Spring naar bijdragen

Alweer vrijdag 8 december

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bonkel, ik heb nu net de laatste berichten door zitten lezen, en het valt me op dat in die van jou gaandeweg steeds meer typ- en taalfouten staan. Dit zegt voor mij voldoende: ik denk dat jij hier al drinkend (van alcohol, om daar even duidelijk over te zijn) om je heen hebt zitten schoppen, en mensen hebt zitten aanvallen en beledigen. Blijf dan liever voortaan weg! Kom hier alleen, als je echt iets zinnigs te melden hebt, als je hulp en steun zoekt, en ook iets over jezelf wil melden, en als je anderen tot steun wil zijn. Niets van dit alles heb je vanavond gedaan.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bonkel,

Als je je op deze manier en dat is nu al de tweede keer, je blijft afgeven op bepaalde mensen, dan heb ik liever dat je wegblijft.
Ik vind Joann en alle anderen boven jou staan en volgens mij heb je zelf het hardste hulp nodig, want volgens mij zijn jouw aanvallende nietszeggende kreten niets meer dan een schreeuw om aandacht.
Ik hoop dan ook van harte, als je weer zoiets doet, niemand op je reageert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens,

Van tijd tot tijd zijn er mensen op dit forum die "een ander idee hebben" over elkaar steunen en samen een helpend forum te vormen.
Ik heb er al vele voorbij zien komen, ik ga ze niet allemaal noemen, maar gelukkig gingen de meesten vrij snel weer weg of ze werden de toegang ontzegd wegens negatieve berichtgeving enz.

Er zijn mij ook wat verwensingen naar mijn hoofd geslingerd die ik niet wil herhalen, maar door een bepaald niet gezond iemand. Die is verwijderd.

We hebben de afgelopen periode samen één taktiek gevolgd: negeren, negeren en negeren en onze eigen discussie volgen.

Elke aandacht die je aan dit negatief gedrag besteedt, is een beloning voor negatief gedrag. Niet doen dus !!!

Morgen meer over het tandhakken, okee?

Ik ga plat, ben moe zat.

Slaap allen gezond en morgen ...... weer fris wakker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...