Spring naar bijdragen

Tropische dag 36 C

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal op weer een tropische dag,

Vraag aan nieuwkomers

Ik ben hartstikke echt en op weg naar ADB, nog niet zover als Katrina die kan zeggen ik ben ADB, maar dat komt. Daar ben ik van overtuigd. Voor mij werkt dit weer mee, veel te warm om maar iets anders te drinken dan water, water en nog eens water. Ik weet van verschillende nieuwelingen hier die in de 'ADBpubertijd' zijn hoe ze daar mee omgaan.

Ben benieuwd hoe de recente nieuwkomers daarmee omgaan:

Herkennen jullie nieuwkomers dit of heb je meer iets van: nou doet u mij nog maar een wijntje/ biertje what ever. Hoe gaan jullie daarmee om en wat kunnen wij doen om jullie tijdens dit soort dagen toch niet naar de fles te laten grijpen????????

liefs CG:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Chinagirl,

Voor mij is het heel wisselend. Vorige week had ik een paar keer helemaal geen zin in A omdat ik me veel te lamlendig voelde van de hitte. Wilde alleen maar water, af en toe afgewisseld met Spa Clear of Crystal Clear (heb een nieuwe smaak ontdekt in die pakken, appel/peer: vind ik erg lekker en niet zo overdreven zoet).

Maar dit weekend heb ik ondanks de hitte toch weer teveel gepakt. Ik drink er dan wel veel water bij, dus dat scheelt. Gisteren is helemaal goed gegaan! Maar dat kwam ook doordat ik medicijnen gebruikt had, en dat combineert niet zo goed met wijn. Bovendien was ik al wat verdoofd. Maar toch: het is me toch maar gelukt.

Groetjes, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Anna,

Klinkt inderdaad wel verstandig om A niet te combineren met Antihistamine en Brufen.
Voor de frisse afwisseling: van het merk Carpe Diem is nu ook Botanisch Water te krijgen. Onzin natuurlijk (er zit iets van 0,04% van echte planten in), maar het is minder zoet als andere frisdranken. Je schreef dat je daar niet zo van houdt. Een nadeel is wel dat het alleen in kleine flesje te krijgen is, dus relatief duur. Je schreef in een ander berichtje dat het forum in het begin nogal verwarrend kan zijn. Dat klopt wel, zeker in het begin. Om iedereen bij te benen zou je eigenlijk een schriftje moeten bijhouden... :) Heb je er meteen een hobby bij!

Succes met alles!

Liefs,
Twan :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Twan,

Ik vind alleen al het af en toe bijlezen van het forum een hele klus. Je kunt er een groot deel van de dag zoet mee zijn, dat heb ik al in de gaten. Maar daar heb ik de tijd niet voor.

Carpe Diem heb ik al eens geprobeerd, en vond ik als afwisseling wel lekker. Helaas vonden mijn zoons dat ook, en dan is het dus al snel niet meer aan te slepen. Werd me inderdaad toch wat te duur. Maar ik vind Spa Clear en Crystal Clear, van dat laatste dan met name de pakken zonder koolzuur en dan de smaak appel/peer, ook lekker. Zeker met flink veel klonten.

Ik heb nu een paar dagen vrij veel zitten meelezen op het forum, ook om er een beetje in te komen. Vandaag komt mijn oudste zoon echter terug van vakantie, en die zit fulltime achter de computer, dus hierna zal ik wel wat minder gelegenheid hebben.
Tuurlijk komt hij er wel even achter vandaan als ik dat zeg, maar dan loopt hij rond te ijsberen, in afwachting van het moment dat hij weer mag. En ik heb niet zo'n behoefte aan iemand die over mijn schouder meeleest.

Mag ik trouwens vragen waar jouw onderonsjes met Lola met betrekking tot een badeendje over gaan? Intern grapje, of iets van een poos terug dat ik niet gelezen heb? Ik ben gewoon nieuwsgierig, maar als je het niet wil uitleggen is het ook goed hoor.

Groetjes, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel lief ja. Ik snap het nu.

Ik ga nu boodschappen doen, mijn vaste woensdagritueel (ik ben op woensdag vrij). En straks mijn zoon ophalen. Zie wel of ik straks of vanavond nog even terug kom.

Sterkte allemaal met die 36 C. Met name ook ikzelf, want ik moet dus vanmiddag met mijn autootje zonder airco naar Amsterdam en terug. Misschien ben ik vanavond wel gesmolten.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...