Spring naar bijdragen

zaterdag 3 maart

stien

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hallo allemaal, alle visite is weer weg, alles is weer aan kant en ben ik ben wel een beetje trots op mijzelf.
Tot 2130 het droog gehouden daarna met de visite 2 en een half glas wijn gedronken. Wat een verschil met voorheen, dan had ik voor er visite was al het een en ander op. Na een paar dagen vertwijfeling en balen van mijzelf ben ik eigenlijk wel trots en voel mij er heel blij onder. Tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst nog een enkele bui, verder wolkenvelden en in de middag wat :rose:.

Vannacht wisselen opklaringen en wolkenvelden elkaar af en zeer lokaal valt er een enkele bui. Later vannacht wordt het droog en neemt de kans op lage bewolking toe. De minimumtemperatuur wordt ongeveer 3 graden. De wind is zwak tot matig, kracht 2 tot 4 en draait naar zuidelijke richting. Zondag overdag moet de eventuele lage bewolking oplossen en vooral in de middag breekt de zon op veel plaatsen door en met temperaturen die oplopen naar waardes rond de 13 graden voelt het uit de wind zelfs zacht aan. Op nadering van een volgende storing kan in de avond in de kuststrook alweer wat lichte regen vallen. De wind draait naar het zuidoosten en neemt geleidelijk toe tot matig, kracht 3 tot 4 en langs de kust tot (vrij)krachtig, 5 a 6. In de maandagnacht en -ochtend passeert een actievere storing. Het is dan bewolkt en er valt enige tijd regen. De minimumtemperatuur wordt een graad of 9 en de zuidoostenwind trekt aan en wordt buitengaats hard, windkracht 7. Later op de dag schijnt de zon af en toe maar er vallen ook enkele buien. De maximumtemperatuur wordt een graad of 12. De wind ruimt naar zuidwest en wordt matig, kracht 4, langs de kust krachtig, kracht 6.

---------

Hallo allemaal,
Ik zet hem er morgen ook nog wel even op, maar het wordt redelijk weer en dat wilde ik toch even melden... Ik zag net ook nog even de rode maan toen ik de hond een laatste rondje liet wandelen, heel mooi. Iedereen een fijne nacht!

Liefs,
Twan :present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Marieke, 3 maanden droog, dat is al een hele tijd!

Visje, voor jou ook fijn dat je je aan je limiet hebt kunnen houden. Lekker gevoel toch, om tevreden naar bed te kunnen gaan.

De maan is hier nu helemaal roestbruin, dus ik denk dat de totale verduistering toch om 1.00 uur is. Jammer dat je het door de bewolking niet hebt kunnen zien Water, dan had het beter hier bewolkt kunnen zijn want ik vond het minder belangrijk om te zien. Eigenlijk zelfs een beetje naargeestig, maar dat komt omdat ik van volle maan hou.
Ik ben bang dat ik je weggejaagd heb met mijn vraag niet zo somber te zijn. Sorry daarvoor, want ik begrijp je stemming wel. Ik heb er zelf ook heel veel last van, en ik was juist zo blij dat ik vandaag een keer een goede dag had. Het was dus niet als kritiek bedoeld.

Ik ga mijn bed opzoeken. Lekker morgen nog een dag weekend. Welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rudy, ik begrijp niet wat je bedoeld met het woord contrôle.
Ik denk dat je mijn uitleg verkeerd hebt begrepen.
Ik speel namelijk de hoofdrol in mijn eigen film en bepaal zelf de regie.
D.w.z ik heb contrôle over mezelf en geen contrôle nodig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...