Twan Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Hallo Allemaal,Rotdag achter de rug, zoals velen lees ik. Mega ruzie met hubbie gehad... ontzettend veel zin gehad om te drinken, uit pure frustratie. Niet gedaan, ruzie bijgelegd en nu voel ik me een beetje leeg.Eerst maar eens een nachtje slapen, en morgen fris weer op...Hm... Ik heb al lang geen zin gehad meer om echt dronken te zijn, maar vandaag lag het even op de loer. Sterkte allemaal! Morgen ben ik vast weer vrolijker.Liefs,Twan ;beduusdventje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 hallo twangoed van je, dat je niet hebt gedronken. liefs sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Hoi Twan,Ruzie levert de moeilijkste momenten op, weet ik. Knap dat je toch niet gedronken hebt. Jij bent heel sterk, weet je dat? Gelukkig dat het bijgelegd is, kun je morgen weer schoon en fris beginnen.Een goede dag morgen voor iedereen. Ik ga lekker slapen.Welterusten,Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden