stien Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Mieke, gaat alles nog naar wens?Ik wil je toch nog even heel veel sterkte wensen voor morgen, blijf voor je duimen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Knuffie, voor jou begint het wachten nu ook op te schieten. Zoek afleiding dan heb je er minder erg in. Wachten kan soms zo lang duren hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 beste mensen ga zo centjes verdienen groet lucas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Hoi stien,Ik heb minder angst vandaag, net alsof ik al aanvaard heb dat het slecht zal zijn en ik er toch doormoet!!! Ik zoek wel veel afleiding, heb al m'n ganse benedenverdieping grondig gepoetst, een grote pot spaghettisaus gemaakt, gespeeld met de kindjes en ook al hier een beetje komen piepen, hihi!!!Liefs van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Knuf als het kon zou ik zeggen, kom hier, zat te doen hoor!Ik ben ook al aan het koken. Dus jij begint ook al vroeg, of eten jullie tussen de middag warm?Lucas; doe je best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Wij eten 's avonds warm maar om de drukte van 's avonds wat weg te nemen maak ik bepaalde dingen al in de voormiddag klaar!! Ik wil wel komen helpen, maar ja, té ver, hé!!! Spijtig genoeg!!!Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Tja, anders kwam ik een lekker kopje thee bij je drinken, maar het weer zit niet mee.Ik ga d'r niet meer uit, hoewel we moeten nog stemmen. Nou ja misschien vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 6 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Hallo Ik heb weer gewerkt. Kohtje, fijn je weer te lezen!Ik ga er nu van tussen, tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Ik geloof je meteen, Rosie! En ik wil niet meer eeuwig en altijd te laat zijn met mijn werk, en dan zoals vandaag keihard moeten doorwerken terwijl ze totaal onverwacht binnendeuren komen plaatsen die maanden geleden al besteld zijn. Daarom wil ik hierna ook vakantie, zodat ik eerst kan uitrusten en me daarna kan 'herconditioneren' zonder dat ik onder druk sta wegens deadlines en zo. Ik gedraag me nu al 22 jaar lang zoals ik dat deed toen ik net op kamers ging om te studeren. Me dunkt dat dat lang genoeg geweest is.Groetjes,Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Helaas, helaas! Zit ik boven vlijtig te werken, hebben ze een verkeerde deur gehangen. GRRRRRRRR!Die moet er dus weer uit... Als ze ooit de juiste deur gemaakt hebben. Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Haamster Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Zo, ik heb mezelf maar eens fatsoenlijk voorgesteld in de wie is wie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Hier loopt alles in elkaar over, dus zitkamer, eetkamer en keuken. Niet ideaal voor iemand als ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Mijn woonkamer ziet er nog steeds zo uit als vroeger mijn studentenkamer. Niet zo gek als je bedenkt dat ik zelf die tijd eigenlijk nooit helemaal ontgroeid ben, en inmiddels twee inwonende studenten heb. Het is hier ook te klein om alles fatsoenlijk op te kunnen ruimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Helaas kan ik dat excuus niet inroepen: geen kinderen en niet echt klein. Wel twee katten, maar die laten natuurlijk niet alles op de tafel liggen en laten de afwas niet staan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Ehm, Rosie... :$ (Maar ik laat ze nooit hoger schieten dan een centimeter of 10. Idem dito voor de uien...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ster Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Hallo aleemaalHe jongens ik pikte dat op van goole. Het is waar. als je je naam intypt bij google kom je op deze site terecht. Vind dat maar eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Haamster Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 quote: Originally posted by: yanseeHallo aleemaal He jongens ik pikte dat op van goole. Het is waar. als je je naam intypt bij google kom je op deze site terecht. Vind dat maar eng. Dat bedoelde ik dus yansee. Daarom heb ik snel van nickname gewisseld.Op zich kan het geen kwaad, als je deze nickname niet op sites gebruikt waar ze je echte identiteit kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ster Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 schrik ik wel van ga het gelijk veranderen Dank je haamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Hihi, da's een idee! Uien krijgen van die mooie paarse bloemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ster Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Als je je niet inlogt zijn ook alle verhalen te lezen, dus ook voor buitenstaanders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Ik heb zo een ex van me betrapt. Had een bijzondere nickname en gebruikte die altijd. Ik googelde hem eens en kwam op gore sites terecht. Aiaiai. En nog glashard ontkennen ook.En nu ga ik weer ernstig aan het werk!Paasuien, hahahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Hmmm, heb ik toch de goeiste nick gekozen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 dag allemaal,dat van google is een reden te meer om voorzichtig te zijn met dingen te melden die tegen je gebruikt kunnen worden, als bekend wordt dat jijzelf achter een bepaalde nickname zit. ik hoop dat mijn duitse nickname de duitse familie niet op ideeën brengt, maar die lezen toch geen nederlands, dus, laat ik de naam maar. in holland weten ze toch niet dat ik ook een duitse naam heb, en mijn nederlandse naam weten jullie weer niet. zo ben ik redelijk veilig, maar ik schrok er toch wel van, eerst.haamster: bedankt dat je ons daarop attent maakte! nu kan ieder doen wat hij of zij zelf nuttig en veilig acht.ik moet nog koken en over 40 minuten weg, want vanavond moet ik weer werken, tot zolang blijf ik nog wel on-line en ik kijk nog wel even voor ik vertrek. als het laat wordt zien jullie mij pas morgen weer terug. een goede avond, en voor de zekerheid dus ook maar vast: een goede nacht, hou het droog.en haamster: zet je een wekker? van uitstel komt misschien wel afstel! succes!==aanpassen: tikfout verbeterd, er stond verrek ipv vertrek; dat vraagt om misverstanden!== Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Hoi ,Als ik bij google 'knuffie' intyp kom ik op een site van 'knuffie en z'n vriendjes', hihi!!! Er staat: " knuffel, de naam zegt het al, een leuk lief, mollig wezentje dat je graag dicht tegen je aandrukt!"Toch wel een goeie nick gekozen, hé!!!Groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 dat kon ik niet laten, een schot voor open doel: een mollig wezentje dat je graag tegen je aandrukt. een knuffel voor jou, knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden