yanou Geplaatst 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2006 Kan dat ik al meer dan 1 jaar aan het wachten ben voor internettherapie?Liefs,Yanou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2006 Hallo Yanou,Dat kan wel kloppen, want ik heb ook ongeveer een jaar moeten wachten en opeens kreeg ik bericht op 3juli dat er binnenkort weer plaats was.Je kunt natuurlijk wel gewoon meedoen met het forum, want dat kan ook helpen.Succes ermee,Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2006 Yanou,Ik heb vanaf het moment dat ik voor het eerst probeerde me aan te melden gewoon bijna iedere dag geprobeerd, en na een aantal weken lukte het ineens. Ik zou niet gewoon maar blijven afwachten, maar regelmatig proberen je aan te melden. Volgens mij kom je er dan sneller tussen. Ondertussen kun je gewoon hier op het forum meedoen, en misschien alvast een alcoholschriftje bijhouden? Hierin beschrijf je iedere dag op welke momenten je trek had/gedronken hebt, waar je op dat moment was en wat er om je heen gebeurde, wat je dacht op dat moment (waarom je ging drinken), hoe je je voelde en wat je ging doen. Hierdoor krijg je meer inzicht in de momenten waarop je gaat drinken.Succes, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2006 Hallo Yanou,Ik heb het in mei een keer geprobeerd, maar toen was er geen plaats. Dan een week of 4 geleden nog een keer geprobeerd, en ik kon me meteen aanmelden. Vreemd, hoor!Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden