Jos Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Fietsen is zeker gezond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 dat is klote jos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 stien volgens mijn vrouw ben ik een knappe man dus dat valt wel mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 @ Stien,ik houd niet van fietsen en ik ben het met je eens dat de buitenlucht goed doet.Ik heb vorig jaar van een goede vriend een metaal detector gekregen en we gaan er regelmatig op uit.We zijn allebei doeners en je sjouwt op die manier uren voor het vaderland weg.Alle respect voor mensen die van fietsen houden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 mieke wat leuk ik heb ook een detector en al veel mooie dingen gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 @ Lucas,dat is toch heerlijk dat Maria je een knappe man vind?@ Jos, je kunt niet de verantwoording voor iemand nemen, dat kan zelf heel benauwend voor iemand zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 ook gevaarlijk ik heb de explosieve opruiming al wat granaten en mijnen kunnen aanwijzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Mieke dat is toch een heel gezonde hobby die je daar hebt. Is toch ook in de buitenlucht. Doen jullie dat regelmatig en hebben jullie al eens bijzondere dingen gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 mijn mooiste vondst is een masief zilveren handvat van een degen uit de 17e eeuw gevonden op de grebbeberg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 een romeinse ring met bergkristal en oortjes duiten shellingen enz.enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 @ Stien en Lucas,Een paar bedels hebben we gevonden, maar als je zo naar de grond loopt te loeren ook veel andere dingen zoals mooie stenen/ schelpen etc.Maar meestal bierlipjes .Vorige week werden we helemaal dol. Het ding bleef maar piepen en wij graven.Net 2 kleine kinderen met verhitte koppen van de spanning.Resultaat: een groot verroest verfblik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Dat is niet niks Lucas spannend hè?Jos heb jij hobby's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 ieke als je het leuk vind kan ik je aanraden om een detector te kopen waarmee je metalen kan discrimineren hoef je niet meer te graven voor een blik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Marieke, met een verroest verfblik kun je ook zeer crea dingen mee doen hoor?Ik zag laatst iemand met lieslaarzen zelfs in een deel van het meer met zo'n ding, hebben jullie dat al eens gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Die heb ik ook Lucas, ik kan hem daarvoor instellen en zelfs een stukje mee onder water, maar wij vinden alles leuk.Die lol gaat er vast wel een keer vanaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 en mieke ook is het leuk om lid te worden van de coin hunter.worden allemaal vondsten in beschreven en is de club van detector nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Nu nog slechts internet Mieke ze is de enigste die mij de afgelopen jaren bleef steunen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Nee Stien zo diep gaat dat ding niet wel aan de waterkant.Maar we doen dit meer omdat we iets te doen willen hebben en al wel es wat hebben gevonden.Heb jij ook binnenhuize hobby's Stien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 @ Jos en daar heb je je een beetje teveel aan opgehangen zodat je nu in een gat bent gevallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 jos en hier toch ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 ben effe de honden laten plassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Mieke, wat vindt je van huishouden? Nee, daar heb ik niet echt lol in. Ik mag graag puzzelen, lezen o.a. vakliteratuur, en op moment toch wel veel achter p.c. Moet met de tijd toch wel wat gaan minderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Ja Stien maar nu nog even niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Nou Mieke , je hoort het , nu nog even niet. Het forum geeft deskundig advies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Slaapwel allemaal! Ik moet morgen vroeg op met de kindjes dus zal ik nu echt eens proberen vroeg te slapen!!tot morgen, knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden