Anna Geplaatst 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2006 Hoi Fran,Ik vind ook niets van mijn gading op tv. Ik ben vandaag ADB, maar gisteren/vannacht was het even goed mis. Op een gegeven moment kon het me niet meer schelen. Ik heb nadat ik afgemeld was de halve nacht nog opgezeten. Voelde me vreselijk vanmorgen, dus nu heb ik even geen moeite me alcoholvrij. En schaamde me inderdaad dood toen ik het alcoholschrift moest invullen. Mijn hulpverlener zal wel denken dat ik weinig vooruitgang geboekt heb als hij van vakantie terug komt. Dus ik begin morgen weer helemaal opnieuw, het moet nu echt afgelopen zijn. Ik ga ervoor knokken!Soms vind ik trouwens het alcoholschrift ook wel moeilijk om in te vullen. Je gedachten beschrijven: ja wat denk ik nu eigenlijk, als ik toch maar een glas pak? Het is altijd hetzelfde, ik kan de trek gewoon niet bedwingen. En hoe voel je je dan? Leg dat maar eens uit met een woord. Maar ik vul het wel steeds in.Deze dame op leeftijd gaat zo nog even haar hond uitlaten, en dan naar bed, met het voldane gevoel dat ik vanavond ADB ben. En na die bui is het heerlijk afgekoeld, dus kan ik hopelijk weer een keer lekker slapen.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2006 Nou...... niets op TV.......Ik vond Zomergasten weer eens erg goed, Jeltje ook en de nieuwe presentator ook. Fragmenten hier en leuk of iets minder, maar geven altijd een "inkijkje". De keuzefilm "Noorderlingen" waarin o.a. Theo van Gogh nog meespeelt heeft zelfs een Gouden Kalf gewonnen.Maar ja, smaken verschillen :$ Ik vind dit meestal een heerlijke TV-avond (naast alle Crime Scenes, die nu herhalingen zijn).Goedenacht, weltrstn:lips: en morgen een droge dag gewenst.p.s. wij zijn in de hagel uit het zwembad naar huis gefiets, allemaal in onze zwemkleren vanwege de regengordijnen (niet normaal). Mijn zonnescherm hing nog uit en moet 6 weken drogen vrees ik -----------------------------------Vandaag 275e dag ADB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 31 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2006 Hoi Anna,Ik vind die gedachten ook zo moeilijk! Heb zelfs al meer uitleg gekregen van mijn hulpverlener omdat ik het niet helemaal goed deed. Maar meestal denk ik ook gewoon: 'Ik wil DRINKEN!' Ik bedoel: ik gebruik eigenlijk geen smoezen meer. En als ik ze gebruik, denk ik er toch meteen achteraan van: Jaja, blabla...Je moet natuurlijk niet minderen of stoppen voor je hulpverlener, hé! Wel voor jezelf. Ik hoorde hier van wel meer mensen dat ze in het begin van de behandeling nog steeds dronken en pas na een tijdje de beslissing namen om echt te stoppen. Niet wanhopen dus!Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2006 Fran,Volkomen mee eens, zo gaat het bij mij ook. Zal proberen niet te wanhopen, want dat begin ik af en toe wel.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden