Spring naar bijdragen

Zaterdag, 6 januari

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trusten voor de mensen die gaan slapen!

Hey Knuf, ik moest net aan je denken, terwijl ik een film keek en dacht ik kijk eens even op het forum en ja...daar was je, toevallig..
Gaat het weer?

Hoi Marieke, trek al weer weg? Ik had er vandaag ook moeite me in de supermarkt om niet wat te kopen, tjonge pfff, gelukkig niet gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Knuf ik heb er geen problemen mee als je hier schrijft ookal heb je gedronken, daar is al een keer een discussie over geweest, maar goed...
We zijn hier met een probleem en je kunt niet van iedereen verwachten dat dat met een knip van de vinger opgelost is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit eigen ervaring weet ik dat het totaal niet helpt als iemand wordt afgekat of wat dan ook. Ik kan daar helemaal niet tegen en ga me dan juist ellendiger voelen en slechter.
En het is ook niet zo dat ik die ander erin stimuleer, zo van 'ach geeft niet" , maar meer van, oke het is jammer, maar we gaan door! Toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi moesje

Bedankt voor je lieve reactie, had ik net even nodig!!:D

Ja, het zou toch geweldig zijn als dit forum je direct op de goede weg bleef houden, hé!! Geen stenen om over te struikelen en geen valkuilen!!!hihi

Zo, ik ga nu slapen, mijn ventje is me al komen vragen of we gaan slapen!!
Lekker dicht in bedje terwijl het hier afschuwelijk weer is, hard waaien en veel regenen!!! Leuk, hé!!

Lieve groetjes van knuffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al wel een beetje laat om t hondje uit te laten, maar doe toch nog maar even een klein rondje.
Ik heb besloten om haar te houden en niet met mn ex mee te laten gaan naar België. De kinderen en ik zijn veel te gek met haar.
toedeloe, misschien nog tot straks...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...