Spring naar bijdragen

bijna door het weekend heen

Mick

Aanbevolen berichten

Zo, het is zondag en ik ben best trots op mezelf. 2 feesten gehad. 1 op vrijdag en 1 op zaterdag. Beide avonden gedronken, maar de beide avonden m.i. op tijd over gegaan op water en dat vind ik meestal het moeilijkste wat er is, wanneer ik eenmaal heb besloten om te "mogen" drinken. De hele bende werd laveloos en dat was des te meer een rede om nog maar een spa te nemen. Gister zelfs al na de 2e en besloot toen ook maar de BOB te zijn. Heerlijk. Ik wist dat dit weekend nog wel wat alcohol zou bevatten, aangezien ik dat toch een beetje voor mezelf had ingecalculeerd. Nu voel ik me fris en sterk. Vandaag drink ik in ieder geval niet.

Voor iedereen veel sterkte voor vandaag. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@badeend:
dank je wel. Inderdaad, voor mijn gevoel ga ik ook lekker zo. Ook al heb ik dan wel wat gedronken, maar onderweg mijn dronk afbreken geeft me kracht en zelfvertrouwen. Dit wil niet zeggen, dat ik denk/vind dat ik dat morgen ook wel weer "mag" proberen/doen. Zo was het dit weekend. Vorige week, voordat ik hier kwam, dacht ik nog dat het een erg dronken en katerig weekend zou worden en dat is dus nu niet gebeurd. En dat voelt zo lekker.
Ja, morgen weer aan het werk. Vandaag knus op de bank. Thee, tv, boek, pc. Het regent dat het giet.
Jij klinkt ook weer wat beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...