Spring naar bijdragen

maandag 5 maart 2007


ferry

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mijn laatste vriendje ligt al 16 dagen in de glasbak, knuffie, met al die andere vriendjes, die zo lief lijken maar zo gemeen zijn.

nu stop ik echt, al heb ik de eerste nacht zonder latman altijd moeite om alleen naar bed te gaan, het is wel beter, want als ik te moe ben wordt het vechten met de gremlins weer zwaarder.

tot morgen!

slaap lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Bibelle,
Tja ik vergat het woordje ook wat betreft het groeien.Pas ik zo wel ff aan.
Grapjes kan ik zeer waarderen.
Pokon, zou goed zijn voor mijn haar, ben bang dat ik dan bloemetjes op mijn hoofd krijgt en dat zou weleens een rare indruk kunnen maken .................................:D

Truste Bibelle, ben er morgen wel weer ff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, bedankt voor je bezorgdheid maar ik ben normaal altijd een nachtuiltje!! Ik was een paar dagen te moe om op het forum te schrijven en ook kon ik het niet goed volgen door al mijn strubbelingen in mijn hoofd!!
Door reeds heel lieve pb'tjes te ontvangen vandaag heb ik me er een beetje aan opgetrokken en voel me nu redelijk goed! Ik heb ook een goede vriend die van alles op de hoogte is en waar ik mee e-mail en dat zijn dan ook mijn oppeppertjes en zonnestraaltjes van de dag!!

Ik probeer zo weinig mogelijk te piekeren, allé, in de mate van het mogelijke maar toch voel ik me aan de andere kant toch sterk!! begrijp je?

Liefs van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Kuffie,
Leef met de dag.
Je hebt geen invloed op wat er gaat gebeuren gaat.

Hoe rot het ook is, het is zoals het is.
Tja ik denk misschien wat makkelijk, maar ik hoop dat je het begrijpt en je steunt.
Tenslotte zitten we in hetzelfde bootje.
Is er iets. Pb box kan weer gevuld worden hoor meissie.
Denk en geef om je, dapper lieve schat :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Bibelle,
Ik dacht ook dat ik een vriend had ( alco), Maar het vriendje was niet goed voor me. Hij dwong me tot dingen die ik niet wilde. Ik kon mezelf niet meer bij hem zijn. Hij maakte me niet gelukkig.

Ik vind het nog steeds moeilijk om afstand van mijn geliefde ( alco) te nemen want hij blijft aan me trekken.
Toch heb ik een eind aan deze relatie gemaakt.
Hoop je hiermee te helpen door het zo te zien.

aanpassing= typefoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi miekje,

Je hebt helemaal gelijk, hoe ik ook tracht om het te beinvloeden, dat lukt me toch niet!!! Ik moet gewoon door de zure appel heenbijten (nee, niet marion,hihi) en donderdag ervoor gaan! Ik zal er zowiezo met een klein bang hartje naartoe maar wie weet kan ik 's avonds hier gewoon goed nieuws vertellen, ik MOET positief blijven anders ga ik eraan kapot!!!
Danke om aan me te denken en om om te geven, heeft me een goed gevoel!
Je bent toch wel een schatteke, hé!!! Ik wou dat ik nu voor je zat zoals bij de ontmoeting en een leuk gesprek kon hebben met jou!!

Veel liefs!!!:heart:

Hoi marieke,Bedankt om met me mee te leven en vooral merci voor je positieve energie, dat kan ik nu goed gebruiken!!
Slaapwel en mooie dromen gewenst van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Knuffie, Marion niet bijten hoor?

Ik probeer je een hart onder de riem te steken.
Het komt zoals het komt zoals het is.
Hoe ongelooflijk pijn of blijdschap het ook gaat geven.

Vergeet 1 ding niet: we hebben geen glazen bol waar we de toekomst in kunnen lezen.
Neem het zoals het is. Ik geloof in: alles heeft zo een doel.
Het is allemaal niet voor niets.
Zolang je niet bij de pakken neer gaat zitten zijn er lichtpuntjes.
Please blijf ze zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Knuf ik ben en blijf een gever en geen nemer.
Pep die ik geef pept mij ook weer op.
Truste, slaap lekker en probeer, hoe moeilijk het ook is, de sores nu niet met vooruitziende blik te gaan zien.

Het heeft namelijk geen zin om nu al in te vullen voor wat misschien niet gebeurt.

Tja bla bla, ik ben ook bang voor de uitslag woensdag hoor!!!!!!!!!!!!!!!!1

Truste Knuf,
kruip maar lekker tege je manneke Tom aan.
Doe ik ook. Tegen Tomkat en logè Boefkat aan liggen.
Ben er mo wel ff weer.
Truste knuf voor jou :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...