel vervelend (Dank CG dat je dat gedaan hebt). Ik wilde het daar bij laten maar ik heb toch even de behoefte wat te zeggen: mochten meer mensen aan mij gedacht hebben (dat hoop en denk ik niet), maar ik vind het enorm vervelend wat er gebeurt. Welliswaar ben ik niet op een leuke manier weggegaan hier, maar ik zou NOOIT NOOIT NOOIT dit forum, waar ik zelf zo enorm veel aan heb gehad misbruiken waardoor anderen níet de kans krijgen die ík wel heb gehad om mijn drankprobleem aan te pakken.Ik vind wat er gebeurt absoluut niet netjes en mocht nóg iemand denken dat ik er iets mee te maken heb: nee dus! Ik zou de strijd wel open aangaan en dan in een PBtje.Voor iedereen een :rose;ik ben weer weg maar het zat me absoluut niet lekker!veel succes weer allemaal en ik ben het ermee eens: pils hoort in het gootsteenputje!ps: ik lees net in een PB dat CG dat níet heeft gedacht, gelukkigpps: zie je hoe lang ik weg ben, mijn roosicoontje lukt niet eens meer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 PP,daar ligt hij al...Jij heel veel succes met alles, kom je nog een keertje buurten?Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kaab Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Hoi PP,Jou altijd zeer gewaardeerd!!!En nog steeds!!!Ik wens je het beste!!!Ik hoop dat je een bedoelde!!!Ha ha haaa.Kaab. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Uiteraard is het toegestaan om andere forumleden aan te spreken op hun gedrag.Ook hierbij hanteren we de gedragsregels van het Forum.Met vriendelijke groeten,De Moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Sorry beste forumgenoten dat ik toch tegen de regels in heb gereageerd.Zal proberen dit niet meer te doen.Fijne avond en weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Ik zit hier ook voor niks tussen.Schaamde me deze ochtend een beetje om mijn reactie van gisteren. Maar daar zat de drank voor iets tussen. En nog wat overgebleven boosheid. Maar ik heb vandaag niks op en was niet van plan om ooit nog in te loggen.Pils, voor mij hoef je dit niet te doen, hoor! De lol is er zo wel af.Francesca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Okidoki ben ik weer. Alles ook goed met jullie.De hitte is bijna niet vol te houden. Op het werk is er tenminste nog airco. Maar thuis is het net de zweedse sauna.Met jullie ook alles goed?Angel6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Nou ben wel erg geintresseerd in jullie vraag wel twee keer hoe het gaat!!! Ja het is zover "gevloerd door de hitte" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Crystal Clear kersen heeeerlijk!!! Ga ik ook even halen met heel veel ijsblokjes.Ja volgens mij is dit zo'n sauna waar ze zijn vergeten de uitgang in te bouwen!! Maar als het heel erg meezit gaat er morgen een buitje vallen. Dit keer hoop ik ook in het midden van Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Ach vriendlief kwam het mij al brengen maar wel met de mededeling dat hij ook even zijn email wil checken haha. Voor niets gaat de zon op.Allemaal succes gewenst met het vinden van de juiste houding vannacht. Volgens mij is in een badkuip met ijsblokjes de beste manier om aangenaam de nacht door te komen. Helaas ik heb geen bad.Fijne avond en morgen fris weer op :-)Angel6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Och Angel6 wat maakt t uit, beter 1 teveel gevraagd dan helemaal niet. Met deze hitte smelten die overgebleven hersencellen gewoon weg. Wordt het gewoon niets meer met ons!!! Heb medelij met onze partners, kids, collega's,vrienden en al die andere die ik vergeet.Winnie helaas het kwartier is om maar de uitgang is dichtgemetseld, we blijven gewoon met z'n allen in de sauna, gaan we sterke verhalen vertellen en misschien ooknog een sappige roddelB)Nou diehards oud en nieuw, ik ga kijken of een kouwe douche de resterende hersencellen nog kan redden en lekker in bed zitten lezen. zijn de cellen niet meer te redden dan wordt het een plaatjes boek, dat moet nog kunnen.Hoorde net op het journaal dat het in het Zuidwesten en Zuidoosten vannacht kan gaan regenen. Laten we dat maar hopen.Iedereen een goede nacht zover dat in de sauna mogelijk is.liefs CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Lieve Winnie,Ik vind het zo fijn om te zien dat het weer beter met je gaat! Heb je je draad weer gevonden?Je gaat weer goed he?Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2006 Jongens,Als iemand zich meldt (nieuw) met 6 postings achter zijn naam, en één letter anders bv. niet Koekie maar Koeki (zonder die e) LET DAN OOK OP !!!!!!!!!Stuur een PB-tje vraag een andere om confirmatie en ja, wij hebben hier een speciale shredder voor dit soort types.In het ergste geval: gewoon Tactus bellen dan grijpen ze meteen in.Laat je niet van de wijs brengen, smeer je rug in met groene zeep.Ik ga morgen weer voor een frisse dag, jullie ook?Dan begint nu : Operatie Verhuis Uw Ventilator..... een hele klusWeten jullie wat ik vanmiddag heb gedaan? Strijken !!Zo. Die zit. Nou jullie weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden