knuffie Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Danfe ferry, voor je eerlijke antwoord! ik hou het nog steeds in beraad! Wie weet dat jij me kan overtuigen, hé!Slaapwelook slaapwel voor jou, Anna!!! en nogmaals bedankt voor mijn roos!Luna, ik steek het narcisje en de knuffel bij mijn verzameling!! Danke!!Ik moet ook weg, dochtertje heeft overgegeven dus mama heeft nog eventjes veel werk!!Tot morgen allemaal enne kohtje, probeer nog eens,hé!!groetjes en een knuffel van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Ik ga ook te bed, allemaal truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Oei, nu vergeet ik jou nog, marieke, slaapwel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 @luna, ik dank je voor je berichtje aan mij, ik werd er zowaar efkes rood van!!:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Is joanneke terug??? Hoi meisje, alles goed? Ik heb mijn nachtzustertje gemist!!knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Dag 37 is ook weer voorbij en weer zonder problemen. Drukke dag geweest met o.a. een bezoek aan de tandarts. Er is gelukkig niet veel te doen. Een beetje schoonmaken en een kies moet gesealed worden. Er wordt een beschermend laagje aangebracht. Stien.Het verhaal over de moeders herken ik ook wel. Mijn contacten met de mijne bestaan uit een wekelijks kort telefoongesprek waarbij niet meer over gevoelens en andere diepere zaken wordt gesproken. Dus gewoon koetjes en kalfjes: het weer, hoe het met de familie in Nederland gaat, dat het huis geschilderd wordt etc. En dus niet over bv. de vraag of mijn opa alcoholist was en niet van de meisjes (moet jeletterlijk nemen) kon afblijven en of mijn oom fout was in de oorlog. Dit soort onderwerpen leidt tot vervelende situaties en dat stadium ben ik met mijn moeder voorbij.Stien, is het mogelijk dat je een modus vindt om toch met je moeder in contact te blijven maar op een manier die geen ruimte biedt voor de manipulaties die jou het leven zuur maken? Want dat is het volgens mij: je moeder manipuleert en controleert en ze weet je te raken. Ik wens je er veel sterkte mee en je weet zelf net zo goed als ik dat drank in een dergelijke situatie helemaal niets oplost.Ik ga zo eens naar bed. Het is nu ruim 10 uur in de avond en nog 29 graden. Dus de fan aan het plafond gaat weer aan. Dat verkoelt goed. De airco maakt teveel lawaai dus die gebruiken wij eigenlijk nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kok Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 de kok is ook thuis,weliswaar niet droog, maar toch, over 8 uur naar het cad. ben benieuwd. wel nog effe een liter bar le duc voor het slapen gaan. Dikke puun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden