Anna Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Ik werk met Outlook Fran, niet met Outlook Express. Ik weet niet of dat hetzelfde werkt, maar ik wil wel proberen erachter te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Is je werk bijna af, en ga je er lekker even tussenuit Fran? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Alleen als het niet te veel tijd kost, hoor, Anna! Ik heb ernaar gezocht bij 'Help', maar heb het niet gevonden. Misschien zit het niet in Outlook Express. Kan best wel zijn. Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Nog een week schat ik, Anna. Daarna wil ik vakantie, maar ik ga niet op reis of zo. Ik zal mijn werkgevers wel verwittigen, maar ik ken dat... Als ze weten dat ik thuis ben, proberen ze het misschien toch, en ik kan onmogelijk staalhard liegen dat ik op reis ben. Alweer een kwestie van grenzen stellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Hallo allemaal,Nu ,ik een week van die zoetstoffen af ben, gaat mijn lichaam met sprongen vooruit.Volgens de accuman is mijn energie , mijn bloedwaarde echt alles ontzettend vooruit gegaan.Ik zei hem, dat ik het ook kon merken, want ik heb afgelopen tijd meer energie gehad, dan ik gewend was.Het zal toch wat zijn, dat mijn chronische vermoeidheid em ws. MS klachten daardoor gekomen zijn.Hij vertelde me dat ik ook nu zou gaan afvallen. Ik vroeg of hij daar voor naaldjes kon ztten. Ja dus, ik zit nu met kleine naaldjes in mijn rechteroor, afwachten dus........Bibbele, ik ga niet voor de alcohol naar de accuman, maar voor mijn vermoeidsheidsklachten, opvliegers, rugpijn, blaasontstekingen en waterbalans.Ik had de laatste jaren om de 6 weken blaasontsteking en deed niets anders dan antibiotica slikken, de laatste twee blaasontstekingen heeft hij weggehaald met accupunctuur. Anna, heb je je nieuwe wasmachine al??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Gewoon geen telefoon aannemen en geen mail van werkgevers openen Fran. Als jij op vakantie bent in je eigen huis is dat toch jouw zaak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Hihi, Anna, je hebt natuurlijk gelijk, dat weet ik ook wel, maar ik wilde gewoon zoveel mogelijk barrières opwerpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 quote: Originally posted by: bibelleha ariel, fijn dat het je al tien weken gelukt is. ik heb er vorige week overheen gelezen, maar volgens mij was je ook afgevallen, hé? komt dat doordat je minder eet, meer beweegt, of ook doordat je niet meer drinkt? als dat laatste het geval is, dan zet ik dat ook op mijn lijstje bij de pluspunten die ik verzamel om straks over een paar weken te beslissen tussen sociaal drinken of definitief stoppen. hoe meer argumenten, hoe liever, ik wil een goede beslissing nemen. dus proficiat met droog zijn, proficiat met afvallen, en bedankt voor je vele zonnige berichten uit brazilië (wat doe je daar, als ik zo brutaal mag zijn om dat te vragen?) groeten, bibelle . Bibelle,Het feit dat ik geen bier meer drink is denk ik de hoofdoorzaak van het afvallen. Daarnaast doe ik aan sport. Ik gun mijn lijf iedere dag een uur verwenning. Ik ga drie keer per week naar een Academia Ginastica waar ik onder begeleiding van een persoonlijke trainer mijn conditie op peil houd. De andere dagen loop ik een uur. En dat zonder een dag over te slaan. En ik let ook heel goed op wat ik eet. Eén dag per week maak ik een uitzondering en dan is er tijd voor nootjes, een paar stukken salami, soms frites en ijs (dat is ook een soort verslaving).En deze combinatie werkt voor mij heel goed. Ik was niet dik of gezet maar toch ben ik nu zo'n 6 kilo kwijt en er moet nog iets meer af maar niet teveel anders wordt het weer mager. De drank heeft mij gelukkig niet getekend en ik zie er erg jong uit voor mijn leeftijd (60) en daar ben ik best wel trots op. Een motivatie temeer om zo door te gaan.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Appeltje,Ik heb die zoetmiddelen nooit vertrouwd! Kun je beter vruchtensappen of zo drinken. Hoewel ik zelf gewoon water drink, plat of met bubbels. Ik drink alleen cola (met suiker) of Schweppes als mijn maag overhoop ligt. Dat helpt!Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Ariel, ik vergat je helemaal, proficiat met je 10 weken:present:Franneke, het was bij mij niet alleen de cola-ligt( 2 liter per dag) maar ook de zoetstoffen in de koffie en heel veel kauwgum.Nu drink ik spa rood ( jaja uit de Belg) met een schijf citroen.Alleen de koffie smaakt me nog niet zonder suiker, maar we gaan gewoon door.En als het goed gaat word ik zometeen weer zo slank als een denne-appeltje.Ga lekker vakantie houden Fran, leg je telefoon ernaast en ga lekker genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Hihi, slank als een denne-appeltje!Nou, denne-appeltje, als je de alco kunt laten, mag je toch best een klontje suiker in de koffie? Om jezelf te sussen kun je ook rietsuiker nemen. Zitten nog wat vezels in ook... Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Water, je moest eens weten hoe vaak ik dag 3 heb meegemaakt zonder alcohol.Ik vind het knap van je dat je de klik hebt gevonden en je leven een andere draai wilt geven, ik hoop van harte dat het je lukt.Je "klinkt" inderdaad positiever als van de week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Waar kun je rietsuiker kopen?Gewoon in de supermarkt????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Ja, hoor! Zijn van die lichtbruine suikerklontjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 OK, bedankt. Ik ga zo wel even naar de supermarkt, want dat is nog buiten mijn gevarenzone, qua tijdstip. Eergisternacht had ik zo'n erge trek, dat ik bijna de rode wijn wilde opdrinken midden in de nacht.Normaal lust ik geen rode wijn, maar bij gebrek aan wat beters ging ik bijna de fout in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Hai Marieke, weer een beetje afgekoeld;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Hiep hiep hoera, ik kan weer wassen zonder gieter. Ik heb een prachtig, splinternieuw, blinkend apparaat! Ik denk dat ik van pure gelukzaligheid de bedden ga verschonen. En ik heb er ook nog een extra vrije dag bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Ik pb je meteen mijn adres, Anna!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 dag ariel,bedankt voor je antwoord. ik dronk behalve rode wijn ook heel veel bier, en dus hoop ik dat het afvallen nu ook gaat starten. na tien dagen ben ik misschien al wel een kilo kwijt, maar dat weet ik niet zeker, omdat ik de laatste maanden met een grote boog om de weegschaal ben heengelopen.ik probeer nu ook meer te bewegen, ik ben net nog naar het volgende dorp heen en weer gefietst, mopperend, omdat het toen ik bijna bij mijn doel was (een pakje wegbrengen) begon te regenen. ik had een flinke koude dip toen ik terug kwam thuis, zin in iets warms, de patatzaak op de hoek was nog dicht (gaat pas om 14.00 uur open.) en niets in huis, behalve gezond bruin brood, sla, tomaat en kaas, en thee en karnemelk. ik heb dus vandaag ook volgens jouw methode (niet drinken, gezond eten, en bewegen) gewerkt, wie weet gaat het helpen. naar een sportschool zit er voor mij niet in, is me te duur; ik ga wel zo nu en dan zwemmen, als het weer nog iets warmer wordt kan dat zelfs gratis buiten en op de fiets erheen.bij mij is het ook nooit echt zichtbaar geweest, al ben ik wel te zwaar, maar geen bierbuikje of zo. wat leuk dat jij ook al 60 bent, ben ik toch niet zo alleen met een zesje erin. ook bij mij zie je die leeftijd nog niet zo (men schat mij vaak op midden vijftig, en dat scheelt toch 6 jaar; ik ben wel bang dat ik als ik afval gelijk onder de rimpeltjes kom te zitten), maar dat moet dan maar, beter rimpels aan de buitenkant, dan in mijn lever, houd ik mezelf nu maar voor.ook alle anderen die doorgeven dat je zonder alcohol gemakkelijker kunt afvallen: bedankt.tot de volgende keer, bibelle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Ik ben in die bijna 6 jaar, dat ik weer drink bijn a 10 kilo aangekomen, dus dat zou leuk zijn als het er weer af zou gaan.Vroeger was ik ook altijd heel slank, dus die kilo's werken niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen.Bibelle ik word binnenkort 53 en hoef er ook niet meer uit te zien als een popje van 18, want dan heb je een mooi figuur, maar je hoofd zit vol met plooien en lijnen.En aangezien ik niet het geld heb, om die plooien en rimpels op te laten vullen, ben ik met die 10 kilo al meer dan tevreden.Tjonge, toch weer een doel erbij, zo zie je maar weer.Als je de alcohol laat staan, komt de rest vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Franneke, wil je Anna je adres geven, omdat je die gieter van haar wilt overnemen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 sorry, sorry twan, ik had je serieus moeten nemen, je had het in je weerbericht toch duidelijk gezegd: het gaat regenen. maar ik moest natuurlijk eigenwijs zijn op de fiets naar het volgende dorp gaan, terwijl er nog benzine in mijn auto zat. ik had me dus een koude douche kunnen besparen. eigen schuld, natte bult. vanaf morgen neem ik je voorspelling voortaan voor 200 % serieus. (wanneer ga je lekker buiten-zwem-weer voorspellen ? . )groetjes, van bibelle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Hihi, Appeltje! Zijn we weer ad rem vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 Ik ga ff boodschappen doen, tot straks allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2007 hallo marion, zo maar even en vraagje tussen door, jij - en sommige anderen ook - zet onder elk berichtje een spreuk, die kennelijk een soort motto is. omdat die er altijd precies eender uitziet, denk ik dat je die automatisch maakt. hoe doe je dat? misschien kan ik dat ook (maar dan moet ik natuurlijk eerst nog wel een bij mij passende tekst verzinnen.)heb je een hint voor me?groeten, bibelle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden