mismaff Geplaatst 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2006 hallo allemaal ben vanmiddag naar de dokter gewweest eigenlijk niet een echte dokter iemand die de zenuwen op mete in mijn elleboog en pinkik kreeg te horen dat ik kapotte zenuwen had aan de uiteinde van mijn elleboog heeft iemand dat ook of gehad en kan er iets aangedaan worden ik moet weeer terug naar de traumaloog fdie mij doorverwezen heeft sorry hoor dat ik soms wat fouten maak maar dat komt omdat mijn linker hand niet altijd doet wat ik wil graag zou ik wat reacties hebben van deze groep bij voorbaad dank mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2006 Hoi Mismaff,Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je arm en hand. Ik heb hier geen ervaring mee. Mijn moeder heeft een aantal jaren geleden een beknelde zenuw in haar hand gehad. Hierdoor gingen twee vingers permanent krom staan, en die kon ze niet zelf recht krijgen. Ze kon ze wel met haar andere hand rechtbuigen, maar als ze ze losliet gingen ze weer krom staan. Ze is hieraan geopereerd, en moest daarna veel oefenen met haar hand, maar het is toen weer goed gekomen.Ik weet niet of wat jij hebt net zoiets is. Maar even afwachten wat de traumatoloog is. Ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen.Sterkte, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 18 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2006 hallo katrina bedankt voor je reactie ik zit al in de molen en moet ook naar de neuroloogvan hem zal ik wel wat meer te weten komen die traumaloog zei niet veelhij was erg stug ik heb op het internet gekeken maar daar kon ik he niet vinden lifs mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...