Spring naar bijdragen

11 februari 2007

Mick

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marieke, dat zou niet de eerste keer zijn dat ik mijn strijkijzer vergeet uit te zetten.
Dat krijg je met al die hersencellen, die zijn afgestorven door de alco.

Heel vaak begin ik dan ook te twijfelen.
Heb ik het nu wel of niet uitgezet.

Ik ben daardoor als eens naar huis gereden van mijn werk,
en dat was maar goed ook , want ik zat toen nog op kamers
en had ik zo'n kookpitje
en ja hoor, nog volop aan.

Ik ben ook weleens voor niets naar huis gereden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk rondje meer gelopen, in flink tempo. Klein buitje onderweg niet noemenswaardig en de zon brobeert hier af en toe z'n best te doen.

Tja, deed ik ook wel eens met een kater, wilde ik me niet laten kennen. Maar dan moest er toch echt wel af en toe gestopt worden.
Maar goed dat er een kater op volgt? Ik weet het nog zo net niet, er zijn mensen die niet eens meer aan de kater toe komen en voortijds het leven verlaten. Blijft toch gevaarlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Kohtje

Nou, nu allemaal nóg een keer bedankt voor alle felicitaties en nu stoppen hoor.

Twan, jij bij deze gefeliciteerd met je vier weken. En weer bedankt voor het weerbericht.

Ariel, hier in Nederland is het momenteel niet zo heel moeilijk om het aantal droge dagen de temperatuur te laten overstijgen. Maar het is jou in dat warme Brazilië toch meer dan ruimschoots gelukt en daarmee ook gefeliciteerd.

Dank je Koh...en jij van harte met deze belangrijke mijlpaal in je leven. Op naar de volgende 300.
Het is vandaag weer warm maar een beetje bewolkt. Zo'n 30 graden. Dit wordt weer een droge dag. Ik ben aan het koken - gegrilleerde kipfilets. Vroeger deed ik daar dus ruim port doorheen en de rest dronk ikzelf op. Nu volg ik het recept. En dat zonder problemen.

Ariel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...