mismaff Geplaatst 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2006 hallo allemaal ben vanmiddag naar de dokter gewweest eigenlijk niet een echte dokter iemand die de zenuwen op mete in mijn elleboog en pinkik kreeg te horen dat ik kapotte zenuwen had aan de uiteinde van mijn elleboog heeft iemand dat ook of gehad en kan er iets aangedaan worden ik moet weeer terug naar de traumaloog fdie mij doorverwezen heeft sorry hoor dat ik soms wat fouten maak maar dat komt omdat mijn linker hand niet altijd doet wat ik wil graag zou ik wat reacties hebben van deze groep bij voorbaad dank mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2006 Hoi Mismaff,Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je arm en hand. Ik heb hier geen ervaring mee. Mijn moeder heeft een aantal jaren geleden een beknelde zenuw in haar hand gehad. Hierdoor gingen twee vingers permanent krom staan, en die kon ze niet zelf recht krijgen. Ze kon ze wel met haar andere hand rechtbuigen, maar als ze ze losliet gingen ze weer krom staan. Ze is hieraan geopereerd, en moest daarna veel oefenen met haar hand, maar het is toen weer goed gekomen.Ik weet niet of wat jij hebt net zoiets is. Maar even afwachten wat de traumatoloog is. Ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen.Sterkte, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 18 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2006 hallo katrina bedankt voor je reactie ik zit al in de molen en moet ook naar de neuroloogvan hem zal ik wel wat meer te weten komen die traumaloog zei niet veelhij was erg stug ik heb op het internet gekeken maar daar kon ik he niet vinden lifs mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 18 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2006 hallo anna nee je moeder heeft heel wat ander dan ik gehad ik heb wel een week gehad dat mijn wijsvinger krom stond en die kreeg ik ook niet recht maar dat is vanzelf weer weggegaan mijn pink heeft een heel dood gevoel en aan de linker kant van mijn hand ook plus mijn pols en het loopt naar mijn elleboog toe ik heb vroeger wel als klein kind dat in de kapsel van mijn spieren een ontsteking zat maar dat is ook weer anders bedankt voor je reactie liefs mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 18 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2006 hallo katrine zoiets heb ik vandaag al gehad denk ik hij kon de zenuwen banen op een scherm zien en ik kreeg net als een hartscan een scan van mijn elleboog en vingers maar wel bedankt hoormismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden