Spring naar bijdragen

dinsdag 6 maart


visje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 70
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hoi stien,

Ik heb minder angst vandaag, net alsof ik al aanvaard heb dat het slecht zal zijn en ik er toch doormoet!!! Ik zoek wel veel afleiding, heb al m'n ganse benedenverdieping grondig gepoetst, een grote pot spaghettisaus gemaakt, gespeeld met de kindjes en ook al hier een beetje komen piepen, hihi!!!

Liefs van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof je meteen, Rosie! En ik wil niet meer eeuwig en altijd te laat zijn met mijn werk, en dan zoals vandaag keihard moeten doorwerken terwijl ze totaal onverwacht binnendeuren komen plaatsen die maanden geleden al besteld zijn. :wacko:

Daarom wil ik hierna ook vakantie, zodat ik eerst kan uitrusten en me daarna kan 'herconditioneren' zonder dat ik onder druk sta wegens deadlines en zo. Ik gedraag me nu al 22 jaar lang zoals ik dat deed toen ik net op kamers ging om te studeren. Me dunkt dat dat lang genoeg geweest is.

Groetjes,
Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn woonkamer ziet er nog steeds zo uit als vroeger mijn studentenkamer. Niet zo gek als je bedenkt dat ik zelf die tijd eigenlijk nooit helemaal ontgroeid ben, en inmiddels twee inwonende studenten heb.:) Het is hier ook te klein om alles fatsoenlijk op te kunnen ruimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
yansee

Hallo aleemaal


He jongens ik pikte dat op van goole. Het is waar. als je je naam intypt bij google kom je op deze site terecht. Vind dat maar eng.




Dat bedoelde ik dus yansee. Daarom heb ik snel van nickname gewisseld.
Op zich kan het geen kwaad, als je deze nickname niet op sites gebruikt waar ze je echte identiteit kennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag allemaal,

dat van google is een reden te meer om voorzichtig te zijn met dingen te melden die tegen je gebruikt kunnen worden, als bekend wordt dat jijzelf achter een bepaalde nickname zit. ik hoop dat mijn duitse nickname de duitse familie niet op ideeën brengt, maar die lezen toch geen nederlands, dus, laat ik de naam maar. in holland weten ze toch niet dat ik ook een duitse naam heb, en mijn nederlandse naam weten jullie weer niet. zo ben ik redelijk veilig, maar ik schrok er toch wel van, eerst.

haamster: bedankt dat je ons daarop attent maakte! nu kan ieder doen wat hij of zij zelf nuttig en veilig acht.

ik moet nog koken en over 40 minuten weg, want vanavond moet ik weer werken, tot zolang blijf ik nog wel on-line en ik kijk nog wel even voor ik vertrek.

als het laat wordt zien jullie mij pas morgen weer terug. een goede avond, en voor de zekerheid dus ook maar vast: een goede nacht, hou het droog.

en haamster: zet je een wekker? van uitstel komt misschien wel afstel! succes!


==aanpassen: tikfout verbeterd, er stond verrek ipv vertrek; dat vraagt om misverstanden!==

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ,

Als ik bij google 'knuffie' intyp kom ik op een site van 'knuffie en z'n vriendjes', hihi!!! Er staat: " knuffel, de naam zegt het al, een leuk lief, mollig wezentje dat je graag dicht tegen je aandrukt!"
Toch wel een goeie nick gekozen, hé!!!

Groetjes van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...