Spring naar bijdragen

help!


Floortje

Aanbevolen berichten

Hoi Floortje,

Ik ken je denk ik nog niet, maar las je noodkreet. Meid, wat is er mis gegaan. Volg je de behandeling bij Tactus nog, ben je gestopt of is'ie afgesloten?

Zoals je hier kunt lezen, gaan wij bijna allemaal nog wel eens de mist in, en er zijn ook meerdere mensen die terugvallen. Het is nu eenmaal moeilijk, en het gaat met vallen en opstaan. Dus niet gaan kniezen, maar gewoon opnieuw beginnen!

Lees alle adviezen en tips van Tactus nog een keer door, en begin gewoon opnieuw bij dag 1. En vertel ons op het forum hoe het gaat. Iedereen hier wil je graag helpen. Doen hoor!

Sterkte, Anna

:present: een roos voor jou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Floor,

Zoals Anna al aanhaald, wat is er misgegaan. Je was zo goed bezig.
Maar verder er niet te lang bij stil blijfen staan en een nieuwe start maken. Troewens wat zegt tactus hiervan.
Floor maak een nieuwe start, je kunt het best dat heb je in het verleden al bewezen.Wij zijn hier op het forum om je te helpen en je te steunen.

groeten Wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Floor,

Hoe zit het precies? Heb je je behandeling al afgerond en ben je nu teruggevallen nadat je eerder niet meer dronk, of minder dronk?

Wat was de aanleiding om weer te gaan drinken?
Wat was de aanleiding om te blijven drinken?

We willen best helpen, maar hebben misschien iets meer informatie nodig.

In ieder geval kun je hier terecht, laat het maar weten!

Liefs,
Twan :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OH Twan en Anna en Wil, wat fijn dat jullie reageren.
Ik ben de handigheid in antwoorden een beetje kwijt merk ik.
Antwoord ik nu 1 iemand of iedereen?

Ik wil even kijken of deze boodschap gelezen wordt en ik wil GRAAG mijn verhaal kwijt.
Ik ben VERSLAAFD volgens mij!!!
Groetje van Floor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo floortje het is niet zo leuk dat je aan een fles per dag zit wat is cactus eigenlijk is dat prive of kan je er meechatten en helpt ie waarom neem je geen antabus een keer mee beginnen en dan kan je niet meer dsrinken ik ben er zelf ook aan toen mijn kinderen bij mij op vacantie kwamen had ik het er erg moeilijk mee want ze zouden natuurlijk weer weg gaan en dat is verschrikkelijk ik vind het heerlijk dat ze komen maar die leegte is zo groot dat ik er niet tegen kan dus ik heb mij zelf er voor gedekt en ben aan de antabus begonnen te slikken en er werdt mij verteld dat je er absoluut niet mee kan drinken je kan daar in het ziekenhuis van komen te liggen dus meisje een antabus en je zit op rozen wel blijven slikken hoor heel veel sterkte en liefs van mismaff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...