Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 augustus


Anna

Aanbevolen berichten

Ik dacht al zoiets te ruiken Angel... ;)

Geeft helemaal niets, Katrina's lunch was overheerlijk en smaakt naar meer, dus aan jou de uitdaging om die bij de drie maanden te overtreffen... :)

Fran, dat winkelen klinkt geweldig, zou ik ook wel zin in hebben, als het hier niet net was gaan regenen...
Laat je nog even weten wat je allemaal gekocht hebt?

Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo hé, kreeg er ook een ontzettende trek van, dat wil je niet weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar helaas(:} moet mezelf een beetje inhouden.

Ook wat betreft de Alcohol!!!!!!!!! Baal van mezelf omdat mijn vriend weer aan het werk is val ik weer in de bekende valkuil...
Zeg tegen mezelf van.. komop Erica! Je bent een volwassen vrouw dus gedraag je zo!!!!!!!!!!!!!!!

:brokenheart:

Sorry jongens maar zal morgen ((9 aug) m'n verdere verhaal doen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op verzoek van Twan (en omdat ik dat zelf toch van plan was), hier een verslagje van mijn korte koopmiddagje.

Ik heb dus de bus genomen, maar wel op een andere halte dan normaal, want hij moet omrijden. Ik heb wat met bussen en zo de laatste tijd... Ben niet echt naar het centrum zelf geweest, maar naar een klein shoppingcentrum niet zo ver hiervandaan, alwaar ik gekocht heb:

- Twee setjes lingerie die nog in de uitverkoop waren. Ik draag momenteel de bh's van mijn moeder omdat ik door mijn schommelende gewicht niks meer had dat paste. Nu kocht mijn moeder altijd wel mooie dingen, maar zij was 77 en ik ben 40... Dus: twee setjes, ééntje voor de toekomst (lichtgroen) dat nu net een maatje te klein is, en eentje (wit) voor nu. Ik heb in het pashokje geprobeerd mezelf te bekijken door zo'n David-Hamiltonwaas, want anders was ik vast krijsend weggerend... MAAR! Een reden te meer om van dat bier af te blijven! Dat vet moet en gaat eraf!

- Daarna de Hema bestormd (jawel, die hebben wij hier ook!). Aldaar gekocht: 4 zedige onderbroeken van wit katoen, zodat ik een paar oude exemplaren in de voddenmand kan gooien. Heb ik weer poetsmateriaal voor als ik een keer echt in gang schiet.
En nog in de Hema: 1 peperduur maar heel mooi schrift (ik heb een papier- en schriftenmanie), 1 verjaardagskaartje en 4 kaartjes voor alle gelegenheden, 1 pakje kaasstengels (nog nooit gegeten), 2 lichtpeertjes van 75 watt, 1 pak boetseerklei (deed ik vroeger graag).

Waarna ik me met veel moeite losgerukt heb uit de afdeling papier, knutselgerei, keukengerei en tuinspullen... Ik vind de Hema echt heerlijk! Ik zou alles wel willen kopen!

Waarna ik zwetend naar het Kruidvat getogen ben, alwaar ik rechtstreeks naar de afdeling deodorants gelopen ben om mezelf te verfrissen met een tester (mannendeo, was de enige tester). Waarna ik alweder al mijn wilskracht nodig had om zonder verdere aankopen het pand te verlaten.

- Daarna ben ik een paar Reeboks gaan kopen, witte. Ik draag elke dag sportschoenen en mijn ouwe Nikes waren tot op de draad versleten. Dat was dus een noodzakelijke aankoop. (65 euro!)

- Daarna ben ik als een echte dame een hapje wezen eten: twee vegetarische piadina's (nooit eerder gegeten, viel wel mee) met een cola en twee siggies erbij. Ondertussen naar de mensen gekeken.


Twan, je had wel helemaal gelijk, hoor, wat dat meer zelfvertrouwen betreft! Ik loop ook al met een rechtere rug en anders zou ik nooit zomaar iets gaan eten in mijn eentje!

Toen ik thuiskwam twee mails: mijn werkjaar is alweer volgeboekt! Deze kleine uitspatting kon er dus wel van af. Ik bespaar trouwens enorm veel geld door niet te drinken! Want ik rook nu ook maar de helft van vroeger en ik doe geen dwaze 'vermommingsaankopen' meer om niet alleen maar met 5 blikjes bier aan de kassa te staan... :$ En geen geren meer naar de nachtwinkel omdat ik meer wil, en nog meer wil, en nog meer wil...

Enfin, tot zover dit openhartige verslag van mijn wedervaren in het shoppingcentrum!

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ga mezelf bij de drie maanden eens flink voor je uitsloven Twan; koken is een van mijn grotere hobbies dus deze uitdaging staat genoteerd.

Francesca wie had dat nou gedacht: een papier en schriftenmanie! EINDELIJK kan ik dit eens delen met iemand ik dacht dat ik als enige zo "prettig" gestoord was!!!!!!!!!! De hema is hier bij uitstek een prima plek om rond te lopen maar ga de V&D met die manie alsjeblieft uit de weg!!! Geen rolletje inpakpapier, notitieblok, schrijfblok, A4, A5 A3 blok is veilig voor mijn handen hihi prettig dat je hier ook eens over kunt praten. Ik heb voor de eerstkomende 40 jaar papier in huis en ik zeg altijd met een smile tegen de verkopers/sters dat ze mijn aankopen niet hoeven in te pakken want dat doe ik zelf.

Nog nooit kaasstengels gegeten??? Nou ga er maar lekker voor zitten want die zijn (smaken verschillen) echt heerlijk.

Erica: we lezen morgen graag je vervolg en ondertussen heel veel sterkte toegewenst.

Anna: morgen ga ik ook maar lekker vroeg beginnen, uurtje eerder naar huis is altijd erg prettig. En oja zondag mag je lekker blijven liggen ik zorg zelf voor mijn ontbijt, kan niet twee keer van je vragen zo vroeg op te staan! Maar wel attent.

Tompoes: Bedankt voor je felicitaties. Ik ga zeker volhouden ik voel mij hier erg goed bij. En helemaal niet ietwat soft, sentimenteel of naief ik ervaar het precies zoals je het omschrijft. Ik bekijk inderdaad alles met andere ogen (veel positiever) en het gras is inderdaad felgroen. De supermarkt zal wel minder omzet draaien :D maar daar gooien ze dan maar weer een prijzenoorlog tegen aan.

Medea: ik heb je nog nooit gesproken dus hoi en leuk dat je meeschrijft. Succes met je eerste dag ADB.

Wil: Zit je inmiddels al in je nieuwe huis MET computer? Bevalt het een beetje?

katrina: jou heb ik al bedankt voor je attente gebaar naar Twan toe.

Mismaff: ik schrijf zo ook even op je andere draadje maar schrijf gerust mee op de dagdraad daar wordt de hele dag doorgekletst.

Iemand vergeten? Mijn excuses dan alvast hiervoor.

Anjo: Heb ik heel toevallig een keer online gezien een dag of twee geleden, schrijf je weer met ons mee? We willen graag weten hoe het met je gaat?

Tapas oeeeeeeeeeeei was je bijna vergeten: Veel plezier op de hondencursus, als je nog leuke ervaringen en/of tips hebt ik zit zelf elke zondag met mijn hondje op cursus en hoewel ze erg goed luistert is ze heel erg bang voor haar eigen soort!!!! Ze valt andere honden aan (ze denkt dat ze een deensde dog is maar het is een krielkip ofwel kruising border/cairnterrier) en dat is erg lastig om dat eruit te trainen.

liefs angel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AHA, Angel! Een lotgenote!!!
Schrijfblokken, notitieschriftjes, dagboeken, piepkleine boekjes... Ik word er helemaal gek van! Ik heb altijd dagboeken bijgehouden vroeger, en ook veel andere dingen zitten opschrijven, en daar had ik altijd mooie schriften voor. Die van de Hema vind ik fantastisch! Het papier voelt goed aan, niet te dik, niet te dun, niet te glad, niet te ruw... En ze zijn niet zomaar standaardgelijnd, maar de lijntjes staan iets dichter bij elkaar. Bovendien hadden ze vroeger ook papier met grote ruiten!
En omdat ik aan een nieuw leven begonnen ben, hoorde daar natuurlijk een nieuw schrift bij! Het is een groot ringschrift met plastic omslag en elastiek. De bladen zijn geperforeerd en afscheurbaar!Hmmmmmm! Ik kan daar dus echt naar zitten kijken en aan voelen en vastpakken! Hihihi...

Nog iemand een rare manie?

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaaahaaaaaaa,

Jajaja alles wat nog blanco is en waar nog op geschreven kan worden heeeeeeeerlijk. Je nieuwe schrift: weet precies hoe die eruit ziet!! Dat papier met die grote ruiten verkopen ze nog steeds! Echt waar.

Ik krijg van mijn schoonouders vaak van die boekjes maar dan vanuit het vakantieland waar ze geweest zijn. FOUTE zitten daar tussen maar geweldig voor de "heb"

Op mijn werk koop ik de kantoorartikelen in en je moet eens weten hoeveel verschillende schrijfblocs ik al heb uitgeprobeerd! Ze worden er gek van. De gewone A-4 schrijfblocs vind ik zo "gewoontjes" Oke om je laatste vraag dan ook maar eerlijk te beantwoorden: ik heb het ook met Pennen. Vulpennen, balpoints, parkers (jazekers ik heb er hier zo'n 250 liggen). Bij elke gelegenheid waar een gratis pen te krijgen is neem ik er een mee.

Nou er is vast wel iemand die een nog maffere tik heeft toch?

angel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, en een schrift of blok dat niet aan mijn eisen voldoet, daar schrijf ik dus niet meer in, hé! Dan scheur ik de beschreven pagina's eruit en geef ik ze door aan mijn nichtjes, voor school.
Met pennen heb ik het niet...

Hoewel: een balpen met zo'n zielig dun puntje (bijvoorbeeld die gele van Bic), daar schrijf ik niet mee. Een goede balpen moet vloeiend over het papier gaan. Ik heb ook jaren alleen maar met zwarte inkt geschreven. Nu schrijf ik met reclamepennen van mijn bank. Die zijn echt heel, heel goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O dat is inderdaad wel een goede actie. Kan ik wellicht ook eens gaan doen maak ik de kinderen wel blij mee.

ARGH die bic pennen schrijven over het algemeen voor geen meter! Maar goed toch zonde om ze weg te doen. Klopt een pen moet vloeiend schrijven. Zelf heb ik een supermooie vulpen gekregen (was afscheidscadeau van een van mijn werkgevers) van waterman. In deze pen zit een pompje dus daar moet nog van die ouderwetse inkt in die je bijna niet meer los kunt verkrijgen. Maar schrijven dat die pen doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi angel6,

Ja ik zit inmiddels in mijn nieuwe huis, computer doet het maar voor de rest staat er nog niet veel. Donderdag en vrijdag komen ze de vloeren schuren en lakken en daarna moet ik nog de hele keuken onder handen nemen, oude tegels eraf stroom ,water, afvoer e.d. verleggen nieuwe tegels plakken en dan kan de nieuwe keuken komen. Dus zoals je leest nog meer dan genoeg te doen. Schrijf nu meestal vanuit mijn werk. Thuis teveel te doen en slapen doe ik nog in andere huis totdat de keuken klaar is.
Hoef pas 15 september uit mijn oude huis te zijn.

groetjes wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wil,

Ben je nu nog aan het werk dan?

Zeker nog een hoop te doen maar als de vloeren af zijn is het meestal al gelijk een grote verandering. De keuken ga je helemaal zelf doen? Dat lijkt mij een pittige klus. Wel prettig dat je zolang in je andere huis kan slapen dat geeft toch wel wat rust. Anders zit je ook zo tussen de rommel. Je hebt in ieder geval ruime tijd tussen de verbouwing genomen. Je hoort steeds vaker van mensen dat ze binnen 3 weken helemaal over willen!!! Die zijn dus dag en nacht bezig en als ze dan klaar zijn moeten ze eerst 6 weken bijkomen! Zelf hadden wij 6 weken de tijd om alles op orde te brengen en dit geeft veel meer rust. Toch?

Nou heel veel succes met de verbouwing en we komen met zijn allen op de koffie als het af is goed?

groetjes Angel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Angel en Francesca,

wat een grappige tic. Ik vond het altijd wel leuk om mooie nieuwe schriften en zo te kopen voor het nieuwe schooljaar voor mijn kids, maar zoals jullie iets hebben met papier en schriften, dat ken ik toch niet.
Ik ben wel gek op pennen. Mijn oudste zoon ook. We zijn dit jaar naar de studiebeurs geweest omdat allebei de jongens een nieuwe vervolgopleiding moesten kiezen. Echt bij elke schoolstand kon je pennen krijgen. We hadden er wel 200! Met name met zoon bleef maar halen, ik schaamde me dood. Maar het zijn meestal vrij slechte pennen, dus je gebruikt ze ook wel op. Als er op mijn werk gratis pennen zijn (vaak van vertegenwoordigers) kan ik het ook nooit laten er een paar mee naar huis te nemen.

Wil, veel succes met je huis. Lekker dat je nog zolang in je oude huis kunt blijven. Ik heb ooit in 3 dagen moeten verhuizen, vreselijk. De dozen werden het huis al ingesjouwd terwijl mijn vader nog stond te behangen.

Mismaff, ik sluit me bij Katrina aan, gewoon antwoorden op het dagdraadje. Ik kijk ook niet altijd of er nog meer draadjes zijn. We willen hier heus niemand uitsluiten hoor.

Erica, laat je morgen wel even weten hoe het gegaan is? En Tapas, hoe deed je hondje het?

Goed nieuws: ik merk dat het geleidelijk beter gaat met mijn dagelijkse gevecht tegen de trek. Ik ben net nog even met mijn zoon naar Ikea geweest om een schilderijlijst te kopen. Daar zou ik normaal gesproken helemaal geen zin meer in gehad hebben. Ik heb nog wel trek, maar het is nu beter te dragen. Nog maar een week geleden had ik echt het gevoel dat ik gek zou worden! Het is een fijn gevoel dat ik nu 's avonds nog iets kan doen, in plaats van helemaal geobsedeerd te zijn door de inhoud van mijn glas.

:) Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lege schriften die zijn verrukkelijk, maar ik koop ze nooit meer omdat ik alles nu op de computer doe.
ik vind mijn tik ook wel raar soms, altijd het grof vuil aflopen op leuke dingen.. vroeger bewaarde ik alles met het idee dat ik het op ging knappen, nu knap ik het op en verkoop het door via marktplaats, veel handiger! Ik vond prachtige nachtkastjes, voor 35 euro verkocht, hele grote kunstbloemen, staan hier nog maar als ik ze zat ben gaan die ook weer weg, en nu die 2 kuipdraaistoelen, die moet ik eerst opknappen en dan zet ik ze denk ik ook op marktplaats, of ik zet er eentje hier en verkoop de ander.

Marktplaats is ook zo'n verslaving, zowel kopen als verkopen, had ik eindelijk een fatboy gekocht bevalt het toch niet helemaal, nu heb ik voor hetzelfde bedrag weer een koper gevonden. Mijn huis is dus helemaal ingericht met de beroemde marktplaatslook!

cursus was redelijk. Eigenlijk houd ik niet zo van regeltjes en zwartwit, maarja honden schijnbaar wel. Maar het meeste had ik mijn hond al aangeleerd dus ik ben nu een van de betere leerlingen, of hij eigenlijk,.. en omdat het niet zo streng is heb ik er ook lol in en leer ik nu ook dat het niet allemaal perfect hoeft.

Eigenlijk is het niet mijn manier van trainen.. ik heb een tijdje prive-clickerles gehad en dat was heel erg leuk, met een clicker kan je je hond zoveel leren en dat is veel leuker dan zo'n traditionele hondenles. Ik heb Tapas dus ooit leren omrollen, dat is nu een nadeel, want als ik met een brokje in mijn hand sta en hij moet van zit naar af, rolt hij dus heel koddig door en staat dan weer trots op zijn vier poten... tja, dat hoort natuurlijk niet.. hihihihi, maar grappig is het wel.

Ach, ik ga die cursus gewoon uitzitten en weet dan zeker dat het niet mijn ding is. Dan gaan we weer gewoon lekker verder zoals we al bezig waren. Zijn we allebei gelukkig(er).

pfff, en die kleine terrierdingen, rampzalig, die hebben zoveel last van grootheidswaan! Ik heb eigenlijk een vreselijk makkelijke hond.. hij reageert niet op andere honden en zij ook niet op hem..(hij maakt zich meestal onzichtbaar ofzo.. in hondentaal, negeren, wegkijken). Voordeel van een ex-zwerfhond, die heeft leren overleven en zich aanpassen!

dus nu ga ik lekker met hem lopen, zonder volg, zit, af, voet, blijf, vrij enz en dan slapen want ben behoorlijk bekaf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...