Francesca Geplaatst 27 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2006 En waarom zit jij weeral te blozen, blauw Koekiemonster? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 27 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2006 Fran, Goed gevonden toch:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 27 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2006 CG, ik zei toch dat dit de mooiste verspreking was die ik ooit heb gezien?!CG: Ga je morgen weg of zo? Niet zonder afscheid te nemen, hoor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2006 Hoi Koekie,Nou de problemen begonnen ook niet echt toen hij 7 was natuurlijk. Die waren er al op zijn 5e (toen pa nog thuis woonde), en op zijn 6e begon het echt uit de hand te lopen (toen was pa al weg). Daarna eerst maatschappelijk werk, intake onderzoek RIAGG, wachtlijst, onderzoek van ca. 4 maanden, wachtlijst, en dan kun je eindelijk beginnen. Toen was hij al 7 dus.Jij hebt het dus ook met een kind meegemaakt. Knap, dat jullie er ook bovenop gekomen zijn. Ik heb in die tijd wel problemen met de buren gehad, vanwege de herrie (gooien deuren, gillen, bonken). Heb hu het hele probleem ook uitgelegd, dus ze hadden echt wel wat begrip, maar toch, soms ging het wel ver.Hij is nu 17, net geslaagd, en begint aan zijn vervolgopleiding. Moordknul, niks mis meer mee. Het kan dus goed komen.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2006 Sorry voor de tikfouten af en toe, door de haast. Ik moet nu eigenlijk naar bed, want ik moet nog werken morgen, en ben bekaf. Ben helaas toch weer voor de bijl gegaan, maar dat vertel ik morgen wel. Ik voel me nu even niet zo.Welterusten, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 27 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2006 Ik doe alleen dwaas over tikfouten als ik boos ben, hihi. Maar vanavond ben ik blij! Hahaha, moest ik zelf een tiekvoud verbeeteren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 27 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2006 hallo tapas ik denk niet dat ik je eerderheb geschreven maar ik voel met je mee ik weet niet wat uww betekend want ik ben al voor heel wat jaren afgekeurd het is niet leuk om afgekeurd te worden ik ben toen weer voor volle dagen ga werken maar kon het toch niet aan ik weet natuurlijk niet wat er met je aan de hand maar ik wens je veel sterkte ik hoop dat het vanochtend goed is afgelopen heel veel liefs van mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2006 Anna, Tussendoor zijn we ook nog gescheiden --- achteraf een zegen --- qua rust. Geeft je ook lekker de ruimte te beslissen wat je zelf wilt..... en wat jij denkt dat het beste is voor het kind en moeders weten dat heeeeeeeeeel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Ja moeders van het forum, moeders weten heel goed wat nodig is voor de kids. We hebben niet alleen een 6e maar ook een 7e en een 8e zintuig voor dat soort dingen.Weet nog wel dat ik na een dag werken thuis kwam en echtgenoot en jongste dochter op de bank zaten. Het kind zat echt te stuiteren van de koorts, dat zie je, altans moeders dan:huh:. Op mijn vraag of hij haar getempd had, kreeg ik echt zo'n verbaasde blik en antwoord, moet dat dan...... Kind zat met 39.5 C op de bank.Moet dat dan, welnee hooooooooor, ben je gek........Dus laten we onze antennes vooral niet uitzetten en zeker instand houden bij alle instanties die moeders afdoen als zeeeeeer lastige wezens.CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden