Mick Geplaatst 11 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 ben jij lucas of maria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 ben lucas maria ligt ziek op bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Wat vervelend. Toch niet van de mc? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 nee van onze domme zet gisteravond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 het forum viel net zo maar uit op de computer mick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Ja, was het zo erg gister? Ja, soms valt een programma gewoon uit. Dat kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Ja Lucas en Maria,De kater komt pas later:huh:Maar dat zet je ook weer aan het denken.het is maar goed, dat er een kater op volgtanders had ik me ws al dood gezopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 de kleine was logeren dus we hadden zo iets van het kan nog wel een keer maandag gaan we toch naar de aa.maar maria,s lever trekt het niet meer.we hebben dan gister wel de rest weggegooit maar voor maria was dat te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 sneeuwwitje helemaal mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Marieke, dat zou niet de eerste keer zijn dat ik mijn strijkijzer vergeet uit te zetten.Dat krijg je met al die hersencellen, die zijn afgestorven door de alco.Heel vaak begin ik dan ook te twijfelen.Heb ik het nu wel of niet uitgezet.Ik ben daardoor als eens naar huis gereden van mijn werk, en dat was maar goed ook , want ik zat toen nog op kamersen had ik zo'n kookpitjeen ja hoor, nog volop aan.Ik ben ook weleens voor niets naar huis gereden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Aan Maria en Lucas , eten / aten jullie wel goed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 maria heeft een paar jaar geleden met leverfalen in het ziekenhuis gelegen dus eigenlijk mag ze niet drinken maar ja het bloed kruipt waar................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 jos op de dagen dat we deden zuipen aten we erg slecht of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Heerlijk rondje meer gelopen, in flink tempo. Klein buitje onderweg niet noemenswaardig en de zon brobeert hier af en toe z'n best te doen.Tja, deed ik ook wel eens met een kater, wilde ik me niet laten kennen. Maar dan moest er toch echt wel af en toe gestopt worden.Maar goed dat er een kater op volgt? Ik weet het nog zo net niet, er zijn mensen die niet eens meer aan de kater toe komen en voortijds het leven verlaten. Blijft toch gevaarlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 toen ik nog aan de drugs zat at ik nog slechter.toen ik werd opgenomen in een afkickcentrum woog ik nog 52 kg. met een lengte van 1.80 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Pfff, das niet veel Lucas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 het is gelukt om van de drugs af te komen dus met alcohol gaat dat ook lukken.micky hoe verloopt het jou om van die rommel af te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 @lucas:Op dit moment ga ik goed. Morgen 10 weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 10 weken kun je verdomde trots op zijn zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Ik ga er vandoor.... heb een afspraak.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 quote: Originally posted by: KohtjeNou, nu allemaal nóg een keer bedankt voor alle felicitaties en nu stoppen hoor. Twan, jij bij deze gefeliciteerd met je vier weken. En weer bedankt voor het weerbericht. Ariel, hier in Nederland is het momenteel niet zo heel moeilijk om het aantal droge dagen de temperatuur te laten overstijgen. Maar het is jou in dat warme Brazilië toch meer dan ruimschoots gelukt en daarmee ook gefeliciteerd. Dank je Koh...en jij van harte met deze belangrijke mijlpaal in je leven. Op naar de volgende 300.Het is vandaag weer warm maar een beetje bewolkt. Zo'n 30 graden. Dit wordt weer een droge dag. Ik ben aan het koken - gegrilleerde kipfilets. Vroeger deed ik daar dus ruim port doorheen en de rest dronk ikzelf op. Nu volg ik het recept. En dat zonder problemen.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 het is stil aan de overkant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Hallo Moesje,Weet je al wat he gaat doen, het aankomend weekend.Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het steeds enger ga vinden.Mick, knap hoor morgen 10 weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden