BamBam Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Goedemorgen al te zaam.DE DAG IS WEER BEGONNEN.Las net berichtje van Tapas. Ze schrijft dat het wel een eeuwigdurende strijd zal blijven voor haar. De strijd tussen vestand en gevoel. Misschien is dat zo. Ik vroeg me af of het ook anders zou kunnen.Hebben we niet allemaal die worsteling, bijna elke dag. Dit doen, dat doen, zorgen voor anderen en onszelf daarbij vaak vergetend. Het is nog niet echt een samenhangend geheel in m'n koppie maar zomaar wat gedachten die door m'n hoofd gaan.Toen ik gisteravond, na trouwens een heerlijk nog warm bad, in bed lag realiseerde ik me dat ik voor het eerst geen 'trek' had gehad die dag! Wat een belevenis. Kan me niet heugen dat me dat de laatste tig jaren is overkomen.Daar ga ik maar van genieten vandaag, van die gedachte.Ik wens jullie een goeie dag met veel plezier, weinig vermoeiheid, lieve collega's, aardige weggebruikers, vrede op het forum en in de wereld en nog veel meer.Zie voor de rest draadje van Anna. Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden