Spring naar bijdragen

Woensdag 2 augustus


Twan

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 64
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Weet je, Kaab, ik kan heel gemeen overkomen (ben ik soms ook, hoor...), maar dit forum is soms veel te lief en alleen toegespitst op de successen. Jij bent al met je gezicht tegen de grond gegaan, ik ook. En dat moet ook maar eens geweten zijn! Het is niet voor iedereen een succesverhaal!

Oké, ik drink nu 1 dag wel en 1 dag niet. Grote verbetering. Ik verdien ook roosjes! En evenveel schoppen onder mijn kont (die gelukkig een speklaagje heeft).

En laten we vooral de zogezegde 'achterblijvers' niet vergeten! Want zijn lijden evenveel als de anderen!

Sh°t, Juf Fran is weer uit de la ontsnapt... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alcohol is niet de boosdoener, alcohol is het middel wat we zelf gebruiken als een soort excuus voor ons "lijden" ofzo, net als vreten (ik was niet voor niks 96 kilo zwaar) of om onszelf te troosten voor ons ongeluk, ipv dat we echt iets aan dat ongeluk gaan doen.. Okee, het is echt niet makkelijk maar het kan wel.

Anjo meissie, ik mis de oude garde ook, de wijze moeders en vaders, helaas hoort afscheid nemen ook bij het leven en is dat gewoon niet leuk! Het is nu allemaal even spannend maar weet je nog dat je schreef dat je je kinderen zo graag andere herinneringen wilde geven aan jou? dat gaat niet lukken als je nu weer uit wandelen gaat, en dan nog met slaappil.. niegoed!! Daarvoor ben jij te wijs!!

okee, voor nu is het niet gelukt maar asjeblieft grijp je zelf morgen in je kladden!!!!! Je weet dat dit niet is wat je wilt.. dat vooruitschuiven rampzalig is, dat handelen de enige oplossing is om uit deze circel te komen.. en je weer rust zal geven! een uitglijder maken mag, maar terugvallen naar hoe het een tijd geleden was dat wil je zelf ook echt niet meer!! daarvoor ben je gewoon veels te veel waard en te ver gekomen!!

Voor alle drinkers vanavond!!
Het is de hoogste tijd voor een "ik grijp mezelf in de kladden" dag.. ga de confrontatie weer aan met wat je met je leven wil!! Kom in actie, doe iets!! ga niet zwemmen in je eigen ellende, blijf van die klote fles af!!

Anna, de tip om gewoon echt niet te drinken voordat je gaat werken is mijn tip voor jou! Je gaat zoveel beter functioneren! en dat geeft ook weer positieve energie!! Dat duffe hoofd gaat echt een keer over. Ik heb bijna 3 weken krom gelopen van de rug en nekpijn omdat ik mijn stress niet meer weg kon drinken.. geef je lichaam de tijd om daarop in te spelen.

ohohoh, peptalk.. ja ik weet het, maar vind het altijd vreselijk als mensen zichzelf pijn gaan doen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet t Fran,
Ik kom nooit gemeen over (en ben het ook niet).
Voor mij is dit forum om mensen te steunen in hun strijd tegen alc. en niet om successen te bejubelen.
Iedereen kan daarbij op zn bek gaan. ben ik al meerdere keren gegaan en nog steeds twijfel ik elke dag of ik het red, en er mee door moet gaan.
Ik probeer het gwoon. Ben nu op dag drie. (tel die weken voor mijn vakantie al niet eens meer mee, heb daarna weer teveel gedronken zodat voor mij het effect weer teniet is gedaan. Zo voelt het ook lichamelijk.
Jij drinkt nu om de dag!! Prima!!!
:present:
Schoppen geef ik nooit!!!!
De achterblijvers??
Wie zijn dat???
Ik ken ze niet!!!
Iedereen hier heeft hetzelfde probleem en doet wat hij/zij kan.
BTW.
Je bent wie je bent en kan geen ikjes in een la stoppen.
groet!
Kaab.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo,

Ik hoop dat je weer inlogt vandaag. Francesca en Kaab hebben gelijk: je bent al te ver gekomen om nu op te geven. Gan naar de dokter, slik pillen, maar zorg dat je van Jan afblijft. Het spijt me dat je het oude forum mist, maar probeer je een beetje door de nieuwe forummers te laten helpen, please.

Er ging net iets mis met de computer, ik werd eruit gegooid (te druk met allerlei andere opdrachten bezig). Jullie hebben gelijk Francesca en Kaab, het is idd allemaal helemaal niet leuk, en ook niet alles is een succes. Ben erg geschrokken van Anjo.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna-lief,

Je hoeft hier niet te schrikken als het fout gaat! Daar is dit forum voor... Soms lijkt het weleens alsof het voor iedereen goed gaat, maar zo is het niet. Maar laat je vooral niet afschrikken! Ik hoop dat dag 3 voor jou gelukt is. En indien niet: geen drama. Morgen herbeginnen. Net zoals ik (voor de 150.000ste keer).

Kus,
Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

J'ai besoin de vous - France Gall


Tanguer
Comme un bateau qui coule sur une mer déchaînée
Chanter
Retrouver le mystère de mes secrets cachés
Je n'y suis pour personne
Quand je suis dans vos bras
Que la musique nous donne
La vie encore une fois

Et j'ai besoin de vous
Quand la vie m'abandonne
Quand les soirs monotones
Me font douter de tout
Et j'ai besoin de vous
C'est à vous que je donne
Seuls les sages et les fous
N'ont besoin de personne
J'ai besoin de vous

Et j'ai besoin de vous
Comme d'une passion cachée
Comme des mots qui nous donnent
Des raisons d'exister
Et j'ai besoin de vous
Comme d'un amour secret
Qui me demande tout
Et qui me reconnaît
Comme j'ai besoin de vous

Et j'ai besoin de vous
Quand mon âme m'abandonne
Quand les tambours résonnent
Et tournent autour de nous
Et j'ai besoin de vous
C'est à vous que je donne
Seuls les sages et les fous
N'ont besoin de personne
Moi j'ai besoin de vous

Comme j'ai besoin de vous
Moi j'ai besoin de vous



Nog eentje voor Anna!

En voor mezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Fran,

Deze ken ik niet, ik luister niet zoveel franstalige muziek. Het gaat nog net goed, maar ik voel me eerlijk gezegd kl*te. Ik hoop wel dat dat rotgevoel nu snel minder wordt, want anders weet ik niet hoeveel dagen ik het nog volhoud. Vandaag zal wel lukken, want ik ga zo hondje uitlaten en naar bed. Morgen werken.

Ik wist eigenlijk niet zeker of je er hier ook over mag praten als het helemaal mis gaat. Las ergens zo'n opmerking van de moderator dat je liever niet op het forum moet komen als je gedronken hebt. Maar juist als het mis gaat, heb je toch behoefte om erover te praten? Anders zit je nog alleen ook met je sores.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieverd,

Ik probeerde iets van Frank Boeijen (??) neer te zetten, maar vond het niet.

Ik vind wel dat je niet nuchter op het forum mag komen. Het leven is ook niet vol nuchtere lieverds. Dus waarom allemaal extreem nuchter en lief gaan doen?

Soms knal ik wel uit mijn vel als ik gedronken heb...

Van mij mag iedereen over alles praten over dit forum, maar ik ben natuurlijk de baas niet... (Gelukkig maar!)

Lieffie, de avond is bijna voorbij!

Zoek eens een liedje op voor mij! Frank Boeijen of Marco Borsato.
Doe maar 'Dromen zijn bedrog' (????????)
Zoeken op Google. Word openen en kopiëren. Dan kopiëren hier!

Ik wacht vol spanning!

Lukt het niet? Geen been aan gebroken!

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dromen Zijn Bedrog

--------------------------------------------------------------------------------

steeds als ik je zie lopen
dan gaat de heel een klein beetje open
sterren, je laat ze verbleken
met je ogen die altijd stralen
jij kan de zon laten schijnen
want je loopt langs en de wolken
verdwijnen
en als je lacht
lacht heel de wereld mee


de meeste dromen zijn bedrog
maar als ik wakker word naast jou dan
droom ik nog
ik voel je adem en zie je gezicht
je bent een droom die naast me ligt
je kijkt me aan en rekt je uit
één keer in de zoveel tijd komen dromen uit


jij moet me één ding beloven
laat me nog leng in mijn dromen geloven
zelfs als je even niet hier bent
blijf in mijn slaap dan bij me
en als de zon weer gaat schijnen
laat dan dat beeld dat ik heb niet
verdwijnen
als je zou gaan
neem je mijn dromen mee


de meeste dromen zijn bedrog
maar als ik wakker word naast jou dan
droom ik nog
ik voel je adem en zie je gezicht
je bent een droom die naast me ligt
je kijkt me aan en rekt je uit
één keer in de zoveel tijd komen dromen uit


jij kan de zon laten schijnen
want je loopt langs en de wolken
verdwijnen
en als je lacht, lacht heel de wereld mee


de meeste dromen zijn bedrog
maar als ik wakker word naast jou dan
droom ik nog
ik voel je adem en zie je gezicht
je bent een droom die naast me ligt
je kijkt me aan en rekt je uit
zo één keer in de zoveel tijd komen dromen
uit


je kijkt me aan en rekt je uit
één keer in de zoveel tijd komen dromen uit


de meeste dromen zijn bedrog
maar als ik wakker word naast jou dan
droom ik nog
ik voel je adem en zie je gezicht
je bent een droom die naast me ligt
je kijkt me aan en rekt je uit
één keer in de zoveel tijd komen dromen uit


Voor Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...