Spring naar bijdragen

Een hele goedemorgen allemaal

visje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 133
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Stien, klopt mijn man zit ook al de hele avond naar James Bond te kijken, gisteravond zei hij tegen mij,
dat het forum een obsessie wordt voor mij.
Ik ga namelijk eerder naar bed, maar kom dan langs de computer, want die staat boven.
Mijn man denkt, dat ik allang lig te pitten, maar elke keer zit ik dus nog achter de pc als hij naar bed gaat.
Ik roep dan elke keer, ik kom er aan. Goh van de ene verslaving naar de andere, het voordeel hiervan is dat je de volgende dag geen kater hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann, lief van je dat je gereageerd hebt, maar volg het programma op jouw tempo. Ik was mede teleurgesteld omdat men zegt dat er min. 500 forumleden ingeschreven staan. Maar als je gedurende de therapie ook nog vragen aan mij wil stellen sta ik da open voor. mag ook per pb hoor, en dat geldt ook voor marieke en zeeman. We gaan eigen gelijktijdelijk op. Bovendien ben ik niet handig met de pc
stuur soms 3x dezelfde berichten naar de peut, en ben tijdens het uitwerken ineens mijn tekst kwijt, wat mij heel veel tijd kost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Stien,

Ja, het huiswerk en het invullen van het alcoholschrift kosten iedere dag echt wel even tijd. Maar je helpt wel jezelf ermee als je het consequent doet. Sorry, ik ben bang dat ik je vraag ook even heb gemist. Ik weet ook al niet meer wat ik bij de derde vragenlijst moest invullen, dan moet ik weer even terugkijken. Waar staat je vraag, dan kijk ik er morgen alsnog even naar. Grappig dat jij voor het invullen van je lijst naar het forum verwezen wordt. Dat was bij mij niet het geval, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik al even met de behandeling bezig was toen ik het forum pas ontdekte. Het kostte mij toen vaak al moeite om lang genoeg privé de beschikking over een computer te hebben om mijn huiswerk te doen.

Hoe het bij de huisarts was heb ik bovenaan pagina 2 van dit draadje gezet, als je het niet erg vindt ga ik dat liever niet helemaal herhalen. Het komt erop neer dat ik teveel spanningen heb, en daar iets aan moet gaan doen.

Zeeman, welterusten. Joann en Sneeuwwitje, ook welterusten voor straks. Ik ga zo ook mijn bedje opzoeken.

Houtje, ik hoop dat je migraine morgen over is.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, ik moest terug lezen naar pag.2 heb ik even gedaan, meid de tranen rollen. Waar ben je nu weer mee bezig, wat ellendig voor je. Het geeft niet dat je, je alcohol verleden verzwegen hebt op dat moment, dat zou ik ook niet doen. Het wordt pas een risico als je onder narcose moet in het ziekenhuis dan moet je echt eerlijk zijn qua gebruik, anders komen daar problemen uit voort. Hoop dat het voor jou nu beter zal gaan, beterschap!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, volgens mij gooi je het een beetje door elkaar. Ik heb uiteindelijk mijn alcoholgebruik en het stoppen daarmee niet verzwegen. En ik hoef gelukkig ook niet naar het ziekenhuis en onder narcose, dat is Sneeuwwitje. Ik ben nog helemaal heel, alleen mijn auto is stuk, en dat is niet mijn schuld, maar ik zit er toch maar mooi mee.

Welterusten (nu echt).

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alcohol gebruik behoort bij je intake gesprek door de anesthesie gevraagd te worden. De narcose middelen kunnen in combinatie met alcohol een desarstreus effect veroorzaken.
Mensen die dit verzwijgen komen in 90% van de gevallen in aanmerking voor een psychiater naar ok.
Ik wil niemand bang maken, maar het komt regelmatig voor dat mensen naar alcoholabusis, bij opname in het ziekenhuis psychiatrische hulp nodig heeft. Dit kan bestaan uit adviserring van medicatie, en regelmatige consulten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

stien, ik krijg morgen het gesprek bij de anesthesist, dus ik zal niets verzwijgen. Maar ik heb geneesmiddelen, die een bloeding kunnen veroorzaken en dat heb ik idd 6 jaar geleden gehad na een operatie, dus ik denk dat ik daarom bij hem op het spreekuur moet komen. Er werd mij nl gezegd, dat hij gewoon zou bellen. Goed ik zie het morgen wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...