Spring naar bijdragen

zaterdag 29 juli


anjo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 90
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve allemaal,

Tapas: Nee joh ik ga je zeker niet uitfoeteren!!! Een mens maakt een fout en een fout maakt een mens :D Ik wilde alleen niet zo'n milde reactie geven van: ach joh kan gebeuren we hebben het er niet meer over. Daar heb je uiteindelijk niet zo veel aan toch? Je bent zeker vast wel bruin geworden vandaag?

Anjo: Ik ben heel toevallig in hetzelfde boek als jij bezig en ik kan niet anders dan beamen dat het een aanrader is voor iedereen die (ex) verslaafd is. Voor vrienden, familie, kennissen ga maar zo door. De AA wordt inderdaad even flink onder handen genomen maar dat is welbekend. De Amerikanen gooien alles op het geloof en hier in Nederland is daar bijna geen sprake van. Moet je eerlijk zeggen dat ik daar wel een beetje blij om ben aangezien ik niet gelovig ben opgevoed. Ieder zijn eigen ding inderdaad en het forum heeft dezelfde werking als de AA.

Lola: toi toi met je ontstoken oog! En wat ontzettend knap dat je zo omgaat met een vriend die wel de nodige A naar binnen slokt. Verdient een pluim als je het mij vraagt.

liefs angel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Fran,

Ik heb net even bijgelezen, en zie dat jij ook nog online bent. De hele dag/avond druk met andere dingen geweest.
Niet naar de dokter geweest dus, maar gelukkig gaat het wel wat beter. Anders toch maandag gaan hoor.
Heb ik trouwens ook vaak, ga ik na dagen ellende naar de dokter, zegt'ie: nog even uitzieken maar. Dan denkt ik ook altijd dat ik dat zelf ook wel had kunnen verzinnen. En ga de volgende keer dus nóg later.

Wat betreft je spatader: het kan nog een hele poos duren voor'ie groter is dan nu. Maar leuk ik het niet, dat geef ik toe, ik heb er inmiddels ook een paar.

En wat de afkortingen betreft: ik heb er een die een van mijn wergevers volgens mij zelf uitgevonden heeft, en waar ik een hele poos mijn hoofd over gebroken heb (stond altijd op het einde van de agenda voor de volgende vergadering): ewvttk.

Ik weet het inmiddels.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hèhè ik zit (voor het eerst ongeveer sinds vandaag, ehhhh, gisteren).

Tja Lola, mijn moeder had vroeger een huismiddeltje tegen een ontstoken oog, maar dan meer voor "een strontje" weet je wat ik bedoel?

Stuur maar een pb-tje als je het nog wil weten.

In ieder geval helpt: een aantal keren per dag uitspoelen met een oogspoeling of met vers gekook water en een (iedere keer schoon) gaasje.

Is je hele oog dik en rood of kan er bv. een ooghaartje zijn ingegroeid?

Lastig.... zonder beeld erbij.

Ik ga plat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sneeuwwitje,

Ik heb je ook al een persoonlijk bericht gestuurd, maar voor het geval je dat niet ziet even het volgende:

Als ik jou was zou ik even mijn profiel veranderen. Nu kan ieder die dat wil je naam en woonplaats zien, en ik denk niet dat dat je bedoeling is?

Je kunt dit doen door bovenin het venster op profiel te klikken en daar de veranderingen aan te brengen.

Groetjes,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...