Spring naar bijdragen

Donderdag 1 februari


BamBam

Aanbevolen berichten

Snap ik Rosie.

Maar ik merk dat ik vaak reageer op iets wat ik zelf ook moeilijk vind. Ik zou bv vandaag twee uurtjes gaan werken maar.....
wegens een grooooot verantwoordelijkheidsgevoel en het reddertjessyndroom hang ik al de hele dag aan de telefoon.

Dus ja, die grenzen van mij zijn soms rekbaar ook al vind ik dat ik het heel goed doe. Maar ja, voor een ander weet ik het ook vaak erg goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je kunt natuurlijk beginnen met harsen, maar daar heeft niemand die ik ken blijvend effect mee bereikt.
Dan is er een volgende stap te nemen, en dat is infrarood behandeling. Alleen op voorspraak van je huisarts/psycholoog, en alleen in combinatie met pillen en gesprekken over je snor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp jullie ongerustheid over het stellen van diagnoses en strooien van medicatie, ik betrapte mezelf er eigenlijk meteen op dat ik (uiteraard beinvloedbaar als ik ben) naar een apotheek te willen rennen en te vragen of ik er niet een kruiwagen vol van kon krijgen. In principe kan ik inslapers en kalmeringstabletten krijgen van het CAD. Wil ik wel proberen. Zeker als dat betekent dat ik psychisch dan wat stabieler wordt, heb enorm last van stemmingswisselingen.
Heb net twee uur gelopen en ga zodadelijk maar proberen een boek te lezen.
laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je, Kok, als verslaafde zou ik zelf ook alles wat ik kan krijgen ook wel willen krijgen en slikken. Alleen word ik ook meteen verslaafd aan alles. Ik zou daar een keer heel erg over nadenken als ik jou was. Tenzij je zware lichamelijke afkickverschijnselen zou hebben. Daarover kan ik niet oordelen. Misschien een keer proberen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...