Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 juli 2006

Aanbevolen berichten

Hoi Anjo,
Ik ben er zeker van dat je essentiële medicijnen wel kan krijgen, ook in n klein gehucht!!!
Bel naar de apotheek en ze hebben vast n bandje dat je verwijst naar n 24-uurs apotheek.
Die kunnen het vast wel, als je niet in staat bent het op te halen, bezorgen.
Anders bel je naar de dokters avond/nachtdienst.
Ik vind het onverantwoord om als diabetespatiënt 3 of 4 dagen geen medicijnen in te nemen!!!
Laatste, maar wel paardenmiddel is 112, maar dat laat ik aan jou eigen beoordeling over, jij kent jezelf het best. Ik weet niet hoe sterk je glucosehuishouding afhankelijk is van de medicatie!! Dieet kan ook wel wat doen. Alcohol is in ieder geval zeer af te raden!!!
Groet Kaab.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo,
meid wat een rotdag. Maar ik denk dat kaab gelijk heeft, zeker aan diabetes medicijnen moet altijd te komen zijn. Alleen, als je naar een andere apotheek moet, moet je vaak zelf voorschieten?! Is dus even een probleem, begrijp ik. Kun je niets via de dienstdoende huisarts bereiken of zo? Of kan iemand je even bijschieten? Ik zou wel even willen helpen, maar weet niet hoe, want ik weet niet eens waar je woont.

Wat betreft die € 50 (per week?); tja, dan komen we weer op die fijne regering waar we het gisteren ook al over gehad hebben. Laten we a.u.b. massaal anders stemmen, misschien dat het dan iets beter wordt. Ik wordt er met de dag ook niet vrolijker van. En maar beweren dat alles opgelost is als iedereen maar werkt! Ik werk toch?

Laat alles maar even bezinken, en ik hoop dat je morgen een oplossing vindt. Sterkte hoor.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik krijg vandaag een bende visite in een huis als een werkmanskeet moet alle boodschappen nog doen..........opruimen, struiken,
h`h`h`h`hè???????
ik wou zeggen zuigen en ik dacht o ja strijken moet ook nog>>>> struiken.
Wie moet er nog meer struiken vandaag?

Twan,

Ik durfde niet in te loggen met "stiekumpje" zo ben ik niet overigens. Het was zo'n hartaangrijpende discussie donderdag ik moest zooooooooooooooo janken, al die dappertjes hier die maar knokken en knokken en knokken...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Koekie,

Zie dat je dit al op de 29e hebt geschreven. Ja, ik moet zometeen nog boodschappen doen, zuigen, wassen. Mijn vaste zaterdag (en woensdag) ritueel. Verheug me er al mateloos op, vandaar dat ik het nog steeds uitstel. Wilde nog even de berichtjes checken voor mijn zoon er weer achter zit.

Doei, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai,die regering van "ons" ,tja dan ben ik het toch met Anna en Koekie eens.

Sociaal en menselijk,volgens mij nee!
Hard achter een enkel aanlopen met een discriminerende mening over het een of het ander.
Ja,teveel.

Populisme,getverdemmie!!!

Kijk alleen maar eens naar die harde UWV maatregelen die ze van de government moeten nemen.
Ik word daar al ziek van.
Naast zoveel andere ellende.

Ik ken mijn stem inmiddels wel en zelfs mijn zeer welstaande broers delen mijn mening
omdat ze leven met hun ogen open!
Ok,het is hier zeker beter dan in veel andere landen.Dat klopt.Maar ik wil dat graag zo houden en nog een stap verder.Een heeel stuk humaner alsjeblieft.

Moest ik even kwijt.

Liefs Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...