Spring naar bijdragen

zaterdag 3 maart


stien

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik kreeg net nog een smsje van latman, hij loopt nog even met de buurman mee, die ook buiten naar de maan aan het kijken was, nog even bijpraten.

ik ruik straks wel hoe gezellig het geweest is (denk ik jaloers), toch ben ik allang blij dat ik binnen ben gebleven, en niet in de verleiding kom om mee te gaan en mee te drinken.

vanaf het balkon is het inderdaad een hele mooie maan. benieuwd hoe rood hij zal zijn op het hoogtepunt (of haar hoogtepunt?)

tot later, bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry, bedankt voor je lieve en bezorgde berichtje. Ik laat me nu echt niet meer in de hoek drukken, want net als je zegt, ik heb niets meer te verliezen. gewoon AKTIE en niet drinken.

Ik ben zo blij dat ik nu geen alcohol in huis heb, anders was ik vanavond echt voor de bijl gegaan.
Nu ben ik nog heerlijk nuchter, mijn zucht naar alcohol is weer weg en ik heb morgen geen kater.
Ik zal en wil woensdag mij eerste ADB maand halen, ook al moet ik op kop gaan staan om de Gremlins te verjagen.

Stien, je krijgt van de vakbond een echte advocaat toegewezen. Ik ben bij de Abvakabo.

Ariel en Bibelle, pas op met dat aspartaam. Ik ben bijna twee weken aspartaamloos en voel me met de dag beter. Ik slaap zelfs beter en heb minder dorst en een stuk minder moe.
Ariel, alles goed met je kleinkind?

Water, ik vind je een kanjer, dat je het toch probeert, ook al is het moeilijk.
Vertel gewoon wat je wilt vertellen, denk niet te veel na, maar laat je hart spreken en als je het moeilijk hebt geef je het gewoon aan. Niemand hier is te beroerd om je te helpen, niemand zal je uitlachen, echt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is mooi geweest, ik duik mijn bed in; geniet nog even van de maan, daarna welterusten.
bedankt voor het gezelschap van vanavond, met zo'n roodbruine maan is dat toch heel bijzonder dat je het met iemand delen kan, fijn dat jullie er bij waren. dag!

tot morgenavond (ik moet overdag weer werken morgen, helaas, maar dan gelukkig weer vrij.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...