Spring naar bijdragen

Zondag 30 juli

Aanbevolen berichten

Hoi Fran,

Ik vind ook niets van mijn gading op tv. Ik ben vandaag ADB, maar gisteren/vannacht was het even goed mis. Op een gegeven moment kon het me niet meer schelen. Ik heb nadat ik afgemeld was de halve nacht nog opgezeten. Voelde me vreselijk vanmorgen, dus nu heb ik even geen moeite me alcoholvrij. En schaamde me inderdaad dood toen ik het alcoholschrift moest invullen. Mijn hulpverlener zal wel denken dat ik weinig vooruitgang geboekt heb als hij van vakantie terug komt. Dus ik begin morgen weer helemaal opnieuw, het moet nu echt afgelopen zijn. Ik ga ervoor knokken!

Soms vind ik trouwens het alcoholschrift ook wel moeilijk om in te vullen. Je gedachten beschrijven: ja wat denk ik nu eigenlijk, als ik toch maar een glas pak? Het is altijd hetzelfde, ik kan de trek gewoon niet bedwingen. En hoe voel je je dan? Leg dat maar eens uit met een woord. Maar ik vul het wel steeds in.

Deze dame op leeftijd gaat zo nog even haar hond uitlaten, en dan naar bed, met het voldane gevoel dat ik vanavond ADB ben. En na die bui is het heerlijk afgekoeld, dus kan ik hopelijk weer een keer lekker slapen.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 53
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou...... niets op TV.......

Ik vond Zomergasten weer eens erg goed, Jeltje ook en de nieuwe presentator ook. Fragmenten hier en leuk of iets minder, maar geven altijd een "inkijkje". De keuzefilm "Noorderlingen" waarin o.a. Theo van Gogh nog meespeelt heeft zelfs een Gouden Kalf gewonnen.

Maar ja, smaken verschillen :$

Ik vind dit meestal een heerlijke TV-avond (naast alle Crime Scenes, die nu herhalingen zijn).

Goedenacht, weltrstn:lips: en morgen een droge :rose: dag gewenst.

p.s. wij zijn in de hagel uit het zwembad naar huis gefiets, allemaal in onze zwemkleren vanwege de regengordijnen (niet normaal). Mijn zonnescherm hing nog uit en moet 6 weken drogen vrees ik

-----------------------------------

Vandaag 275e dag ADB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anna,

Ik vind die gedachten ook zo moeilijk! Heb zelfs al meer uitleg gekregen van mijn hulpverlener omdat ik het niet helemaal goed deed. Maar meestal denk ik ook gewoon: 'Ik wil DRINKEN!' Ik bedoel: ik gebruik eigenlijk geen smoezen meer. En als ik ze gebruik, denk ik er toch meteen achteraan van: Jaja, blabla...

Je moet natuurlijk niet minderen of stoppen voor je hulpverlener, hé! Wel voor jezelf. Ik hoorde hier van wel meer mensen dat ze in het begin van de behandeling nog steeds dronken en pas na een tijdje de beslissing namen om echt te stoppen. Niet wanhopen dus!

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...