lucas Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 rosie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Uiterlijk doet er niet toe. Geld doet er niet toe. Status doet er niet toe.Wat er wel toe doet is of je tevreden bent met jezelf. Dan maakt het niet uit wat een ander van je vindt.Dan heb je zelf een leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 ik a de kommende dagen even van het forum af.en wat ik probeer te vertellen rosie,er is voor mij geen enkele reden om te zuipen,een mooie vrouw en zoon en toch een drank boer. vraag me soms wel eens af of maria ook van me zou houden zonder centen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 wat een ieder die me ziet niet snapt ben ik totaal niet tevreden over mezel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Mwah, niet veel gemist terwijl ik mijn keuze voor keukenkastjes en een aanrechtblad maakte zie ik.Water, ik ben het niet helemaal met je eens dat geld er niet toe doet. Als je er te weinig van hebt dan doet het er wel degelijk toe, neem dat maar van me aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 ik ken geen enkele vrouw die niet gevoelig is voor geld rosie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 anne beter is om er wel genoeg van te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 rosie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Anna,been there, done that. Je hebt gelijk, geld wordt pas echt belangrijk als je er te weinig van hebt. Ik bedoelde te zeggen dat geld (of het gebrek daaraan) geen obstakel mag zijn om een mens te waarderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Ik zeg ook niet dat liefde, gezondheid, zelfvertrouwen en al dat soort dingen niet belangrijk zijn. Dat zijn ze wel. Maar ik zou heel graag een keer niet de hele maand hoeven cijferen om enigszins uit te komen met mijn geld, dus ik vind geld ook belangrijk. Tot op zekere hoogte. Zou me een hoop stress besparen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Weet je wat ik denk? Dat het leuke van het forum is dat je bent wie je bent, mooi, lelijk, arm, rijk, ADB , NDB, gelukkig, depressief...enz, en dat je hier gewoon kan komen zonder aan andere voorwaarden dan ADB te willen zijn moet voldoen!!! Ik ben niet arm, voel me goed bij m'n ventje, heb leuk werk maar toch krijg ik kanker!!! Dus so what als je niet rijk of mooi bent of juist heel mooi en rijk of gelukkig of depressief!!! iedereen is hoe hij/zij is en al de rest hoort hier niet thuis!!! Begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel?? Ik kan het beter uitleggen mondeling dan schriftelijk!!!Liefs van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Aha Water, dat is duidelijk. En dat vind ik ook. Waarschijnlijk verdien ik zo weinig omdat ik van mezelf al zo waardevol ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Anna, nu zijn we er. Je krijgt te weinig, je verdient meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Je hebt helemaal gelijk Knuffie. De enige reden waarom we hier zijn is dat we ADB willen zijn, en elkaar daarin willen steunen. Al het overige doet er niet toe, iedereen heeft wel iets. En het heeft ook geen zin om de ene sores met de andere te vergelijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Anna wat kun jij toch heerlijk nuchter reageren... en Rosie heeft ook gelijk: zoveel is er niet voor nodig om je over de grens te jagen. Je kunt alles goed doen, maar de alcohol kan tegelijkertijd alles tenietdoen. Ik spreek uit ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Ja, ik ben nuchter:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 nou die Aston Martin wil ik ook wel... maar ja de verzekering he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 geld is fijn maar absoluut niet alles.wij wonen vrij staand,sterker we wonen uniek,vrij in het bos en geen buren,soms tot angst van mijn vrouw.heel erg stil hier in brabant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 veel geld heeft me nog nooit kunnen weerhouden van veel drinken.lucas is er echt nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Ik woon ook vrijstaand. Vrij achter, woonstraatje voor, wel fijn want dan zie ik mijn buren nog eens als ik de hond uitlaat. Contact met anderen is belangrijk, jezelf opsluiten is makkelijk. Is geen kritiek hoor Lucas, meer een vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Hela, hela, de bokkenrijders dat was in Zuid-Limburg hoor! Niet te veel eer voor de Brabanders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Rosie! Doe mij maar een DB9 hoor! Wat nou rotmotor, dat is een Ford V8, niks mis mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Kan ik beamen Rosie, ik heb weinig geld en toch weerhield me dat ook niet om te drinken. Ik begrijp niet eens meer waar ik het van betaalde.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 een alco weet altijd wel te scoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Tja, ik dronk bochtwijn, in Rusland drinken ze zelfs spiritus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden