Francesca Geplaatst 27 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2006 Hihi, ben ik de eerste?Aan iedereen: een leuke nieuwe dag gewenst! Met hopelijk een welkome plensbui en een temperatuur van onder de 30 graden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Nou,lieve Fran dan ben ik op dit draadje de tweede.Ook ik wens ieder op dit forum een goede vrijdag toe!Met wat frisheid en af en toe een buitje.Want hierwas het gister niet uit te houden zo benauwd.Liefs Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 en ik de derdeha driemaal is scheepsrecht iedereen een mooie dag (pssssssttttt) niet tegen de rest zeggen dat ik stiekum meedoe.Plensbui in midden des lands geregeld, ik ga naakt buitendansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Maak ik het quartet vol, maken we een band: 'Koekie and The Monsters' Gaan we optreden bij AA bijeenkomsten, Tactus, Bouwmanklinieken en alle andere GGZ instellingen..................ID? Of kijken we wie er nog meer willen doen, maken we er een echt Big Band van met grote trom, sax, trombone, klarinet, trompet, drummers, voor de lichte muziek een harp een fluit een triangel.Dan claim ik alvast de triangel, meer maatgevoel dan dat heb ik niet............CGJe ziet de hitte slaat toe, de hersencellen smelten, wordt tijd voor regen. Rotterdam gisteravond zegge en schrijve 10 druppels......... kon ze tellen, heb ik ook gedaan. CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Je weet t Fran, 1tje moet de 1e zijn en dat ben jij. Nog even terugkomend op jouw vraag van gisteravond. Ik ga zaterdag voor 3 weken naar de Orient met het gezin. Droomwens van echtgenoot komt in vervulling. Dus echt totaly different.En tuuuuuuuuuuuuurlijk neem ik nog afscheid van jullie, ech wel. Kan jullie niet zo in de steek laten, das niet mijn stijl.liefs CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Hallo Allemaal,Wat een rare dag gisteren he? Het ene moment is er urenlang niemand en dan ineens als een klap bij heldere hemel zijn er tien mensen ingelogd, waaronder een aantal nieuwe (introducees?). Er waren zoveel mensen afgehaakt de laatste tijd, ik vroeg me al af of er nieuwe voor in de plaats zouden komen, maar die vraag is nu dus ook beantwoord. Wat zou het toch fijn zijn als de nieuwe meeschrijvers zich ook aan de regels houden en niet bij hun eerste berichtjes al gaan vitten op andere forumleden. CG, wat geweldig dat je bijna op vacance gaat! Drie weken, ik teken ervoor! Als je de kans hebt ergens in een hotel of internetcafé, log even in en laat ons weten wat we allemaal missen?Een fijne dag allemaal, Twan ;suikerspin:ps.: Psst Koekie, we weten allang dat je stiekem meedoet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Jongen, jij krijgt van mij bericht uit de Orient. Lukt het hier ook foto's te versturen en in te plakken, dan komen de Grote Muur, Terra Cotta leger, Karstgebergte allemaal naar jou en de rest toe.Eens met je opmerking over de nieuwelingen, zoals Anjo ook schreef, eerst je jas uitdoen, aan de kapstok hangen en een orienterende koffie drinken. Daarna verder, maar goed het is gebeurd, laten we er niet verder over praten, maar over gaan tot de orde van de dag oftewel ADB [hoe vaak heb ik dit al niet geschreven de laatste weken, als ik er geld voor kreeg kon ik morgen een heeeeeeeeeeeeeelijk stinkie kopen op Schiphol, maar ja soms zit t mee en soms ook niet:angry:]Dus nieuw, oud, jongere ouderen en ouderen jongeren. Blijf bij de leest dus ADB, geen gehakketak. Als je daar wel behoefte toevoelt, pak jezelf dan bij kop en kont en pleur jezelf in de vriezer om af te koelen. De hitte stijgt dus ook de emoties AFKOELEN DUS, EN DAN PAS REAGEREN A.U.B.gr. CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 HET WEER VOOR VRIJDAG 28 JULI + HET WEEKENDVrijdag gaat vooral later op de dag de kans op een pittige onweersbui toenemen en dat geldt voor het hele land. De zon zal af en toe te zien zijn en er komt een zwakke noordenwind