Spring naar bijdragen

zondag 25-02-07

water

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nog snel even, ik zag dat er allemaal nieuwen bij waren, gezellig! En water is ook terug.

Mijn moeder werd vandaag 70 en we zijn met het gezin naar My Fair Lady geweest en daarna uit eten.
Wat ik wel lief vond is dat ex niet uitgenodigd was omdat ze geen herhaling wilden van het 45 jarige jubileum van mijn ouders. Toen kregen we ruzie en heb ik ergens anders op ze gewacht dat was een drama. Nu dus geen ruzie en ik heb echt genoten, heb zelfs wat gedronken. Doe ik anders nooit met mijn familie erbij maar ik wilde even "normaal"zijn. Echt een risico was dat niet. Ik zuip alleen en alleen Jan.
In gezelschap ga ik NOOIT meer te ver en ik heb niet de illusie dat ik dat thuis ook kan doen.
Dus morgen word het weer gewoon een pot thee.

Morgen mijn laatste dag vakantie en gezien mijn tas nog ergens bij de deur ligt, precies waar ik hem gelaten heb 9 dagen geleden, wordt het een druk dagje. Ik heb echt genoten van mijn vakantie.
Heb heel veel geslapen en zonder inslapers. Eigenlijk ben ik zonder te proberen heel erg gezond bezig geweest. Wel laat ik even bloed prikken van de week want ik ben niet zo het slaaptype en ik ben gewaarshuwd dat de schildklier zich kan gaan overcompenseren. Dat zou het slapen kunnen verklaren. Ik zie best tegen het weer beginnen op, heb nog niet zo'n zin.

Jammer Kohje maar als je het echt wilt dan lukt ook het stopppen met roken je uiteindelijk wel.

Ariel, mooi verhaal van de weduwe. Ik hoop dat het gezellig was bij je zwager.

Voor wie dit nog leest; slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze dag is ook weer voorbij en die is zoals ik had verwacht droog gebleven. De barbecue was heel gezellig en er is heel veel bier geschonken en ook heel veel cola. Dat laatste was voor mij. Toen ik na de kerst stopte met alcohol werd er bij de volgende gelegenheden nog wel gevraagd waarom ik geen bier meer dronk maar nu gebeurt dat niet meer. Ze kunnen het ook aan mij zien. Ik ben 7 kilo afgevallen. Niet dat het nodig was maar toch zie je dat. En dat was ook het excuus. Dat kleine maagje wilde ik weg hebben en dat is nu weg en ik moet oppassen dat ik nu weer niet te mager wordt.
Het is bedtijd. Slaap lekker allemaal.

Ariel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...