Spring naar bijdragen

zaterdag 29 juli


anjo

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik ben gisteren na een paar traantjes in slaap gevallen en nu dus de eerste zie ik. Heeft het forum toch weer bewezen dat het helpt. Je alleen maar kunnen uiten is soms al zo heel belangrijk.
Dus ik heb niet gewandeld met Jan, wel heel diep geslapen.

Zilverlijntje, zet hem op! Je kunt het. Moest wel lachen om je beschrijving van je gebruik van Refusal.
Voor de meeste mensen zijn hartkloppingen al voldoende. Echter je hebt geluk gehad, drinken met Refusal is niet aan te raden. Je lichaam kan soms rare sprongen maken. Afleiding zoeken is een goede methode om de eerste dagen door te komen.

CG, als je dit nog leest, heel erg veel plezier. ik zal je missen, meid.

Lola,
Hier is het nu echt heerlijk fris, hopelijk krijg je er in het oosten van het land ook iets van mee.
En vandaag geen knollen ( kende de uitspraak niet) he.

Anna,
De 50 Euro per week heb ik mijzelf aangedaan, ik heb vorige jaar me zo in mijn werk gestort dat ik alles heb verwaarloosd. Dus mijn vader heeft beheer over mijn rekening. iets waar ik hem normaal gesproken dankbaar voor ben. Anders zou ik nooit zoveel hebben kunnen afbetaald als wat ik heb gedaan.
Het gaat net, normaal gesproken maar niet met een puber in huis. Ik ben te impulsief als ik niet geheel lekker in mijn vel zit, ben dan vooral gevoelig voor tijdschriften, boeken en bloemen of nog erger kleding.
Niet constant maar kan echt te keer gaan in een uur. Ik weet zeker dat sommige dat wel herkennen.
Dus het is alleen maar verstandig dat iemand anders het even over neemt. Maar 10 kilometer lopen is gewoon een eind en als je dan toch al niet zo goed in je vel zit net de genadeklap.
Leuk zoals je afgeeft op onze regering. Ben het niet helemaal met je eens, ik zie om mij heen dat de mensen in de laagste inkomensgroep het niet al te slecht doen in Nederland. Het zijn de mensen die daar net boven zitten die lijden. Geen kwijtschelding en torenhoge lasten. Dit land is geheel gericht op tweeverdieners.

Iedereen een hele fijne dag.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 90
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha die Kaab,

BEDANKT Ben er nog steeds, moet om 17.30 op Schiphol:D. Dus ik heb de tijd nog een stukje met jullie op te gaan. Echt het id dat we, man en beide dochters, in het vliegtuig zitten op weg naar Beijing, zo onvoorstelbaar. Een droomreis waar we echt jaren voor hebben gespaard, komt nu in vervulling hoor, dat kan ik je wel vertellen. Ik denk dat ik vandaag alleen maar :light, geef. Moet alleen nog mijn eigen reistas inpakken en dan kunnen we. De rest van de dag duurt natuurlijk uuuuuuuuuuuuuuren dat snap je.

Jij heelveel suc6 met je internetbehandeling en je weet het he, in stijl afscheid nemen van je alcoholhoudende leven. Meen het echt zoek een goede ww uit of wat je ook mag drinken en geniet ervan, dus niet naar binnen tetteren maar nu voor 1 x in je leven GENIETEN

Daarna ga je starten en drink je, wat ik veel doe ondanks dat het afgeraden wordt, Grolsch malt [vind ik persoonlijk de lekkerste malt] als je vrienden of zo over de vloer hebt. Vind het een TOP alternatief. Maar goed ik weet dat is voor iedereen persoonlijk.

:sun: CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo????

Leef je nog of lig je in een enorme glucosedip???

Meid, heb je de dokter al gebeld? Je woont toch in een gehucht, dan staat die apotheker toch in een tel. boek? Hebben ze geen briefje achter de deur wie dienst heeft?

Dan mag die verliefde vriendin rijden o ja

hi hi en een romantisch veroveringsmaal maken vandaag en op jou uittesten of dat haar beminde kan bekoren......hoe vind je die? gratis omdat jij al 6 uur luistert een beetje psych in het platteland is 58 fleuri ex de rest per uur dus biefstuk graag, jaaaaaaaaaaaaaaa van die grote.

bel je vader en vraag om een strippenkaart (lijkt me redelijke verstandige uitgave) met 4500 strippen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fijne reis CG en foto's graag

denk eraan vliegen en alcohol zijn géén combinatie.

verder weet ik niets te zeggen (memorabel moment)

pfffffffffff nog één ding dan: ben nu 9 maanden en één dag ADB, ik ga weer verder per dag, per uur enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Anjo,

Lastige dingen allemaal. Ik vind zelf behoorlijk wat draaglijk, maar gecombineerd met het hebben van geen geld is er bij mij niet zoveel nodig om me over de rooie te helpen. Goed, iedereen heeft het al gezegd, medicijnen overslaan zou echt niet moeten hoeven...
Goed dat je niet geoefend hebt voor de Vierdaagse, ondanks alles.

CG, meid...
Geweldige vakantie!!! Ik ben er twee jaar geleden drie maanden geweest en het is echt adembenemend! Ik vond zelf Beijing heel mooi. Als je naar de muur gaat (duh...) neem dat niet de entree dicht bij de stad. Neem de moeite om die buiten de stad te nemen (taxi, half uur in mijn herinnering), is veel rustiger (eufimisme), en er is een kabelbaan waarmee je naar boven gaat (doodeng maar zwaar de moeite waard) en op de terugweg ga je met een glijbaan (!!!) terug naar beneden. Echt doen...

Als je Li Wang tegenkomt, doe je hem dan de groeten van mij? Zeg maar dat ik de t-shirts niet vergeten ben, maar dat ik er nog geen tijd voor heb gehad.

Lola,
Fijn weekend, ik hoop dat al het stof een beetje begint te dalen en dat je tijd vindt voor wat ontspanning...

Fijne dag allemaal,
Twan ;maopetje:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twan jongen,

Bedankt voor de GOUDEN TIP, ga deze zeker meenemen. Als ik Li Wang tegenkom doe ik de groeten zeg dat de T-shirts onderweg zijn via de Zijdenroute op de ouderwetse manier;)

Ben je in die 3 maanden voor je werk in Bejing geweest of heb je rondgetrokken? Beide zijn natuurlijk een geweldige ervaring, is een herrinnering die je, bij mij altans, als een pareltje de rest van je leven met je meedraagt. Naar boven komt als het minder gaat, dat soort zaken worden dan bij mij een soort talisman. Herken je dat?

:sun: CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve CG,

zoveel plezier gewenst tijdens jullie droomvakantie!!!
En ik heb er ook nog eentje;mocht je Gong Li tegenkomen(chinese actrice in
cultFilms)zeg haar dat ik haar dapperheid bewonder.
Cg,je weet dat je zal missen.
Maar het gevoel dat je zoveel indrukken zal opdoen en later met ons kan delen overheerst.
Ben oprecht blij voor jou.:sun:Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En tuurlijk alle anderen wens ik een fijne zaterdag!!

En Anjo,ik moest toch wel even lachen om je.
"de knollen op"betekent gewoon dat je het even gehad hebt,op bent.Niets wat met A....
te maken heeft.
Maar verder baal ik voor je sores qua medicatie en zo.Meid,als jij daar geen oplossing
voor kan vinden dan doe ik het in de stad voor je!

En dat zo krap zitten ken ik.Maar dat wist je al.

Ha Twan,leuk je weer te lezen.
Koekie,fijn je weer vaker te lezen.

En voor een ieder forumgenootje,
:present:

Liefs Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Twan en anderen,ik ging te kort door de bocht!

Mijn vriend wil namelijk achter de pc nu meteen!!!!!

Ik voel me nog wel wat rot,sta ik ook nog eens op met een ontstoken oog.
Grrr.Maar als dat alles is kan ik er wel mee leven.

Wat jij voor mij hoopt Twan hoop ik voor jou!!!

En Koekie;ik denk dat ik de keukenwekker ga overnelasten dit weekend.

Chinagrirl,ik hoor je.Wat lief zeg.Traantje.

Kus Lola

Nu log ik pas uit.
En mijn vriend moest daar maar even op wachten.Pech voor hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste CG,
Ik wens je een heel fijne droomvakantie toe! Ik heb me laten vertellen dat er in China geen deuren aan de toiletten zitten, hihi, dus niet te veel drinken, hé! En met drinken bedoel ik gewoon: vocht tot zich nemen, want het gaat volgens mij heel goed met jou! :D

Lola'tje,
Dat oog is waarschijnlijk van je lever. Ik heb het ook geregeld. Druppeltjes van Ocal zijn heel goed (met boorwater).

Twan,
Hangt die plafondventilator van jou al op? En helpt het? Hier in mijn bureau is het nog altijd snikheet. Binnenkort komt er werkvolk over de vloer, en anders zou ik de gelegenheid te baat nemen om me ook zo'n ventilator aan te schaffen.

Zilverlijntje,
Heel veel succes met je eerste droge dag!

En aan al de rest: een fijne dag toegewenst!

Francesca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Fran,

bedankt voor de tip!!Ik heb het dus de laatste tijd regelmatig;een ontstoken oog.
Nu zijn de winkels naog wel een tijd open dus kan ik dat halen.
Hoe gaaat ie Fran???
Je mag alles zeggen en niks moet.
Dat weet je wel van me.
Ik denk ook aan jou naast anderen.

Liefs Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen, tenminste, niet echt goeiemorgen.
Na de enerverende dingen van deze week ben ik gisteren met mijn collega's gaan borrelen, niet eens echt veel gedronken, 3 bier en 3 borrels ofzo maar met een lege maag en die warmte totaal fout.. ben ten eerste van mijn fiets gedonderd midden in de drukke stad toen ik naar huis ging, weer opgehezen door wat volk...ohohohoh schaamschaam.. en gelukkig verder heelhuids thuisgekomen (ben wel lichtelijk bont en blauw nu) hond wankelend uitgelaten en boodschappen gehaald, magnetronmaaltijd in mijn mik gedaan en de rest van de avond kotsend boven de toiletpot doorgebracht. oooh wat was ik beroerd en bleef ook steeds maar beroerd en straalbezopen, niks hielp om te ontnuchteren....vreselijk was het!!
En ik voel me nog steeds ontzettend beroerd, al ben ik nu wel weer helemaal nuchter hoor gelukkig.. weet vandaag echt even niet wat ik met mezelf aanmoet.. janken, in bed liggen, weer opstaan, telefoon over laten gaan en niet opnemen, ik wil effe helemaal niks, vind mezelf een ongelovelijke trut en beloof mezelf plechtig nooit meer een glas aan te raken... wat ging dit fout zeg.. een pittig leermoment! stomstomstom, het lukt me steeds fantastisch om een week droog te staan en dan komt dat stemmetje weer... bahbah en nog eens bah!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tapas,

Val jezelf niet te hard af omdat het mis ging. Overkomt iedereen. Gewoon vandaag weer opnieuw beginnen. Je zult nu in ieder geval wel minder trek hebben na de kater van gisteren.

Francesca, hoe gaat het met je griep? Ben je nog naar de huisarts geweest? Of gaat het inmiddels vanzelf beter?

Lola, beterschap met je ook.

En Anjo, wat goed dat je in staat bent je aan zo'n zwaar regiem te onderwerpen en al zoveel afgelost hebt. Heel knap. Maar met zo'n puber erbij, daar weet ik alles van. En wat betreft je reactie op de regering: je hebt helemaal gelijk.

Ik ga nu mijn favoriete klusjes doen (ahum): boodschappen, stoffen, zuigen, wassen etc. Ik heb er zoveel zin in dat ik het tot nu toe heb uitgesteld (en ik heb heerlijk uitgeslapen, totdat mijn hondje vond dat hij er echt uit moest).

Ik hoop straks nog even alle verdere reacties te kunnen lezen.

Chinagirl, nogmaals een fijne reis.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal en even in het bijzonder Tapas,

Allereerst vind ik het heel knap dat je dit zo open en bloot op het forum schrijft. Ik kies helaas niet voor een milde reactie aangezien ik uit ervaring weet dat je hier het minste aan hebt.

Heb geen zelfmedelijden daar is het nu te laat voor! Je voelt je rot, ziek, zwak en misselijk en dat is maar beter ook want als dit niet zo zou zijn dan heb je ook geen leermoment gehad. En dan was dat misschien gelijk vandaag een aanleiding om weer een borreltje te drinken.

Volgens mij was je gisteren een soort van kermisattractie al slingerend en vallend van je fiets (ik bedoel dit wederom niet kwetsend maar ik weet als geen ander hoe het is om bezopen van een fiets af te vallen en dan niet te vergeten alle keren dat ik straalbezopen van een barkruk ben afgelazerd!!!) Van mijn omgeving hoorde ik nadehand dat ik een lachtertje was om te zien! Dat is geen leuk gevoel toch?

Ga lekker vandaag slapen en rustig aan doen! Het gevoel van jezelf stom vinden verdwijnt binnen een aantal dagen maar laat het weer naar boven komen als dat vervelende mannetje op je schouder begint te springen. Bedenk je dan nog eens goed hoe je je vandaag voelde. Bewaar je geschreven stukje en hang het desnoods ergens op zodat je nog eens kunt teruglezen hoe het was. Wellicht weerhoudt dit jou ervan om nog eens een keer zo aangeschoten/dronken te raken.

Begrijp mij goed: ik weet echt EXACT hoe je je voelt! dus dit is zeker geen aanval naar jou toe.

angel6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dierbare forumgenoten,

Even een laatste berichtje van mij voor mijn vertrek. Ik wens jullie de komende weken heelveel sterkte, kracht, wijsheid en alles wat ik nu niet kan bedenken. Val jezelf niet te hard af als de dingen niet gaan zoals je graag zou willen. Uiteindelijk zijn we allemaal maar gewone mensen, die met vallen en opstaan groot worden. En je weet t WIJSHEID EN INZICHT KOMT MET DE JAREN.:rose:


Dikke kus Chinagirl:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja als de kat van huis is(als je vriendje zat is)dan kan je zelfs dansen op het
forum.
Ja sweet Erica ,ik had het bij 1 gehouden gister.Ook al is dat erg genoeg vind ik.
Jij ook,bedankt voor je steun meid!!!
Ik schop me nu steeds zelf want er is zoveeel thuis maar niet voor mij.punt!!!!!!!!!

Zo is het gewoon.

Vandaar dus dat ik weer op het forum kan!

Liefs jij en Angel en alle anderen
Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik even kom binnenvallen met een misschien dwaas, maar voor mij min of meer wereldschokkend bericht: ik heb net ontdekt dat ik een spatader aan het krijgen ben op mijn rechterscheenbeen!!!!!!! En mens wordt net 40 en ineens is mijn hele lijf naar de haaien! Mijn ooit zo afgetrainde en mooie ballerinalijf!

En ja, er bestaan ergere dingen, en ja, Libanon wordt kapotgeschoten, maar hier ben ik dus echt NIET GOED VAN!

Pfff, nu raak ik nooit meer aan een vent...

*zeer veel zelfmedelijden*

Fran

Edit: Schrijf ik *°%µ"é nog een dt-fout ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Fran,ik heb al sinds mijn 20ste een heeeeeel vette dikke lelijke spatader.
Lieverd,tuurlijk is dat geen reden voor een kerel om af te haken.
Ik snap je wel hoor!!!

Maar jij bent Fran en niet zomaar een spatader.Je bent veel en veel meer dan dat!
Geloof me.

Pfffff,lieffie.Het is wat of niet dan?!!

Kus erop Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...