Spring naar bijdragen

Tropische dag 36 C

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal op weer een tropische dag,

Vraag aan nieuwkomers

Ik ben hartstikke echt en op weg naar ADB, nog niet zover als Katrina die kan zeggen ik ben ADB, maar dat komt. Daar ben ik van overtuigd. Voor mij werkt dit weer mee, veel te warm om maar iets anders te drinken dan water, water en nog eens water. Ik weet van verschillende nieuwelingen hier die in de 'ADBpubertijd' zijn hoe ze daar mee omgaan.

Ben benieuwd hoe de recente nieuwkomers daarmee omgaan:

Herkennen jullie nieuwkomers dit of heb je meer iets van: nou doet u mij nog maar een wijntje/ biertje what ever. Hoe gaan jullie daarmee om en wat kunnen wij doen om jullie tijdens dit soort dagen toch niet naar de fles te laten grijpen????????

liefs CG:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Chinagirl,

Voor mij is het heel wisselend. Vorige week had ik een paar keer helemaal geen zin in A omdat ik me veel te lamlendig voelde van de hitte. Wilde alleen maar water, af en toe afgewisseld met Spa Clear of Crystal Clear (heb een nieuwe smaak ontdekt in die pakken, appel/peer: vind ik erg lekker en niet zo overdreven zoet).

Maar dit weekend heb ik ondanks de hitte toch weer teveel gepakt. Ik drink er dan wel veel water bij, dus dat scheelt. Gisteren is helemaal goed gegaan! Maar dat kwam ook doordat ik medicijnen gebruikt had, en dat combineert niet zo goed met wijn. Bovendien was ik al wat verdoofd. Maar toch: het is me toch maar gelukt.

Groetjes, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Anna,

Klinkt inderdaad wel verstandig om A niet te combineren met Antihistamine en Brufen.