Francesca Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Ik wil dit forum niet monopoliseren, maar ik ben blijkbaar de eerste vroege vogel van de dag...Ik heb een absolute rotnacht achter de rug! Rond 3.20 wakker geworden met ontzettende maagpijn. Van de frieten, hoewel ik de halft van het pakje niet opgegeten had omdat ik voelde dat ik moest stoppen. Heb ik nog gehad als ik droog probeerde te blijven. Alsof mijn lijf dan ineens ook geen vet meer kan hebben. Zal wel van mijn lever komen, zeker? Plus dat mijn maag toch al zwaar te lijden gehad heeft onder al die alcohol. Niet meer geslapen de rest van de nacht.Het is ongelooflijk hoeveel beweging er op straat is op een vrijdagnacht. En maar lawaai maken! In alle talen. Rond 6.00 uur de krant in de bus horen vallen. Rond 6.20 uur stond de buurvrouw op en 10 minuten later hoorde ik allerlei vreemde geluiden. Bleek de jongste kat aan het stoeien op het dak van de keuken... Ben dus maar opgestaan. En zit nu met een flesje cola achter de pc. Ik hoop dat de cola helpt. Koffie durf ik nu niet te drinken.Straks lekker in bad en dan maar hopen dat ik niet in slaap val terwijl de architect hier is! Een middagdutje zal welkom zijn, denk ik.Maar verder geen gezeur! Ben blij met mijn 2 opeenvolgende dagen en ben van plan om deze middag weer een halfje Antabus te slikken. Ik bekijk het zo: als ik 100.000 katers kan verdragen, kan dit er ook wel bij! FranPS: Mooi verhaal Anjo!Edit: Meeting architect afgelopen. Heb meteen daarna mijn halfje Antabus geslikt, want ik voelde de trek alweer opkomen. Oef! Morgen neem ik het vroeger op de ochtend, maar ik wilde even geen risico nemen nu, dat ik niet misselijk zou worden of zo.Voel me oké nu. Maag is weer in orde. Ga wel een dutje doen.Waar is iedereen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nemo Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Ik keek vanochtend hier er er waren een stuk of 6 of meer berichten in dit toppic waar zijn die gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Fran,Goed van die Antabus, je gaat dus weer voor een droge dag! Heel veel succes. Doe maar lekker even een dutje, ik hoop dat je je dan vanmiddag beter voelt.Ik heb ongelooflijk uitgeslapen (mocht van hondje). Gelukkig geen kater. En ik ga vandaag dus maar voor dag vijf (of moet ik weer dag 1 zeggen). In ieder geval, voor beide dan maar.Dvdb, geen idee waar die berichtjes gebleven zijn, ik heb ze niet gezien. Wel raar.Allemaal bedankt voor jullie steun. Ik ga boodschappen doen.AnnaEen nieuwe dag, de zon schijnt, het leven lacht je weer toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nemo Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 wel raar ,maar ja ..ben nu op mijn 5e alcohol vrije dag en ik moet zeggen elke dag voel ik me steeds beter worden.ben meer creatief bezig en kan meer prikkels hebben,toen ik alcohol dronk was ik snel geprikkeld en dat gaat nu al 50% beter.iedereen een leuke dag en sterkte.en ik ga zo lekker wat ontspanning zoeken met het fietsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 5 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Hoi Dave,Ja, ik vond het al zo eigenaardig dat er nog niemand gereageerd had! Dacht al dat ik iedereen weggejaagd had of zo... Gefeliciteerd met je 5de dag! Ik voel me geestelijk ook wel lekker! Voor mij zal het nu de derde opeenvolgende dag zijn. Jippie!Hé Anna,Doe maar gewoon dag 5. Ik telde ook gewoon voort (de droge dagen dan). Maar ik ga herbeginnen en zit nu dan op dag 3 van het echt stoppen.Baai!Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 dvdb,Als je zelf je berichtje weg haalt dan blijft er altijd je naam en aanpassing staan dus ik neem aan dat Tactus ze weg heeft gehaald. Doen ze soms, als er wat aanstootgevens in staat. Soma blijft het ook een mysterie.Rot Fran, zo'n rotnacht. Zelf vind ik altijd dat als je droog staat je ook beloond moet worden, helaas komt dat niet gelijk.Het lijkt het erop dat we meer op elkaar lijken dan we hadden gedacht. Ik hen al een jaar last van mijn maag, alcohol en stress een fantatische combinatie geen vettige dingen, geen frisdrank, geen sinaasappelsap, geen koffie en niets te pittig. En geen peuken. Het mag duidelijk zijn dat ik me daar niet aan gehouden heb.Maar friet, vooral van die lekkere belgische zit echt boordevol verkeerd vet en sinaasappelsap en pittig liet ik echt wel. Ik bof dat ik toch al niet veel frisdrank drink maar cola is echt heel slecht voor je maag.En je Antabus niet op je nuchtere maag.Ik weet nog dat ik er toen echt wat flauw van werd, ik wilde een wat rustiger leven maar wel een met nog een beetje geur en smaak. Ik heb wel gemerkt dat het ook echt veel aan de stress lag en nu na deze week laat mijn maag ook weer even weten dat hij er weer is. Dus alcohol werkt echt als verfverwijderaar op de voering van je maag. Maar leuk is het niet.Wel volhouden, he?! Al die rotte bijwerkingen zoals zweten, beroerd slapen, dromen en je als een natte vaatdoek voelen betekend alleen maar dat je lichaam aan het ontgiften is. Na een week is de grootste ellende voorbij. Alhoewel de alcoholdromen kunnen tot wel een jaar blijven, heb ik begrepen.Het spijt me als ik weer even in docentemode ga, het is geen wijsneuzerij maar betrokkenheid.Zelf heb ik weer de stomste dromen gehad vannacht. Van die dromen waar je de hele dag van moet bijkomen. Dus ik zal ook blij zijn als de week weer voorbij is en mijn lichaam weer alcoholgif vrij is.Iedereen een prettige dag!Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Over dromen gesproken!!!: wat mij betreft droom ik altijd raar.Maar op de een of ander manier kick ik op, die dromen want als ik wakker wordt denk ik bij mezelf van:"gelukkig is het maar een droom!"Terwijl ik droom weet ik dat ik droom en drink expres meer met de gedachte dat het maar een droom is.In de werkelijkheid weet ik dat ik nuchter ben dus mag van mezelf in m'n dromen lekker drinken omdat ik weet dat het niet echt is.Omdat ik al tig keer ben af gekickt van drank en drugs weet ik niet beter dan dat je af en toe droomt over alles wat god verboden heeft.Ik zelf neem dit voor lief en denk alleen maar dat die dromen bedrog zijn (luister: de meeste dromen zijn bedrog van Marco).Vandaag is het eindelijk weer droog en kan ik weer een beetje buiten dingen in de tuin doen.De poezen zijn weer actief buiten en ik......... probeer mee te doen.Ben al drie keer naar de winkel geweest zonder verleidt te worden door de wijn en bier die iedereen lijkt te kopen. Echt overal waar ik kijk zie ik bier en andere alcoholische dranken. Denk alleen maar bij mezelf van: ze doen maar, lekker koppijn morgen maar ik niet!!!!Ik zou zeggen: neem die dromen voor lief en denk de volgende dag maar van: "dit was niet echt"!!!Lola! gaat het goed met je? maak me een beetje zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 5 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Hoihoi!Ik heb net een dut gedaan, en guess what! Ook hevig gedroomd. Ik was op een bootje aan het varen op de Schelde en daarna was ik aan het wandelen samen met een getrouwde kerel (nee, niet mijn pseudo). Zijn vrouw liep achter ons en hij kon toch geen moment van me afblijven. Likte mijn nek en het stonk!!! Brrrr! En nee, het waren niet de katten toen ik wakker werd... Hihi. Wat zou Freud daarop te zeggen hebben?Goh, Anjo, ik denk dat het een panne bij de server geweest zal zijn. Als de moderator iets weghaalt, kun je dat zien, en het lijkt me ongeloofwaardig dat iedereen tegelijk een collectieve aanval van vuilbekkerij gehad heeft... Ik neem die rotnacht er wel bij, hoor. Hij is alweer voorbij en ik hoop dat vannacht beter wordt. Ik moet gewoon heel voorzichtig zijn met eten nu. Maar MAN, wat heb ik trek in een frisse pint! (Of 10.) Maar het mag dus niet. Toch blij met die Antabus, hoor! Anders lag ik allang weer in het ravijn. Voor mij zal dit dus de beste manier zijn. Je moet ook wel moed hebben om dat pilletje te slikken, hoor. Gisteren heb ik er echt waar een uur zitten naar kijken. Zou ik, zou ik niet, zou ik, zou ik niet? Een beetje zoals ik daarvoor naar een blikje bier kon kijken... Maar dan minder verlekkerd. Deze middag kon ik dat halve pilletje echter niet snel genoeg binnen hebben nadat de architect weg was!Het weer is tamelijk, oké, hier. Zou beter een wandelingetje maken... De drank heeft me ook een beetje mensenschuw en huismusserig gemaakt. Kwam alleen nog buiten om om bier te snellen... En bleef dan thuis om het zo snel mogelijk naar binnen te klokken. Gloegloegloe...Hmm, ik kan ook wat buiten gaan zitten... Was van plan om mijn papieren te sorteren maar daar heb ik nu echt geen zin in.FranPS: Wat ik me na mijn droom ineens afvraag: zou de Antabus reageren als je iemand zoent die net gedronken heeft???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Hallo allemaal,Fran, mag ik je harstikke feliciteren met je 3e dag! Als het goed is ben jij inmiddels al zo'n beetje uit de gevarenzone, en met die Antabus kun je sowieso niet drinken, dus vandaag gaat lukken. Je cyclus van om de dag heb je in ieder geval doorbroken, en ik heb het idee dat je ook wat meer energie hebt. Ga lekker leuke dingen doen vanavond. Je krijgt van mij een bos Dave, jij ook gefeliciteerd met je 5e dag. Knap dat het nog steeds goed gaat, bij mij ging dag 5 dus fout. En wat goed dat je je ook steeds fitter voelt, dat had ik na 4 dagen dus nog steeds niet.Ik zit nu weer midden in de gevarenzone. Waarschijnlijk ook een terugslag na gisteren, want het is alweer behoorlijk moeilijk. Ik heb net al een flink stuk met de hond gewandeld, dat leidt dan weer even af. Fietsen is ook een goede ja En dan zometeen eten koken, dat is ook weer een van die momenten. Je hebt gelijk hoor Erica, ik heb dat ook heel vaak, dat ik overal om me heen alcohol zie, en mensen die het drinken. Vooral nu de zon weer schijnt (ik denk dat het Twan toch gelukt is, misschien met hulp van Katrina?), dan lijkt iedereen wel buiten te zitten met een biertje of een wijntje. Vreselijk.Anjo, weet jij of ik nu weer een hele week moet gaan ontgiften na die ene avond, of duurt dat korter na die 4 dagen? Jij weet er volgens mij vrij veel vanaf. En ik vraag me af wanneer de beloning nu eens komt voor al die moeite.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 5 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Hoi Anna,Gevarenzone of niet, voor mij is het nu onmogelijk om aan de zuip te gaan... Ik heb gehoord dat drinken op Antabus echt VRESELIJK is, alsof je doodgaat, en dat heb ik er nu net niet voor over! Ben al genoeg net niet doodgegaan van de katers... Toen lag ik ook om mijn vader te roepen van ellende soms.Tja, die beloning... Het is wat Twan schreef: bij drinken komt de beloning bijna meteen, bij het stoppen moet je even wachten, maar krijg je wel geen kater achteraf.Ik denk dat je gewoon moet proberen om het 'lijden' nu positief te bekijken. Mij zijn de schellen van de ogen gevallen toen ik ineens inzag dat ik wel vreselijke katers wilde uitzweten, maar bang was voor wat lichte afkickverschijnselen. Ik bedoel maar: hoe erg kunnen we onszelf eigenlijk belazeren?!Het enige wat ik nu jammer vind, is dat ik niet lekker kan gaan schransen... Ach ja, zal ook nog eens goed zijn voor de lijn. Volhouden, hoor, Anna!!! En nee, volgens mij heeft je lichaam wel degelijk deugd gehad van die vier droge dagen. En het is nu ook niet zo dat je gisteren 5 flessen wijn gedronken hebt, hé!Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Hallo,Ik heb eten koken, eten en afwassen heelhuids doorstaan, maar allemachtig, wat heb ik trek in een wijntje. Ik zie jou situatie van vanmiddag helemaal voor me TomPoes, wat goed dat je de verleiding om een fles te kopen hebt kunnen weerstaan. Ik ben in ieder geval blij dat die fles van gisteren leeg en weg is. Het scheelt wel als er niets (open) staat. Ik heb wel wat in huis vanwege het bezoek van morgen, maar dat moet dus dicht blijven. Vroeger zou ik gezorgd hebben dat ik sowieso genoeg in huis had, maar nu heb ik dus echt alleen voor morgen.Bedankt voor je opbeurende woorden Katrina. Je hebt eigenlijk wel gelijk, maar als ik met mijn dagelijkse worstelpartij bezig ben, dan zie ik niet wat ik al bereikt heb. Dan weet ik alleen maar: IK WIL DRINKEN! Ik denk dat ik het maar uitprint, zodat ik er af en toe naar kan kijken als ik denk dat het niet meer gaat. En misschien kan ik er nog wel een paar puntjes aan toevoegen.Fran, is dat een bij-effect van de Antabus, dat je ook niet kunt schransen? Wat vervelend. Ik merk zelf dat ik, als ik niet drink, heel erg veel zin om te snoepen/snacken heb. Ik heb deze week al een enorme zak drop op, en heb 2x een zak zoutjes opengemaakt. Normaal gesproken mag ik dat niet van mezelf door de week, omdat ik een beetje op de lijn wil letten. Maar nu had ik zoiets van: ik moet íets. Dus erg veel afvallen zal ik inderdaad niet.Zullen we dan maar weer een voetmassage proberen?Sterkte allemaal, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Nou TomPoes, ik tel anders ook.Dat van die anderhalve fles herken ik ook, dat heb ik ook heel lang gedaan. Ik denk dat wij vrij sterk hetzelfde drinkgedrag hadden.Toen ik ongeveer een half jaar geleden begon te minderen, mocht ik eerst een 1/2 fles per dag. Ik moest 2 dagen met 1 fles doen. De eerste week lukte dat aardig, maar daarna ging ik telkens de eerste dag over die halve fles heen, en liep de tweede dag te tandenbijten. En in het weekend ging natuurlijk toch heel die fles eraan, want ja, dan was het weekend.Op het moment zit ik stuivertje te wisselen. De ene minuut zeg ik tegen mezelf "kan het mij schelen, ik maak die fles open en drink één glas, is er morgen nog genoeg" en de volgende minuut zeg ik "hou een ander voor de gek, die fles blijft dicht". En een uur geleden bedacht ik dat Appie Hein nog net open was, maar ik ben er toch niet heen gegaan. De keukenwekker maakt overuren.:huh:Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Join the club, Marieke. Je beschrijft precies hoe ik me voel, alleen was ik een week geleden ongesteld (ben toen ook de fout in gegaan).Zet de keukenwekker, masseer je voeten. Doe ik het ook.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Hihi, jij hebt grappige ontspanningtips TomPoes. Voeten masseren, oorschelp wriemelen. Weet je wat bij mij meestal goed werkt? Plat op mijn rug gaan liggen, schouders ontspannen tegen de grond gedrukt, armen langs mijn lichaam met handpalmen naar boven, en dan vooral proberen dat allemaal zo ontspannen mogelijk te houden. En dan mijn hoofd rustig naar links draaien, naar rechts, weer naar links etc. zo'n 10 à 20 keer. Ontspant je nek. Dit heb ik ooit op Mensendieck therapie geleerd, en ik gebruik het nog steeds als ik merk dat ik erg gespannen ben.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Hoi Marieke,Wat goed, drie maanden niet drinken. Heb je het altijd bij drie wijntjes per avond kunnen houden? Ik heb ook wel periodes gehad dat ik het niet bij drie kon houden hoor, maar dan kreeg ik problemen met mijn werk, en dan ging ik weer minderen.Ik ben nu door de ergste gevarenzone heen, geloof ik, voel me tenminste weer iets rustiger. Heb jij dat ook nog steeds iedere dag?Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 hallo allemaal,Hier ben ik weer na ongeveer een week. Ben af en toe wel naar het forum geweest, maar durfde er niet naar toe te gaan. Jullie zijn allemaal zo goed bezig. Ik ben afgelopen maandag de fout ingegaan, na een ontzettende rotdag, veel spannigen. DE zaak van mijn man gaat waarschijnlijk failliet, 3 maanden geen salaris gehad etc etc. Hij is al 6 jaar alleen met zijn zaak bezig, maar afgelopen januari, is degene die een jaar bij hem werkte samen met hem een vof begonnen envanaf die tijd ging alles fout.Elke keer haal ik de derde dag niet, donderdag ging ik weer de fout in, ik was zo depressief, dat me de alcohol niet eens smaakte. Ik zat 's nachts alleen in de kamer, mijn man sliep al. Het lukte me niet eens om lekker te drinken, maar toch doorgaan om de verdoving te voelen. Ik heb ook ontzettende de last van mijn maag, heel veel maagzuur en pijn. Maar dat hebben er meer, las ik. OOk mijn straatvrees, alles komt terug. Zo nu heb ik lekker even kunnen klagen,Liefs sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 en ik ben sinds gisteren ongesteld en de fout in gegaan, eerst donderdag een fles port en toen stond er nog wijn in de koelkast, gisteren heb ik 2 glaasjes genomen en nu de fles leeggemaakt. Ik ben gelukkig niet dronken, gisteren ook niet, daar is het te weinig voor, maar toch moet die fles leeg dus... en kon het me gewoon niks schelen... Stomme ongesteldheid, ik ben zo labiel als een deur, heb buikpijn en het is ook nog eens gigantisch in mijn rug geschoten.Ik dacht eerst echt, die fles gooi ik leeg in de gootsteen, maar nee hoor, zonde van de wijn.. onzin!!!!Marieke, Anna, doe het niet. Er is niks aan, en je wint er niks mee. Blijf nuchter en geniet morgen van een katerloze dag. Ik ga nu even een berg spa drinken zodat ik morgen ook minimaal last heb. en zo slapen als dat lukt met de rugpijn.bah, maandelijkse rotongemakken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 hallo tom poes,Ik zie hoe goed je het doet en elke keer weer sterker bent dan de alcohol, knap hoor.Morgen komt weer mijn derde dag, waar ik altijd de fout in ga.Maar ja ik heb toch al wat gewonnen, Want eerder was het een dag zuipen en een dag droog,dus elke tweede dag is een kleine overwinning,Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Hoi Sneeuwwitje,Wat een ontzettend moeilijke tijd maak jij door. Ik kan me goed voorstellen dat het met al die spanning niet iedere dag lukt om droog te blijven. Maar zet door hoor. Ik ben gisteren ook de fout ingegaan, we lopen hier allemaal te worstelen. En telkens twee dagen droog, is al een geweldige prestatie!Je moet niet van het forum wegblijven omdat je denkt dat wij het allemaal zo geweldig doen, hoor. We zijn hier juist om elkaar te steunen als het niet lukt. En blij te zijn, als het iemand wel lukt. Probeer de volgende keer dat je weer zo'n trek hebt eens wat ontspanningsoefeningen te doen. Misschien helpt het als je denkt aan alle positieve dingen die je hebt als je niet drinkt: geen maagpijn, gewoon naar buiten kunnen, geen kater.Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Kom regelmatig op het forum, en laat iets van je horen. Ook als je lekker wil klagen, dat mag hier.Liefs, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Anna,heerlijk zo'n forum, je haalt hier ienderdaad steun uit. Jullie zijn allemaal zo lief. Vooral op dit moment want, het zijn toch problemen waar je niet iedereen mee wilt belasten en hier kun je wel je zelf zijn.liefs Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Tuurlijk Sneeuwwitje,We zijn hier toch om elkaar te helpen. En we weten hier allemaal wat stress met je kan doen.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Hallo Anna,Weet je , het raarste is, dat ik overdag totaal geen zin aan alcohol heb, maar zo gauw het avond wordt, dan moet het maar gebeuren. Ik stel het dan elke keer uit en op het late uur, moet het toch gebeuren en de fles MOET leeg en soms de tweede ook, want half werk ken ik niet. Ik was altijd een bierdrinker en ben de laatste tijd overgegaan op witte wijn, samen met water, maar ik drink te snel. OH OH OH WAT FIJN, OM KATERVRIJ TE ZIJN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Dat heb ik ook Sneeuwwitje. De hele dag geen centje pijn, vol goede voornemens en tegen 16.30 uur begint het te kriebelen, en verdwijnen alle goede voornemens als sneeuw voor de zon. Dan is er alleen nog maar trek, en begint het gevecht.Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Francesca, die heeft juist overdag trek, na vijven is zij uit de gevarenzone. Tja, en dit forum zit volgens mij vol met mensen die geen half werk kennen. Dat is juist ook het probleem.Zit jij nu nog te vechten Sneeuwwitje? Bij mij is het ergste geloof ik nu over. Ik ga nu even de hond uitlaten, ben een beetje laat want ik heb een film gekeken. Daarna kom ik denk ik nog even kijken.Mocht je zo gaan slapen, dan wens ik je een droge zondag. Succes!Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Nee ik zit niet te vechten, de tweede dag gaat steeds beter, vaak zonder drankzucht. Maar morgen gaan we op visite en daar drink ik altijd, want het zijn zelf ook van die wijngenieters daar. Tja en dan kijkt mijn man me weer aan, want hij weet dat ik niet te stoppen ben en dan geeft het thuis weer problemen.Mijn man drinkt niet, dus voor hem is het ook heel moeilijk te vatten.IK ga zo slapen en morgen sta ik op zonder KATER.Allemaal lekker slapen niet te naar dromen en gezond weer op.Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Sterkte morgen. Ik zit morgen in hetzelfde schuitje. Mijn zus komt op bezoek met haar gezin. Ja, en gewoonlijk drinken we dan een glaasje wijn. Ik weet dat zij het gezellig vindt om samen iets te drinken, en ze komen hier niet zo vaak (de afstand is wat groot). Maar als ik niet neem, doet zij dat waarschijnlijk ook niet. Een lastig dilemma.Maar ik ga er nu mijn hoofd nog niet over breken, ik ben in ieder geval blij dat ik vandaag droog ben gebleven.Slaap lekker, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden