Ellie Geplaatst 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst 29 november 2006 Marion komt een vrouw bij de dokter heb ik ook gelezen wat een goed boek joh!! Heb ook heel wat gehuild zeg!! vooral op het eind mooi en ook erg verdrietig..Ik heb nu de weduwnaar maar ben er nog niet aan begonnen. Als ik begin dan moet ik hem uit lezen vandaar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
venus34 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Hai Joann,dit klinkt bekend....nachtbraker omdat ik niet kan slapen.Ff Control C control VHai iedereen, ik voel elke dag als een uitdaging om te leven maar ook als een letterleijke "uit" daging om te leven. Ik ben er kort geleden achter gekomen dat ik hoog sensitief (HSP) ben- een supereigenschap want genieten van het leven kan ik, maar als het om werkstress gaat "geniet" ik van het leven door witte wijn. Al 10 jaar lang een probleem. Ik heb nu voor het eerst in mijn leven werk dat ik echt leuk vind- ik pas er qua sfeer, opleiding alles,- ik ben onder behandeling bij een RET psycholoog. Het gaat goed maar een leven zonder alcohol zie ik nog niet helemaal voor me. Als HSP word je geholpen door zo een psych, maar het secundaire alcoholprobleem is primair geworden. Zijn er meer HSP hier? Ben benieuwd, hoor het graag! Liefs weegkreeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden