Nemo Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 hoi marieke44,kan het best begrijpen dat je in zo'n situatie wil drinken heb ook zoiets meegemaakt met in een relatie..Sterkte ermee en doe wat goed voor je is in de toekomst.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 5 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 5 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 Hoi,Marieke44 ook zo herkenbaar dit. Alleen ik heb geen man en kinderen maar m,n werk waar ik dat gevoel bij heb of met vrienden enz. volgens mij gaat het omdat je te veel van mensen verwacht!! Je doet het voor hun en verwacht dat ook terug... Heel normaal hoor begrijp me niet verkeerd.Je moet gewoon meer aan je zelf gaan denken MOEILIJK ok doe wat jij WILT en je MOET niks. Maar blijf volhouden hoor. En ik kan ook met trots zeggen dat het m,n 6 dag al is.Groetjes Ellie.Dag per Dag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden