petra Geplaatst 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst 11 september 2006 Ferrymisschien is 'koning' wel niet zo'n goede benaming.......broeder al evenmin trouwensik ken iemand die alcohol een vrouwelijk karakter toedichtdoortrapte Sirene die prachtig zingthaar slachtoffers lokt en vervolgens verzwelgtdooddrukt aan haar rijkvloeiende borstenafijnje snapt de strekking.ik bedoel eigenlijk dat je dat verslavende stofje ethanol niet groter moet maken, geen titels moet gevenhet is een chemische substantiedie allerhande schadelijke processen activeertje afhankelijk en willoos maaktzoiets verdient geen bijnaamgeen reclamegeen zoete beloftes van onbereikbare illusieszoiets verdient de gootsteenof liever; niet geproduceerd te wordenhet kapitaal weer hè? het kapitaal........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst 11 september 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst 11 september 2006 Gossie lieverds,bedankt.En kattig Petra heeft gelijk 1 en 1 is dus 2.Sorry maar ik vind zulke ongerustheid erg naar.Dus please R. en iedereen geen gekke dingen doen joh.Liefs allen en Anna ik heb je toegevoegd lieflKusje LolaIk moet zo wel wat slapen ik trek dit miet meer.Sorry=mijn verantwoordelykheidOf eten als het lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst 11 september 2006 Ferry tje,ik heb plenty melk en anijs thuis!Dus kom maar ff langs.Geen alco,sorry.Kus Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
remi Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Ik ga denk bij Interpolis, die zijn glashelderrr!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 hallo ferry gefeliciteerd houw het vol overmorgen sta ik weer drie maanden nuchter en hoop het lang vol te houden sterkte mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 hallo lolaheb je geen spiekgat of hoe noem je zo een ding in je deur zitten een vriend van mij heeft dat voor mij in het andere huis waar ik gewoond heb geinstaleerd heb je misschien iemand die dat voor je kan doen vraag altijd wie is daar en als je geen antwoord krijgt weet je al genoeg ik wens je veel sterkte toe ik ben niet op de hoogte van je geval maar ik weet wat het betelend om op mijn donder te krijgen van twee ex mannen liefs mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden