anjo Geplaatst 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2007 Kohtje,Neem gewoon de tijd en probeer inderdaad maar niets te forceren. Ik stond vandaag ook even in de stress. Wat heb ik gedaan?!? Het onderwijs was mijn leven en wat nu en stel je voor dat etc.. En dan belt mij dochter en die vertelt over mijn kleindochter en dan ben ik weer even 17 met haar in mijn armen met fastforward tot nu... verdriet en gemis. En dan vertelt ze me: dank zij jou wist ik van Monet en kon ik mijn docente uitleggen dat ze dat niet goed zag. Ik heb stomme fouten gemaakt in het verleden maar dat is altijd achteruit kijkend. Wel weet ik dat ik nooit bewust iemand pijn heb gedaan wel in onwetenheid of uit pijn.Het vervelende van het leven is dat kennis ons vaak aangereikt wordt als het lijkt dat we het niet meer nodig hebben. Neem je tijd en laat je gevoelens en gedachten maar komen maar neem elke dag even tijd om stil te staan bij het moment, dat het zonnetje schijnt en je hond gek doet of dat Anna je een aai over je bol geeft. Elke dag even genieten van het kleine, dan vallen de grote dingen vanzelf een keertje op zijn plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2007 Danke, bibelle!!! Sorry voor de late reactie maar ik was tv aan het kijken!!Slaapwel en tot morgen!!!Liefs van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2007 @anjo, mooi dat je dat zo kunt schrijven over je dochter en kleindochter. je geeft niet altijd bewust dingen mee; maar dat zien we niet altijd; we zien veel vaker de pijn die we doen, ook al doen we het onbewust.maar gaaf, wat je dochter zegt, en heerlijk dat je niet alleen docente, maar ook moeder en oma mag zijn.kennis komt achteraf, en spijt ook, maar we leven nu, dus neem ook de tijd om te leven.lieve anjo, ik ga slapen, ik ben moe, morgen weer een zonnige dag hoop ik, ik ga er droog van genieten. veel liefs, bibelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2007 @knuffie, ik hing ook voor de buis, maar ga nu pitten, tot morgen, slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2007 Hoi allemaal,Hier ben ik weer. Mijn doel niet te drinken voor 16.00 u (ivm bezoek aan vriendin) is gelukt, maar bij terugkomst (17.00 u) moest ik nodig, en natuurlijk teveel: ik kan gewoon geen maat houden.Ervaring is de som van de fouten die we maken. Nou zou het toch wel tijd worden dat ik van die ervaring gebruik ga maken.Morgen wil ik pas na 17.30 u (of langer) beginnen. 'k Hoop dat het lukt.Groetjes van een beginneling,Corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2007 Ziza, gefeliciteerd. Dat heb je toch maar mooi geflikt!Ik ervaar het als een groot kado aan mezelf dat ik niet meer drink. Vlgs mij gaat dat voor jou ook zeer zeker op, dat je er maar heel lang van gaat genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2007 Hoi BB,Lang geleden dat wij nog een klapke gedaan hebben, hé!!Ik heb het een en ander doorgelezen en kom tot de conclusie dat jij op een nieuw punt bent aanbeland!! Aan de ene kant zet je heel moedige stappen en wil je echt wel vooruit en aan de andere kant blijft er toch wat angst of je het wel goed doet zo!! Dat is mijn interpretatie en kan dus volledig verkeerd zijn,hoor!!Ik wens je alvast veel moed om de goeie eerste stappen die je zet toch in die zelfde richting te blijven wandelen!! Veel liefs van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2007 Dank je wel Knuf.Ik denk dat je het prima ziet. Tja, het valt niet altijd mee maar ik wil idd vooruit. Soms loop ik te snel van stapel of ben te rigoreus. Tijd heeft het nodig en doorzetten, daar houd ik me aan vast.Voor nu ga ik slapen. Slaap wel voor straks, kalm aan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2007 Ik ga nu ook slapen, morgen vroeg op met de kleintjes!!Tijd en doorzetten, ja, Thats the spirit,girl!!!!! Niet tè snel lopen want dan struikel je soms, stap voor stap is snel genoeg!!Liefs van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2007 Stap voor stap, zo is het Knuf, dat is idd snel genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2007 ja hé!! Tot morgen en kopje op hé!! Anders kom ik het wat ondersteunen!!Slaapwel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden