Spring naar bijdragen

Een hele goedemorgen allemaal

visje

Aanbevolen berichten

Hoi Anna

Wat een toestand, zeg!! Ik wens je veel moed en sterkte en hoop dat je snel terug beter bent!! En als je een keertje zit te janken dan is dat je niet "aanstellen" maar een natuurlijke reactie van je lichaam om al die frustraties en verdriet wat kwijt te kunnen!! Een soort ontlading!!
Veel groetjes van knuffie!!

Hoi Marieke
Amaai zeg!! Wat zijn me dat voor buren?!?! Mijn buren blijven zelfs tijdens de dag wat stil als ik nacht heb gewerkt!! Ik begrijp je wel dat je zegt dat het zo niet verder kan want zoals je zelf zegt/" op actie volgt reactie!"

Groetjes van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 133
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marieke, volgens mij kunnen jouw nachtbrakende buren het ook vast wel waarderen als je 's morgens om 7 uur onder de douche luidkeels je goede humeur eruit staat te zingen, omdat je alweer een ochtend fris bent opgestaan.

Dit was een geintje, dat snap je natuurlijk ook wel. De kans is natuurlijk groot dat de hele zaak zo nog erger escaleert. Maar ik denk dat je hun best wel af en toe mag laten horen dat die huizen nu eenmaal gehorig zijn. Ik vraag me trouwens af, als die buurtbemiddeling niet werkt, of je niet via de verhuurder iets kunt bereiken? Ik zou daar even contact mee opnemen, en de situatie uitleggen. En wat zeggen de buren die aan hun andere kant wonen ervan? Hebben die geen last?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, hou je taai meid. Doordat je niet drinkt (nou ja, dit weekend even wel, maar daarvoor toch al een poos niet) komen al die frustraties en emoties ook nog veel harder aan. Daar heb ik op het moment ook heel veel last van. Je wordt er heel erg gespannen van, en dat kun je juist niet gebruiken. Probeer anders gewoon een oordopjes of watjes, die kun je gewoon bij de drogist halen. Ik kan er niet tegen , van die dingen in mijn oren, maar er zijn veel mensen die er baat bij hebben.
Ik zou inderdaad morgen een brief schrijven naar de woningcommissie, gewoon netjes, maar wel uitleggen dat jullie je nachtrust nodig hebben, en dat jij hier niet tegen kunt. En nogmaals, overdag kun je gewoon geluiden maken in huis hoor. Waarschijnlijk slapen zij dan, maar daar mogen ze best ook wel een beetje last van hebben.

Sterkte ermee.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop voor jou dat het lukt met de buren samen, samen sta je sterker dan alleen,hé!! Is er al eens iemand met dat weduwvrouwtje gaan praten? Misschien dat ze ook durft meedoen als ze weet dat jullie al met enkelen zijn!!

Ik weet niet of het vandaag gaat lukken!!! Ik heb zo'n zin omdat ik weet dat ik zeker vanaf morgen tot en met zondag niets drink, begrijp je? Ik denk dan allé, nog vanavond en dan weer zeker 5 dagen alcoholvrij, dus kan het nu toch geen kwaad,versta je ???:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, huil maar lekker even uit en doe het kalmpjes aan. Hopelijk kan de fysio wat aan je hoofdpijn doen. Niet te snel gaan werken hoor, want volgens mij moet je echt even een time out nemen.

Monique, volgens mij heb je nu het zelfde met je kind las Marieke, moeder wordt weer nuchter en dan komt er een andere kijk op de dingen.

Knuffie, Te gek, dat je hat gehaald heb op naar dag 3. Ik denk dat je nu zin in alco hebt omdat je het vrij zijn met alcohol associeert en het werk met nuchter zijn.

Marieke vervelend, zulke buren. Wij hadden in het voruge huis mensen die midden in de nacht altijd ruzie hadden. Je hoorde dan alleen de buurvrouw schreeuwen en de buurman nooit.
Ik schrok daar ook vaak wakker van. Ik heb toen oordopjes gekocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve sneeuwwitje, het lijkt inderdaad ongeveer het zelfde als de situatie als met Marieke, ik moet er boven blijven staan, maar hij had het gister echt begaait, ik heb net nog met hem gepraat, maar dat gaat niet in 1 dag. Hij heb wel staf gekregen van me. Maar ik moet weer stoppen: de volgende lading komt net binnen(van m`n jongste) moet even erbij blijven. groetjes van Monique in het gekkenhuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zo hebben we allemaal van die dagen met die kids. De ene gaat net weer wat gezellig doen, begint de volgende weer. Mijn dochter ligt nu ook chagarijnig op de bank. En ik ben natuurlijk de gebeten hond. Maar ja, ik ben ook vaak degene waarvan ze iets moeten, typen, huiswerk maken piano oefenen. Ze baalt ervan. Nou ja, ik laat haar maar even. Kan er zelf ook niet zo goed tegen, deze buien van de kids. Was een wijntje altijd even heerlijk om mee weg te zakken! Doe ik nu niet hoor. Heb ook niets in huis. Ga maar aan de koffie.
Knuffie volhouden hoor, gister is het gelukt, vandaag weer. Het wordt echt allemaal dragelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie,

Maakt niet uit. Als je weet hoe vaak ik al uitgegleden ben.... En hard gevallen bovendien, letterlijk en figuurlijk. Het enige dat je kan doen is opstaan en verdergaan. Met stoppen dan, bedoel ik hè?

Succes, en blijf inderdaad maar even hier, we helpen je wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...