Spring naar bijdragen

Zaterdag 10 maart

Mick

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@water,

sorry, ik zit als een tiener te geiten met de andere meiden, ik voelde me ineens zo jong met al dat geklets over oud zijn.

maar jij zit ondertussen behoorlijk in de put, goed dat je op het forum bent, en je gedachten op papier (nou ja, scherm) zet. ik weet hoe lastig dat kan zijn.

je wilt je ouders besparen, dat je eruit wilt stappen, is het dat? dat vind ik wel erg goed van je, dat je ze dat niet aan wilt doen. dat is een eerste stap om het vol te houden.

ik hoop dat je door aan het alcoholprobleem te werken uiteindelijk die grote stap niet hoeft te doen, dat je in leven kunt blijven en voor je ouders er nog kunt zijn. ik hoop dat je in je leven ook hebt ervaren dat ze er (soms, vaak, heel vaak?) ook voor jou waren. of dat gaat ervaren als ze weten dat je tegen de verslaving aan het vechten bent.

ik wens je heel veel sterkte, en ga ajb door met schrijven op dit forum. we slepen elkaar er vaak doorheen, soms serieus, soms door te geiten, maar altijd betrokken op elkaar.!

liefs van bibelle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, Bibelle toch bedankt voor het complimentje.
Maar een eenvoudig reken sommetje brengt me weer in de realiteit.
Mocht ik de 100 jaar halen, dat betwijfel ik ten zeerste.
Gaan er 10 jaar van af, zelfs nog meer voor 35 jr of langer wisselende diensten draaien.
Gerookt tig jaar, weer - 10?
Gedronken, weer - ?
Schiet al lekker op niet waar? Misschien moeten we van icoontje wisselen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, ik kan je verdriet haast voelen, je eenzaamheid en ook je boosheid en angsten.
Ik vind het al ontzettend knap dat je dit doet en jezelf niet helemaal afsluit voor deze wereld.
Waarschijnlijk is dit al heel erg moeilijk voor je en wil je alleen maar meelezen en af en toe reageren, daar heb ik respect voor.
Ik weet ook dat er NU niemand tot je door kan dringen, maar ik hoop echt dat je hulp gaat zoeken.
Nog niet eens zo zeer voor je alcoholprobleem, maar om te leren je intense verdriet een plaatsje te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee stien, mijn icoontje past zo mooi bij mij. de kapper wil er steeds maar een kleurtje in doen, want dat zou mij jonger maken. maar ik verlang zo naar die bingo met jullie, ik blijf toch maar liever grijs. en ja, dat roken hè? ik ben er 40 jaar vanaf. en dat geeft me de moed dat ik ook eens van de alcohol af zal kunnen blijven. maar dat zal wel geen 40 jaar meer lukken, dan ben ik 101, en mogen de wurmpjes van mij genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...