te staan. De temperatuur loopt uiteen van 25° in het westen tot nog 29° in het oosten en zuidoosten. In de avond en nacht liggen er ook pittige onweersbuien boven ons land die plaatselijk veel neerslag kunnen loslaten. Het koelt af naar 17 tot 18°. Zaterdag is er meer zon en draait het om een losse lokale bui. Er is dan heel weinig wind die variabel is en aan de kust in de middag vanuit het noordwesten waait. De temperatuur varieert van 22 tot 25°. Van zaterdag op zondag blijft het op de meeste plaatsen droog en klaart het op. Er kan een mistbank ontstaan en de temperatuur daalt naar 15 tot 17°. Zondag starten we gelijk met flinke zonnige perioden, maar in de loop van de middag komen er meer wolken en tegen de avond kan in het westen en zuidwesten de eerste regen vallen. Er komt een zwakke zuidenwind te staan en de temperatuur weet op te lopen naar 25 tot 28°. De temperatuur van het zeewater ligt nu rond de 20°. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Sorry luitjes,heb even teveel aan mijn hoofd om hier iets zinnigs te zeggen.Misschien straks beter.Veel liefs van Lola:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Ik had het gisteren toch echt op de radio gehoord, plaatselijk wateroverlast! Ook hier, tien druppels, nu is alles natuurlijk relatief en gezien dat het grasveld voor me geel is kunnen tien druppels heel veel zijn als het het enige water is dat valt in weken. Geloof nu dus alleen nog maar de BBC, geen stortbuien behalve als je in Scotland woont maar een geleidelijke afname van de hittegolf.Zoonlief begint z'n sporen achter te laten, ben dus nu mijn telefoon kwijt:angry: Lag dus onder bed:huh:Iedereen een prettige dag.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Hoi Francesca, en alle anderen die online zijn,Goede titel voor de dagdraad van vandaag, ik voel voel me er helemaal door aangesproken. Gisteravond is het even toch weer goed mis gegaan. Mijn zoon (degene die net thuis is van vakantie) had alle Crystal Clear opgedronken, dus na enkele uren kwam het water mijn neus, oren etc. uit.Toen heb ik me vergrepen aan zijn bier (hij heeft ook nog van die grote 1/2 liter blikken), want ik had woensdag bewust geen wijn gekocht. Voelde me vreselijk toen ik naar bed ging. Maar de smoes was onweerstaanbaar.Ik heb nu met hem afgesproken dat hij niet meer het laatste pak mag opmaken, dan drinkt hij ook maar een keer water.Dus nu: een fris en fruitig nieuw begin!Ik zit nu op mijn werk en heb het eigenlijk razend druk. Zal proberen af en toe mee te lezen, maar ga nu gauw weer iets doen.Groet, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Hier heeft het gisteren geregend en is het buiten iets koeler, maar de warmte zit gewoon in huis!Niks aan te doen.Fris en fruitig... Nieuw begin...Wanneer ga ik die beslissing nu eindelijk eens nemen?Sorry, baaldag vandaag.Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angel6 Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Die beslissing komt er wel Francesca. En een baaldag hebben we allemaal wel eens en dat kan en mag gewoon.Angel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Fran,we kunnen elkaar wel de hand schudden want dit is dus ook voor mij eenbalendag.Zilverlijntje weet al van mij dat ik vandaag weinig kan bijdragen.En ik gunhaar en ieder hier goede tips en ondersteuning.Sorry,mij lukt dat even niet!Neem me please niet kwalijk dat het nu zo kl*te voelt.Ik heb even de knollen op.Liefs van LolaIk kan weer pb-en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Ik heb nog wel knollen Lola,ruilen voor de badeend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Ha Twan toch,hou de knollen maar.Ze komen vanzelf weer terug bij mij.Pak deze maar uit voor jezelf.Er zit iets liefs voor je in!Ja en wel uitpakken hé,ik lees wel of je er blij mee bent.Liefs Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Een Playstation!Hoe wist je dat?Nou mensen, ik ga er meteen mee spelen, dag allemaal!Tot straks!Twan ;nopjes: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 ha ha,nopjes-Twan,je weet dat ik paranormaal begaafd ben.Alhoewel??????Veel veel plezier ermee en neem wat tijd voor jezelf.Leef je uit!ook al ben ik nu blut door mn kado aan jou;)Allen liefs Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Hier dan eindelijk weer es een berichtje van mij. Ik ben zolang afwezig geweest omdat mijn vriend vakantie heeft en het weer te warm was. Jeeminee ik heb eerst es alle berichtjes gelezen en moet hier eerst van bijkomen. Zoveel gebeurt en het zal wel door die warmte komen dat de mensen een kort lontje hebben maar ben erg geschrokken van al dat gekissebis. Maar das verleden tijd en zal binnenkort weer actief meedoen en hoop wat positiefs te kunnen bijdragen (denk het wel)Mensen tot laterrrrssP.S: het gaat heel goed met mij sta alweer zo'n 2 week droog en zet dit door want bevalt mij prima! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Ha lieve Erica,ik kan me voorstellen dat je even schrikt.Het klopt,tis warm en etc.Maar ik ben blij weer een berichtje van je te lezen op het forum!!!Goed van je joh wat je schrijft.Met liefs LolaEn met complimentjes.Oh zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wil133 Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Hoi allemaal,Anna,Het is niet erg dat je gisteren de fout in bent gegaan en een blikje bier hebt gedronken. Je hebt er uiteindelijk iets van geleerd, want je hebt de afspraak met je zoon gemaakt dat hij in het vervolg het laatste pak niet meer mag opdrinken. Dat maakt voor jou het risico voor een volgende keer weer kleiner.Een uitgleider hebben is niet erg zolang je er iets van leert. Verder vindt ik het knap dat het bij één blikje is gebleven.Twan,Ik lees steeds over regen, maar hier in het zuiden heeft het volgens mij al 6 weken niet meer geregend.Wanneer krijgen wij eens regen, de bomen in de tuin beginnen al de bladderen te verliezen.groeten Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Oh ja ik wou nog even wat kwijt, ik heb me inlaten schrijven bij randstad en ga binnenkort bij thuiszorg (via randstad) als schoonmaakster bij bejaarden en hulpbehoevenden. Vind ik zo knap van mezelfHeb geen zin in die rompslomp om een ww te kunnen krijgen en werk liever voor mijn geld. Heb lang genoeg thuisgezeten.groetjes en knuffelDopheide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 note to myself: regen in het zuidenKomt eraan Wil, kan wel vanavond worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wil133 Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 hoi erica, Veel succes en voldoening bij je nieuwe baan. Twan, ik hoop dat je gelijk krijgt, in elk geval al bij voorbaat dank.groeten Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 28 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2006 Hier gaat alles fout wat maar zo'n beetje fout kan gaan:angry:Denk ik. doei ga even de stad in, vraag heel lief aan zoon ga jij om je moeders medicijnen, niet vergeten, hoor anders blijf ik thuis. nee hoor, mam zal het niet vergeten. Ik naar de stad, wil ik wat geld pinnen en nada, he! Was met bus, mooi geen geld om terug te gaan!10 kilometer later, geen medicijnen, vergeten! Zou niet zo erg zijn maar heb dus niets meer in huis, en die moet je gewoon slikken. Nu moet ik dus wachten tot maandag 16.30 en tegen die tijd zit mijn bloedspiegel dus in mijn tenen. En nee, dit is niet de grote stad, hier moet je dus echt tot die tijd wachten.Ondertussen blijft verliefde vriendin me maar "verblijden" met verhalen hoe leuk ,lief etc haar vriend wel niet is. Ik zou in staat zijn mijn servies naar haar kop te gooien, zoon op de trein naar Spanje zetten en eens ontzettend te keer te gaan tegen degene die bedacht heeft dat je gemakkelijk rond moet kunnen komen van 50 Euro. Gooi het maar even hier, ook een manier om Jan buiten de deur te houden en spaart in ieder geval mijn servies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden