Houtje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Nee, het is goed LEUT.Je hebt LEUT om een bak (een mop) en een bakkie LEUT.Okee, volgende !!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Jaaaaaaaaaaaaaa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Waar blijft ze nou?Zouden we haar afschrikken dat we het samen binnen een minuut hebben? Huh, die engerds......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Ik wilde ff naar de 1000 zo met dat puzzelen maar dat gaat niet meer lukken als Sneeuwwit zo slaperig in haar kissie ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Nou, dan ga ik ook maar, jammer maar helaas. Marieke, hierbij draag ik het stokje aan je over.Trusten allemaal !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Hoi allemaalEven gewoon meegelezen !Groetjes van knuffie en slaapwel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Sorry, jongensIk was ff naar beneden cola light drinken, Had niet verwacht dat jullie zo snel waren.Ik denk dat leut goed is, bedankt!!Was ik niet opgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Marieke, ben niet ziek hoor maar wilde tv kijken en beetje vroeg naar bed. Dat gaat niet echt meer lukken mar de tent gaat nu wel sluiten. Hou het droog allemaal en tot morgen.Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 slaapwel BamBam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Houtje,ook welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Hoi mariekeJa, hoor! Ik voel me prime maar durf hier nu niet zoveel meer schrijven, begrijp je?Vandaag bij schoonmama op bezoek geweest, lekker en veel gegeten en veel cola gedronken!!Groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Trusten voor de mensen die gaan slapen!Hey Knuf, ik moest net aan je denken, terwijl ik een film keek en dacht ik kijk eens even op het forum en ja...daar was je, toevallig..Gaat het weer?Hoi Marieke, trek al weer weg? Ik had er vandaag ook moeite me in de supermarkt om niet wat te kopen, tjonge pfff, gelukkig niet gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Hoi moesjeWas het een knuffel-film? Haha!!Alles pico-bello met mij!!Groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Ach Knuf ik heb er geen problemen mee als je hier schrijft ookal heb je gedronken, daar is al een keer een discussie over geweest, maar goed...We zijn hier met een probleem en je kunt niet van iedereen verwachten dat dat met een knip van de vinger opgelost is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Hoi mariekeIk weet niet, ergens heb ik een vreemd gevoel erover, begrijp je?Ik zal mijn best doen om nog te schrijven maar kijk het nu voorlopig nog een beetje aan!waarschijnlijk ben ik wat gevoeliger dan ik dacht, hé!!Lieve groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Uit eigen ervaring weet ik dat het totaal niet helpt als iemand wordt afgekat of wat dan ook. Ik kan daar helemaal niet tegen en ga me dan juist ellendiger voelen en slechter.En het is ook niet zo dat ik die ander erin stimuleer, zo van 'ach geeft niet" , maar meer van, oke het is jammer, maar we gaan door! Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Hoi moesjeDat is het net!!! Ik had echt het gevoel dat ik zo goed bezig was,dat ik me zo sterk voelde maar : hup, 1 feestje en ik struikel al!! :$Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 HAHA Knuf ik lees nu pas je berichtje, nee het is geen knuffelfilm hihi, ik ben gewoon een beetje paranormaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Ja en je bent nog steeds goed bezig hoor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Het zou ook wel heel makkelijk zijn als we hier komen en ineens allemaal eraf af zouden zijn toch?Dat is onmogelijk omdat van iedereen te verwachten, daarom veroordeel ik niemand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Hoi moesjeBedankt voor je lieve reactie, had ik net even nodig!!Ja, het zou toch geweldig zijn als dit forum je direct op de goede weg bleef houden, hé!! Geen stenen om over te struikelen en geen valkuilen!!!hihiZo, ik ga nu slapen, mijn ventje is me al komen vragen of we gaan slapen!!Lekker dicht in bedje terwijl het hier afschuwelijk weer is, hard waaien en veel regenen!!! Leuk, hé!!Lieve groetjes van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Knuf slaap lekker, en houdt de moed erin!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Marieke, zo ist maar net!Ook lekker slapen straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Hoi mariekeBij mij hetzelfde gevoel!!!! Danke voor je steun!!Slaapwel moesje en marieke enne... tot morgen, hé!! We zien wel!Kruisje van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Al wel een beetje laat om t hondje uit te laten, maar doe toch nog maar even een klein rondje.Ik heb besloten om haar te houden en niet met mn ex mee te laten gaan naar België. De kinderen en ik zijn veel te gek met haar.toedeloe, misschien nog tot straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden