Spring naar bijdragen

zaterdag 27 januari

anjo

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,
Ik heb zo'n beetje alles doorworsteld gisteren. over de 400 berichtjes hmmmm.
Vroeger, toen ik pas op het forum was was het een vriendschappelijk gevecht om het eerste te zijn om 0.00. Niemand die daar over viel.

Ik had gisteren en bijzondere ervaring en dit heeft alles te maken hoe flexibel kinderen kunnen zijn.
IK sta les te geven aan mijn drukste klas en ik zie vaag iemand staan voor de deur, normaal gesproken
gooi ik die deur dan open en vraag waar moet je zijn, heb je les ga weg bij mijn deur.
Bleek het mijn zoon te zijn!! Hij is dus gewoon bij de klas gaan zitten, heeft niets gezegd.
Dit is dus het ventje dat 5 jaar geleden eerst al mijn kasten ging door zoeken als hij bij me kwam.
Nu staat hij uit zich zelf voor mijn deur, en verbaasd zich over zijn moeder. IK had altijd een hekel aan docenten en nu is het mijn moeder. HIj straalde van trots en ik ook.

Alcohol maakt echt meer kapot dan je lief is maar liefde maakt veel goed. Ik heb altijd gehouden van mijn kinderen maar toen kwam de alcohol. Het is fijn te weten dat als je met ze praat en dingen uitlegt, je een kind van je in de klas hebt zitten die op dat moment trots op je is.

Dus Anna. Go for it, girl!!!!

Iedereen een fijne dag,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Anjo,
je verhaal gaf mij een brok in de keel. Het is prettig te horen dat als je stop met drinken, op den duur je heel veel weer voor terug krijgt.
Discussies over draadjes heb ik heel even doorgenomen en begrijp er niks van. Als nieuweling is het fijn om je verhaal ergens kwijt te raken ongeacht wat het onderwerp is. Voor mij is het forum de afgelopen 15 dagen een flinke steun geweest ongeacht wat het onderwerp is.

Allemaal een fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...